پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کلبه جنگلی ، معرفی 5 کلبه رویایی شمال برای سفرهای عاشقانه ماه عسل : کلبه جنگلی برای ماه عسل باید یک انتخاب عالی و خاص باشه که شیرینی این سفر برای همیشه در ذهن شما باقی بماند و یادآور بهترین خاطرات زندگی شما باشد. صبح که از خواب بیدار می شوید صدای پرندگان آغازگر این روز زیبا باشد. روزی که در یک کلبه جنگلی رمانتیک از خواب بیدار می‌شوید. پنجره را باز می‌کنید. هوای نمناک جنگل صورت‌تان را نوازش می‌کند و موسیقی طبیعت و پرنده‌های رهای آوازخوان بهترین ملودی را برای یک روز دل‌انگیز می‌نوازند. گلستانی ها برای شما یک خبر خوب دارد شما برای رقم زدن یک ماه عسل رویایی فقط چند کلیلک ساده فاصله دارید. در این مقاله شما را با بهترین کلبه های عاشقانه شمال را برای ماه عسل رویایی آشنا میکنیم.

جهت اجاره کلبه برای ماه عسل در شمال با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

 

اجاره کلبه جنگلی در شمال

اجاره کلبه چوبی رامسر

اینجا کلبه رویایی برای گذراندن رمانتیک‌ترین سفر دو نفره زندگی‌تان است. امکانات این کلبه شامل اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه و اتاق خواب قرار دارد و پنجره‌هایشان به سمت جنگل باز می‌شود. اگر اهل طبیعتگردی باشید مناطق زیبایی مثل ییلاق جواهرده، قلعه مارکوه، چشمه دمکش، ارتفاعات دو هزار و سه هزار در نزدیکی منطقه کلبه قرار دارند.

اجاره کلبه چوبی دهلی رامسر

اجاره کلبه چوبی آناناس خاص

کلبه چوبی آناناس رامسر واقع در 10 کیلومتری رامسر شهر نیاسته می باشد. این کلبه مساحت 65 متری دارد که یک فضای دنج و دلنشین برای یک تعطیلات و خلوت های عاشقانه می باشد. اقامت در این کلبه برای 2 نفر مهیا می باشد و می توانید بهترین خاطرات خود را در این کلبه رقم بزنید.

از پله‌های کلبه که به طبقه بالا بروید اتاق خواب‌ با دیوارهای چوبی و سقف زیر شیروانی و پنجره‌ای به سمت حیاط دلبر کلبه انتظار شما را می‌کشد که با لالایی طبیعت به خواب بروید و آرامشی خاص را تجربه کنید.

اجاره کلبه چوبی آناناس

کلبه درختی لاهیجان

این کلبه درختی در روستایی در چند قدمی شهر لاهیجان در دل جنگل های مه آلود   از شما و همسفر محبوب‍تان برای درک تجربه آرامشی عمیق در آغوش طبیعت به گرمی میزبانی می‌کند. با توجه به اینکه مساحت کلبه 30 متر می باشد بهترین انتخاب برای زوج های جوان می باشد. این کلبه اتاق خواب ندارد و یک تخت دو نفره و یک دست لوازم خواب دارد. کلبه دارای سرویس فرنگی و ایرانی می باشد.

 تجربه‌‍‌ای خاص و دلچسب برای سفر دو نفره و رمانتیک شما رقم می‌زند. خاطره‌ای که هربار با بوی چوب و عطر جنگل در ذهن‌تان زنده خواهد شد. این کلبه چوبی درست همان رویایی کودکیتان است که می توانید در کنار همسفرتان خوش بگذرانید.

اجاره کلبه در لاهیجان

اجاره کلبه چوبی جنگلی تنکابن با ویوی دریا

کلبه جنگلی تنکابن با ویوی دریا و جلگه یکی از بهترین انتخاب ها برای سفرهای تابستانی می باشد. این کلبه چوبی تراسی با صفا و با چشم انداز بی نظیری از کوهستان و دریا است که چشم هر ببینده ای را خیره می کند.

علاوه بر کلبه چوبی یک خانه کاهگلی در نزدیکی این کلبه قرار دارد که دارای سه اتاق می باشد که هر کدام به صورت مجزا اجاره دادن می شود و ظرفیت کلبه برای پذیرایی حداکثر 4 نفر می باشد.

مسیر دسترسی به این کلبه از دو جهت می باشد اولین مسیر شیرود که 12 کیلومتر و دومی مسیر تنکابن که 22 کیلومتره که 1500 متری آخر مسیر دسترسی به کلبه خاکی ولی قابل تردد با هر گونه وسیله نقلیه میباشد.

با اقامت در این کلبه برای مدتی از دنیای پرهیاهوی شهر کنده شده و آرامش بکر روستایی را درک خواهید کرد.

اجاره کلبه در تنکابن

کلبه جنگلی عمو وجی

کلبه چوبی دنج و گرم با شومینه شعله ور چوب سوز برای گذراندن ساعاتی سبز و مه آلود و عاشقانه، در میان جنگل زیب زیبا و خوش آب و هوا درانتظار شما و همسفرتان است.

کلبه جنگلی عمو وجی در روستای خوش آب و هوای خلیندره از توابع شهرستان علی آباد کتول در استان گلستان واقع شده و دنج است به طوری که فاصله نزدیکترین خانه تا کلبه 100 متر می‌باشد. بنابراین کلبه برای کسانی که میخواهند دور از فضای شهری استراحت کنند و وقتی را در طبیعت بگذرانند، مناسب است.

اجاره کلبه جنگلی عمو وجی

کلبه جنگلی عمو وجی سبکی روستایی دارد و طبقه اول که یک سوئیت بدون اتاق است و تراس بزرگ طبقه دوم به طور دربست باهم اجاره داده می‌شوند. امکانات کلبه شامل آشپزخانه با وسایل، شومینه هیزمی، بخاری، میزغذاخوری، سرویس ایرانی و حمام اختصاصی است.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی