پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

4

روستای اربه کله یا اربکله که در محدوده شهر رامسر در استان مازندران واقع شده یکی از روستاهای زیبای این منطقه است. روستای اربه کله یکی از نقاط زیبای رامسر می باشد و دارای ارتفاع حدودا ۵۰۰ متر از سطح دریای خزر است.به دلیل این ارتفاع، ارای چشم انداز بسیار زیبایی است. از این منطقه تمام نقاط کتالم وسادات شهر قابل مشاهده اند و دریای ابی رنگ که در جلو قرار دارد، منظره ای بسیار زیبا را به وجود می اورد. برای رفتن به این منطقه از مرکز سادات شهر به طرف خیابان ابگرم حرکت کرده و به سمت بالا به پیش روید. اجاره ویلا در اربکله در فصل بهار و تابستان بسیار رونق دارد. شما هم تا به حال به اربکله رامسر سفر کرده‌اید؟ چطور جایی بود؟ برای اجاره کلبه در اربکله رامسر چه کار کردید؟ همه چیز در اربکله رامسر به همان خوبی بود که فکر می‌کردید؟ چه بخش‌هایی از اربکله رامسر هست که به نظر شما مسافرها حتماً باید به آن‌ها سر بزنند؟ راستی اگر قصد سفر به رامسر را دارید فراموش نکنید که یک راه خیلی بی‌دردسر برای اجاره ویلا در اربکله است و آن هم سر زدن به سایت معتبر گلستانی ها می باشد.

 

جهت اجاره کلبه در اربکله با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

 

روستای اربکله رامسر کجاست؟

روستای اربکله در ۸ کیلومتری شهر رامسر و در ۴ کیلومتری شهر سادات شهر قرار دارد.این روستا در قدیم به نام اربا کله معروف بود .وجه تصمیه این روستا اربا به معنی خرمالو و کله به معنای کوه یا بلندی می باشد .چون درختهای خرمالوی جنگلی زیادی در این جا بوده به این نام معروف شده است.گاهی اوقات به نام اربه کله هم میبینیم .ولی جدیدا اسم اربکله با این نوشتار در ادارات به ثبت رسیده است.

برای مشاهده تمام  ویلا و کلبه های رامسر روی عکس کلیک کنین

اجاره ویلا در رامسر

اربه کله به چه معناست؟

وجه تصمیه روستای اربکله ، اربا به معنی خرمالو و کله به معنای کوه یا بلندی می باشد.

منطقه گردشگری اربکله رامسر

برای رسیدن به روستای اربکله رامسر می توان به کتالم رفت و از جاده مارکوه یا تلارسر وارد این روستای خوش آب و هوا شد و راه دیگر نیز از میدان اصلی کتالم می باشد و از آنجا نیز می توان به اربکله رفت. از سادات شهر نیز با قرارگیری در جاده آبگرم سادات شهر یا آقا بسمل راهی اربکله شد.

فاصله اربکله تا رامسر

از راه جاده اربکله 26 دقیقه بدون احتساب ترافیک می باشد.

روستای اربلکه کجاست؟

استان مازندران ، رامسر ، ۸ کیلومتری رامسر ، ۴ کیلومتری سادات شهر

بهترین فصل سفر به روستای اربکله رامسر

بهار و تابستان روستای اربکله رامسر را اصلا از دست ندهید. البته سعی کنید در اوایل فروردین تا اوایل مرداد به روستای اربکله رامسر سفر کنید تا آب‌وهوایی مناسب را تجربه کنید و از رطوبت بیش از حد هوا در تابستان اذیت نشوید.

فصل بهار، این منطقه را کاملا به رنگ سبز در می‌آورد و چشمه‌ها و رودهایش را پر آب می‌کند و عطر خوش ِگل‌های رنگارنگ و شکوفه‌های درختان را در هوا منتشر می‌کند و هوش از سرتان می‌برد.

برای مشاهده اربکله نقشه کلیک کنید

جاهای دیدنی اربکله رامسر

جاهای دیدنی اربکله رامسر روستای جواهرده از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی اطراف روستای اربکله در رامسر است و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی منحصر به فردی دارد که یک روز عالی را برایتان رقم می‌زند.

اما از دیگر دیدنی‌های شهر رامسر می‌توان ساحل رامسر، موزه مردم‌شناسی شمال ایران، موزه عاج ایران، دریاچه قو، کاخ مرمر رامسر، کاخ‌موزه رامسر، جنگل دالخانی و قلعه مارکوه رامسر نام برد.

 

بیشتر بخوانید enlightenedجاهای دیدنی رامسر

 

ارتفاعات اربکله

روستای اربه کله یکی از نقاط زیبای رامسر می باشد ودارای ارتفاع حدودا ۵۰۰ متر از سطح دریای خزر است.به دلیل این ارتفاع، ارای چشم انداز بسیار زیبایی است.

اجاره ویلا در روستای اربکله رامسر

همان‌طور که گفتیم در روستای اربکله رامسر خانه‌های قدیمی که برای خود محلی‌هاست قابل اجاره است و می‌توانید در آن ساکن شوید. هتل و ویلاهای مدرن با امکانات بالا نیز در این منطقه ساخته شده است که می‌توانید به‌صورت حضوری یا تلفنی از سایت معتبر گلستانی ها رزرو و اقامت کنید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

ثنا امامی می‌گوید:
  • 1401/9/12 - 08:45

واقعا بدون اغراق اربکله از توریستی ترین دهکده های شمال کشور هست. اقامتگاه های این دهکده رو به جنگل و دریا هستند و این ویژگی اربکله رو بسیار خاص کرده.

پاسخ
تجربه زندگی می‌گوید:
  • 1401/9/12 - 08:50

من اسم اربکله رامسر رو گذاشتم بهشت عاشقان چون اولین بار عشق رو در اربکله رامسر تجربه کردم عشق ابدی و واقعی که مثلش توی دنیای این روزها خیلی کمه، بهترین روزهای عمرم رو در رامسر با عشق گذروندم واقعا اون روزها توی این دنیا نبودم تو بهشت عاشقان بودم

پاسخ
آناهیتا می‌گوید:
  • 1401/9/12 - 08:52

روستای اربکله رامسر خیلی قشنگ و سرسبزی است و ویلا هم زیاد شده توش با قیمت های خیلی زیاد و اگر از روستایی ها خانه اجاره کنید براتون به صرفه تر است ولی اگر هزینه براتون مهم نیست اجاره کلبه های اربکله رامسر رویایی

پاسخ
مدیریت می‌گوید:
  • 1401/9/12 - 09:04

در شهر رامسر کلبه و ویلاهای ارزان قیمت هم هست ولی معمولا کلبه هایی که امکانات بالایی دارد قطعا قیمت بیشتری هم دارد ممنونم از نظرتون

پاسخ
یوسف می‌گوید:
  • 1401/9/12 - 08:52

امسال تیرماه اربکله رامسر بودم، تازه بارونم گرفته بود خیلی منظره قشنگ و رویایی بود پیشنهاد می کنم حتما یک شب اقامت در روستای اربکله رامسر را تجربه کنین

پاسخ

گروه بندی