پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای الامن در استان گلستان در شهرستان علی اباد کتول در شهر فاضل اباد واقع شده است. این روستا با این حال که روستایی کوچک وکم جمعیت است اما قدمتی هزار ساله دارد. این روستا در ادوار گذشته توسط خانها و در چند سال گذشته توسط کدخدا اداره می شده است. اما در حال حاضر توسط شورای اسلامی و دهیاری تحت نظر بخشداری فاضل آباد اداره می شود.

برای اجاره ویلا در فاضل آباد و ییلاقات دیگر با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

اجاره ویلا در فاضل آباد

این روستا از امکانات ورزشی خیلی کمی درحد صفر برخوردار است که فقط از یک زمین فوتبال خاکی که امکاناتی هم ندارد در حد ضعیف از آن استفاده میشود. مردم روستا اغلب کشاوز هستند که در کنار ان نیز دامداری انجام میدهند.

محصولات کشاورزی ودامداری روستا (سویا،گندم،برنج،کلزا و جو والبته در قدیم کاشت پنبه و توتون رواج داشته است ومحصولات دامداری آن از جمله شیر ،پنیر،ماست،کره،دوغ و چکیده میباشد).

آبشار آلامن

آبشار آلامن در استان گلستان واقع است. این آبشار که به آبشار اوترنه نیز شناخته می شود در غرب روستایی به همین نام و در دل جنگلهای کبودوال شهرستان علی آباد کتول قرار گرفته است. ارتفاع این آبشار در حدود ۷ متر است و از یک دیواره صخره ای به پایین میریزد. در پایین آبشار حوضچه ای به عمق ۱ متر ایجاد شده است.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی