پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای ماهیان از جاذبه های گردشگری و چشم نواز استان گلستان که چشم هر بیننده و مسافر و توریستی را به خود جلب می کند و امتیاز بسیار خوب این روستا مهمان نواز بودن اهالی خوب آن می باشد که گردشگران را  وا می دارد که به انجا سفر کند. اگر قصد سفر به گلستان را دارید حتما سری به این روستا بزنید و همراه تیم گردشگری گلستانی ها باشید تا بهترین ویلا و سوئیت را به شما معرفی کنند و همچنین می توانید برای اجاره ویلا در مایان با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

اجاره ویلا درمایان

روستای مایان کجاست؟

روستای ماهیان ( محلی ها این روستا را مایان می خوانند ) از توابع شهر فاضل آباد در 50 کیلومتری شرق گرگان و در جنوب منطقه محمد آباد کتول و شهرستان علی آباد در استان گلستان واقع شده است.این روستا جزء معدود روستاههای کوهپایه ای باستانی در رشته کوه البرز ومنطقه کتول درشهرستان علی آبادکتول واستان همیشه سرسبز گلستان می باشد.

وجود خانه های روستایی قدیمی با نقش و نگارهای هنرمندانه، قبرستان کهن و باستانی، امامزادگان سید یحیی و سید رضی  ؛ وجود درختان نادر از خصیصه های منحصر به فرد این روستا می باشد.

جاذبه های گردشگری روستای مایان

وجود آستان مقدس امزادگان سید یحیی و سید رضی  که در مجاورت آن قبرستان ۳۵۰۰ ساله ی روستا قرار است ، نیز قداست خاصی برای اهالی منطقه دارد.ساختمان این امامزادگان بازسازی شده و در مجاورت آن یک حسینیه در دو طبقه به وسعت ۴۰۰ متر مربع هر طبقه ۲۰۰ متر در حال بناست. طبق اسناد این امامزادگان شریف از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) می باشند.

در اطراف آن جنگلهای سبز و خرم بهاری  بی نظیر می باشد و دارای آب و هوا بسیار بسیار مطلوب و چشم انداز بسیار بسیار خوبی است. این بقعه متبرکه هیات امنائی می باشد. آثار قدیمی که در سال ۸۹ طبق دستور میراث فرهنگی کاوشگری شده دو قبر و مقداری اشیاء از جمله کوزه و خنجر بدست آمده که توسط میراث فرهنگی گرگان و تشخیص کارشناسان محترم میراث فرهنگی با قدمت ۳۵۰۰ سال قبل به ثبت رسیده است .یکی دیگر از اماکن دیدنی ماهیان کتول حمام بسیار قدیمی است که در دل زمین  و در شرق روستا  قرار دارد.

یکی دیگر از جاهای دیدنی روستا آبشار جنکلو مایان می باشد .این آبشار در مسیر روستا می باشد و نزدیکی روستا یک تابلوی کوچکی دارد و مسیر دسترسی به آبشار بسیار ساده و راحت می باشد و گزینه بسیار مناسبی برای خانواده می باشد و متر از 15 دقیقه شما به آبشار می رسید.

اجاره ویلا در روستای ماهیان

برای اجاره ویلا در روستای مایان شما باید قبل از سفر اقدام کنین چرا که این روستا بسیار محبوب و سرسبز می باشد و مسیر دسترسی بسیار آسانی دارد. در ایام شلوغ سعی کنید برای اینکه یک اقامت رویایی داشته باشید دو هفته قبل از سفر اقامت خود را رزرو کنین.

قیمت اجاره ویلا در روستای مایان

قیمت اجاره ویلا در روستای ماهیان با توجه به زمان و مکان متفاوت می باشد. شما در ایام تعطیلات و پیک به دلیل شلوغی ویلا گران تر می باشد.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی