پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای آهندان دهستانی در جنوب لاهیجان که شامل ۴۰ روستا و ۴۷۲ خانوار و حدودا ۱۹۶۵ نفر جمعیت که بیشتر مردم فرهنگی یا کشاورز یا تلفیقی از هر دو هستند دوست عزیز بدون اغماض اگر شما اسم آهندان رو تو تهران به زبان جاری کنید مطمئنا افرادی به این اسم واکنش مثبت نشون میدن حالا چرا ؟

یه دلیلش بر می گرده به دوران دفاع مقدس که نمی دونید چه حماسه آفرینی هایی کردن فکر می کنم کل دهستان آهندان بالای ۲۰ نفر شهید تقدیم این انقلاب کرده باشه دلیل دیگرش هم این سواد و دانش و فرهنگ آهندان زمینه که اینجور مشهور شده مثلا ریس ثبت اسناد و املاک استان گیلان وریس سابق جهاد کشاورزی لاهیجان و افرادی از این قبیل سمت های ریاست و نظامی وانتظامی رو در افسا نقاط کشور مون دارا هستن . دلیل سومش هم به خاطر طبیعت زیبای آهندانه، مثل آبشار مهی موشو و جنگلها و کوههای سر به فلک کشیده زیبای این دهستانه که دل هر توریستی رو میتونه بگیره دلیل چهارمش هم بخاطر دانشجویان تراز اول و با استعداد این خطه است ما فقط در مرکز دهستان مون ۶ نفر فوق لیسانس و استاد دانشگاه داریم و دانشجویان با مدرک لیسانس و کاردانی ،فکر کنم ما به مرز سه رقمی رسیدیم. دلیل پنجمش به خاطر مردم حزب الهی و ولایت مدار این سرزمین کوچک و محمدی فکر کنم باشه .

شما در این روستا نمی توانید اقامت کنید و برای اجاره ویلا باید راهی لاهیجان شوید پس حتما این شماره 09114481870 را ذخیره کن تا در ییلاقات گیلان به فکر اجاره کلبه نباشی.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی