پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

دهبنـه روستایی قدیمی در دل لاهیجان ، روستایی از توابع بخش رودبنــه شهرستان لاهیجـان در استان گیـلان می باشد، این روسـتا در دهستان شـیــــرجوپشت قــــــرار دارد و دارای ۸۹ خانوار و جمـعیتی معادل ۲۴۱ نفر میباشـد. راه دسترسی به آن آسفالت بوده و با مرکــز بخش ۲۰ کیلومتـر و با مرکز شهرسـتان ۳۲ کیلومتــر فاصله دارد. منبع تامین آب آشامیـدنــی از طریق چاه بوده که به همت مسولین به صــورت موقت در سال ۹۱ در سطح روستا لولـه گذاری آب آشامیدنـــی بهداشتی صـورت گرفته است.

جهت اجاره ویلا در لاهیجان با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

اجاره ویلا در لاهیجان

فاصله روستای دهبنه تا لاهیجان

از مسیر جاده سیاهکل 25 دقیقه می باشد.

از خانه های قدیمی موجــــود در روستا میتوان به خانه مرحـوم کــربلایی اسماعیل امین مطلق دهبنه و مرحـــــوم کربلایی عاشــــــور علی روحی دهبــنه را نام برد.

این روســتا دارای یک واحد مدرسه ابتدایی به نام بشـارت دهبـــنـه بوده که متاسفانه بدلیل جمعیت کم دانش آموزان بلا استفاده میباشد وهمچنین دارای یک واحــــــد حمام عمومـــی بوده که با تلاش جـــهاد سازندگی وقت احداث گردیـده و تا ۹۵%پیشرفت داشـــته که از همان ابتدا مورد استفاده قرارنگرفته است.از واحــدهای دیگر ارایه شده مرکـز مخابـرات روستایی و خانه بهداشت بوده که این دو مــورد نیز به دلایلی بلا استفاده باقی مانده اند.

از مراکز مذهبی روســــتا یک مسجد و دو امامزاده میباشــد. از اماکن ورزشی ، زمین ورزشی شهدای دهبـنه بـوده که با همت دهیارمحتـــــرم و مشارکت اهالی روستا خریداری شده است.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی