پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای میان رستاق ییلاقی ناشناخته در گلستان که شاید اکثرا از وجود این روستای دیدنی باخبر نباشند. به هر سوی گلستان که نگاه کنی یک مقصد تازه برای تعطیلات چند روزه و سالم پیدا می شود. این بار رفنیم به سراغ یکی از ده ها روستای دیدنی گلستان روستای میان رستاق که در طول سال به ویژه در نیمه اول سال میزبان مسافران زیادی می باشد. اگر شما هم به گشت و گذار در روستا ها علاقه مندید پیشنهاد میکنم با اجاره ویلا در میان رستاق یک تعطیلات رویایی بسازید.

جهت اجاره ویلا در ییلاقات علی آباد کتول با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

روستای میان رستاق کجاست؟

روستای میان رستاق از سمت شمال به روستای خاک پیرزن و از سمت جنوب به روستای محبوب سیاه رودبار منتهی می شود و یکی از قدیمی ترین روستاهای علی آباد کتول می باشد. در این روستا خبری از امکانات شهری نمی باشد و به دلیل حفظ همین سنت ها می توان برای تعطیلات روستای میان رستاق را انتخاب نمود. سابقه طولانی روستا وهمچنین آثار و بقایای چند گورستان مکشوفه در روستا، حاکی از قدمت بالای آن دارد.

مسیر دسترسی به روستای میان رستاق

برای رسیدن به روستای میان رستاق شما باید خودتان را به دهه زرین گل برسانید جایی که جاده دیگر روی کوهستانی خود را به شما نشان می دهد. وارد جاده شوید و از هوای مطبوع و طبیعت شگفت انگیز مسیر لذت تمام را ببرید و اگر شما هم از نوشیدن آب چشمه لذت می برید می توانید در مسیر راه از چشمه آب زلال نوش جان کنید. مناظر جاده بسیار رویایی و حیرت انگیز است. در حدود نیم ساعت که رانندگی کردید خودتان را در میان بهشتی کوچک رها کنید. اینجا روستای میان رستاق است جایی که برای تجربه یک تعطیلات شگفت انگیز انتخاب کرده اید.

فاصله روستای میان رستاق تا علی آباد کتول

روستای میان رستاق در 28  کیلومتری شهرستان علی آباد می باشد که تمام مسیر آسفالت میباشد.

آب وهوای روستای میان رستاق

روستای میان رستاق با توجه به قرار گیری در ارتفاع زیاد و همچنین کوهستانی بودن بهتر آب و هوای خنکی دارد و می توانید برای سفرهای نوروزی و تابستان از خنکای هوای این ییلاق استفاده کنید. بدون شک با اجاره اقامتگاه بومگردی در میان رستاق می توانید یکی از بهترین خاطرات سفر را ثبت و به یاد ماندنی کنید.

فصل بهار اوج زیبایی روستای میان رستاق می باشد که تمام درختان با شکوفه زدن جان تازه ای روستای میان رستاق می بخشند و با بیدار شدن زودتر از خواب می توانید یکی از بهترین طلوع های خورشید را نظاره گر باشید.

درتابستان میتوانید از میوه های جنگلی خوشمزه نوش جان کنید و راهی هم برای فرار از گرما می باشد. خودتان را به نسیم خنک تابستان در دل روستای میان رستاق بسپارید وجان تازه ای بگیرید.

پاییز هزار رنگ را در جنگل های هیرکانی تجریه کنید جایی که درختان سرسبز جای خود را به برگ های هزار رنگ می دهند. زمستان که آغاز می‌شود، کوه‌ها پوشیده از برف می‌شوند و بسیاری از جاده‌های روستا دچار یخبندان می‌شود. پس برای رفتن به روستای میان رستاق بهتر است شرایط و علایق خود را در نظر بگیرید.

اجاره خانه روستایی در میان رستاق

در روستای میان رستاق نیز مانند تمام روستاهای علی آباد کتول خانه برای اجاره وجود دارد. اما باید بدانید که امکانات این ویلاها لوکس و مدرن نیست و با توجه به فصلی که برای سفر انتخاب می کنید قیمت اجاره ویلا درمیان رستاق متفاوت می باشد. اما از همه مهم تر این است که میتوانید به صورت اینترنتی قبل از سفر ویلای خودتان را رزرو کنید اگر هم نتوانستید اگر در ایام تعطیل نباشد، احتمال یافتن ویلاهای خالی وجود دارد. در روزهای تعطیل خانه‌ها از هفته‌های قبل رزرو شده‌اند.

با خودمان برای سفر به میان رستاق چی ببریم؟

در روستای میان رستاق در فصل بهار و تابستان شما به مشکل خاصی بر نمی خورید و میتوانید با هر وسیله نقلیه به سمت روستا حرکت کنید و تنها مواد غذایی و نان را تهیه کنید و به همراه داشته باشید چراکه در این روستا نانوایی و فروشگاه ندارد.

اگر در فصل سرد سال قصد آمدن دارید حتما هواشناسی را بررسی کنید در هنگام بارش برف امکان ندارد که شما بدون افرود بتوانید به روستای میان رستاق بروید و همچنین امکانات روستای میان رستاق کم می باشد و شما برای فصول سرد بهتر پتو و لباس گرم به همراه داشته باشید.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی