پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان یکی از هتل‌های خوب شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان است؛ این شرکت 21 هتل پنج، چهار و سه ستاره در سراسر ایران دارد و هتل پارسیان عالی قاپو به عنوان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره‌ اصفهان شناخته می‌شود که در قلب خیابان چهارباغ عباسی اصفهان قرار دارد و امکانات استاندارد و خوبش آن را به هتلی محبوب نزد گردشگران تبدیل کرده است. هتل 4 ستاره پارسیان عالی قاپو اصفهان با داشتن 105 اتاق و سوییت (232 تخت) میزبان خوبی برای میهمانان خواهد بود. اتاق‌های هتل پارسیان عالی قاپو شامل یک تخته، دوتخته، سه تخته و سوییت‌های دو نفره و چهار نفره است که با داشتن فضایی شیک اقامتی به یاد ماندنی برایتان به ارمغان می‌آورد. مبلمان و تجهیزات رفاهی اتاق‌ها از کیفیت بالای برخوردارند و فضای صمیمی و در عین حال شیک و تمیز هتل دست به دست هم می‌دهد تا این هتل به یکی از بهترین هتل های اصفهان تبدیل شود.

وارد لابی هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان که می‌شوید، با فضایی شیک و مجلل رو به رو خواهید شد، گچ‌بری‌ها و آیینه‌کاری‌های سقف لابی و ترکیب آن‌ها با نقاشی‌های هنرمندانه شما را به ضیافتی از درخشش آیینه‌ها و رنگ‌های مختلف می‌برد و باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید. پرسنل هتل عالی قاپو اصفهان به محض ورود میهمان با روی خوش پذیرای میهمانان هستند؛ گر چه لابی این هتل خیلی بزرگ نیست اما در همان فضا تمامی امکانات مورد نیاز میهمان فراهم شده است.

با ورود به لابی، پذیرش را در سمت چپ خود خواهید دید و دو سالن پارسه و مرمر نیز به ترتیب در مقابل ورودی و سمت راست شما مشاهده می‌شود. همچنین پلکانی زیبا در لابی وجود دارد که به سمت طبقات اقامتی می‌رود و رستوران و کافی‌شاپ نیز در طبقه همکف آماده پذیرایی از میهمانان خواهد بود. از دیگر امکاناتی که در لابی می‌بینید می‌توان به آرایشگاه مردانه و فروشگاه‌های صنایع دستی اشاره کرد.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی