پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در کردان راه فراری از آلودگی، شلوغی و گرفتاری های زندگی شهری است تا بتوانیم خود را برای ادامه زندگی در شهر آماده کنیم. #اجاره_ویلا_در_کردان و فاصله گرفتن از زندگی و دغدغه های آپارتمان نشنینی برای هر کسی نیاز است تا بتواند ذهن خود را آرام کند. برای ریلکس کردن و استراحت در مکانی خوش آب و هوا چه بهتر از رفتن به منطقه ای سرسبز مانند کردان در اطراف تهران!

#اجاره_ویلا_در_کردان در واقع قرار گرفتن در روستایی با جاذبه های تاریخی و طبیعی است که روح انسان را نوازش می کند. زیبایی های طبیعی و بکر اطراف کردان سالانه مسافران زیادی از همه جای ایران به خصوص از تهران را به سمت خود می کشد.

آب و هوا و خاک حاصل خیز در این روستا باعث شده که کردان پر از باغ های گردو، گیلاس، زردآلو، توت و آلبالو باشد. رودخانه کردان علت سرسبزی این منطقه است که از ارتفاعات قله کهار و کوه البرز سرچشمه گرفته و زمین های در مسیر خود را سیراب می کند. در نهایت با عبو ر از شهرستان ساوجبلاغ و نظر آباد، در نزیکی روستای نجم آباد به رودخانه می ریزد.

#اجاره_ویلا_در_کردان در ابتدا تا این حد محبوب نبود اما به مرور زمان و با فعالیت های اقتصادی، کردان به محلی برای تفریح و اقامت های چند روزه تبدیل شد و در حال حاضر قیمت زمین، ملک و باغ در کردان با افزایش زیادی روبروست

اجاره ویلا در کردان.

بهترین زمان برای #اجاره_ویلا_در_کردان

بهترین زمان برای اجاره ویلا در کردان وجود ندارد. زیرا با طبیعت بکر وزیبای اطراف این روستا در هر فصلی می توانید از هوای تمیز و پاک بهره ببرید و انرژی های رفته خود را به دست آورید. با همه ی این توضیحات، اگر می خواهید در هوای مطبوع، نه سرد و نه گرم به تفریح بپردازید، #اجاره_ویلا_در_کردان در بهار، تعطیلات نوروز و تابستان انتخاب بسیار خوبی است.

فاصله ساکنان تهران تا اجاره ویلا در کردان

روستای کردان از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است که در فاصله 25 کیلومتری کرج و در فاصله 65 کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد. مساحت منطقه ی مسکونی کردان 104 هکتار می باشد. برای #اجاره_ویلا_در_کردان باید خود را به کرج برسانید  و از طریق مسیر آزادراه قزوین به سمت کردان برانید. بعد از حدود 20 کیلومتر، به خروجی کردان می رسید. از جاده ی کردان تا رسیدن به روستا باید حدود 10 کیلومتر برانید که مسیر تان کوهستانی و پر از زیبایی های طبیعی است.

درواقع زیبایی های روستا از همین جاده آغاز می شود. از همین جاده می توانید تفریح خود را شروع کنید و نگاه تان را به سرسبزی های اطراف بدوزید. اگر برای رسیدن به کردان با مشکلی برخوردید، از نقشه گوگل کمک بگیرید و به راحتی خود را به کردان برسانید. #اجاره_ویلا_در_کردان مقصد سفر اکثر پایتخت نشینان است که به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی، جاذبه های زیبای طبیعی و گردشگری، می توانند خاطره خوبی از تعطیلات یک یا چند روزه خود بسازند

فاصله ساکنان تهران تا اجاره ویلا در کردان

اجاره ویلا در کردان برای مهمانی

#اجاره_ویلا_در_کردان فقط به گذراندن تعطیلات ختم نمی شود. #اجاره_ویلا_در_کردان برای مهمانی از بهترین تصمیم هاست. برگزاری مراسم مهمانی در ویلا یا زیبایی های طبیعی اطراف ویلا می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. اجاره ویلا در کردان برای مهمانی از انتخاب های افراد اطراف کردان و به خصوص تهرانی هاست که می توان جشن و مراسم را در مکانی زیبا و جدید برگزار کرد. در واقع اجاره ویلا برای مهمانی یک تیر با دو نشان است. هم می توانید مراسم خود را به خوبی برگزار کنید و هم می توانید به تفریح در روستا و جاذبه های طبیعی اطراف بپردازید.

اجاره ویلا در کردان برای تولد

#اجاره_ویلا_در_کردان برای تولید اتفاقی بسیار مهیج است. کسی را پیا نمی کند که از برگزاری جشن تولد در ویلا استقبال نکند. همچنین با #اجاره_ویلا_در_کردان می توانید عکس های زیبایی را از مراسم تولد خود به جای بگذارید. برای برگزاری جشن تولد، عروسی یا مهمانی در ویلا باید با صاحب ویلا صحبت کنید و وی را در جریان امور قرار دهید. همچنین باید ضوابط و قوانین برگزاری مراسم در باغ را دانسته و رعایت کنید که مشکلی برای تان پیش نیاید و مراسم به کام تان تلخ نشود. در آخر باید بدانید که اجاره ویلا در کردان برای تولد تصمیمی اقتصادی نیز می باشد که با اجاره ویلا می توانید از طبیعت، رودخانه و زیبایی های حاشیه رودخانه برای عکاسی استفاده کنید یا تولد خود را در فضای باز برگزار کنید

اجاره ویلا در کردان برای تولد.

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده

از دیگر انتخاب های شما برای #اجاره_ویلا_در_کردان، اجاره ویلا با استخر سرپوشیده است. با اجاره ویلا استخردار در کردان می توانید در هوای مطبوع و خوش روستا، در استخر شنا کنید. اجاره ویلا با استخر خود یک مزیت برای استفاده بیشتر از تعطیلات و ویژگی های ویلا می باشد. برای اجاره ویلا استخر دار در کردان حواستان به آب و هوا باشد ولی اگر استخر سرپوشیده است، می توانید در هر آب و هوایی ازان لذت ببرید

اجاره ویلا با استخر سرپوشیده.

جاذبه های گردشگری اجاره ویلا در کردان

#جاذبه_های_گردشگری_اجاره_ویلا_در_کردان از علت های استقبال مسافران و گردشگران برای سفر به این روستا می باشد. در ادامه چند جاذبه گردشگردی از چندین جاذبه را آورده ایم:

  • دهکده تفریحی و ورزشی ایثار

این دهکده تفریحی از بزرگترین مراکز فرهنگی و تفریحی کشور است. ویلا، سوئیت، سالن های کنفرانس، زمین های چمن، مجموعه های ورزشی و پیست دوچرخه سواری از امکانات این مجتمع تفریحی است.

  • کوهنوردی در کردان

روستای کردان از کوه هایی پدید آمده که از غرب به کرج و از شرق به طالقان متصل هستند. این کوه ها و طبیعت اطراف آن فرصت خوبی را برای کوهنوردان به وجود آورده است.

  • تفریحات هوایی در کردان

سایت پروازی در کردان از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی است که علاقه مندان را به سمت خود جذب می کند.

مزایای #اجاره_ویلا_در_کردان

در نهایت باید اضافه کنیم که #اجاره_ویلا_در_کردان انتخاب مناسبی برای پایتخت نشینان است. افراد ساکن تهران به جای رانندگی تا شمال و ماندن در ترافیک جاده شمال برای سفری یک یا دو روزه آخرهفته می توانند به کردان در نزدیکی تهران سفر کنند و بدون تحمل ترافیک های طولانی، به راحتی به ویلا برسند. مزیت #اجاره_ویلا_در_کردان برای افراد پایتخت این است که به جای ماندن در ترافیک جاده شمال، زمان خود را در ویلای کردان استفاده می کنند. هم چنین برای بازگشت به خانه خود، مجبور نیستند زمان خود را از دست بدهند.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی