پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مرکز خرید پالادیوم تهران : شاید تصویر سنتی‌ای که از یک پاساژ در ذهن ماست، مکان بزرگ چند‌ طبقه‌ای پر از مغازه‌های جورواجور در کنار هم باشد. اما امروزه پاساژ‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در سراسر جهان، به مکان‌هایی چند‌منظوره تبدیل شده‌ و جنبه‌ی گردشگری پیدا کرده‌اند. این مراکز خرید، فقط مکان‌هایی برای خرید نیستند و امکانات رفاهی، تفریحی، نمایشگاهی، ورزشی و حتی فرهنگی هم به آن‌ها افزوده شده است. یکی از بهترین و مشهور‌ترین نمونه‌ چنین پاساژ‌هایی در ایران، مرکز خرید پالادیوم است. این مرکز که در شمال تهران و محله‌ی زعفرانیه واقع شده،‌ بسیار مدرن و پر‌طرفدار است و بازدید‌کنندگان زیادی به خصوص از غرب و شمال تهران دارد. در این مطلب گلستانی ها گشتی در مجتمع تجاری پالادیوم خواهیم زد و با بخش‌های مختلف آن آشنا خواهیم شد.

دلیل نامگذاری مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم یکی از عناصر شیمیایی جدول تناوبی می باشد که در دوره تحصیل با آن آشنا شدیم. این فلز ارزشمند در فلزات گروه پلاتین قرار دارد که مشخصه آن ها چگالی و نقطه ذوب پایین می باشد. پالادیوم را با نام اختصاری pd می شناسیم که عدد اتمی آن هم 46 است. پالادیوم در واقع فلزی نادر و کمیاب است که به رنگ سفید و نقره ای می باشد و از معادن نیکل و مس خارج می شود. این فلز جزء گرانترین فلزات جهان است که برای مثال در سال 2014 با قیمت بیش از 800 دلار به فروش می رسید. حجم قابل توجهی از تولیدات پالادیوم جهان در کشورهای آفریقای جنوبی و روسیه انجام می شود البته این فلز هم به صورت آزاد وجود دارد و هم به صورت آلیاژ با پلاتین و طلا و غیره.

امکانات مرکز خرید پالادیوم تهران

این مرکز خرید مجهز به امکانات و خدمات بسیار خوبی همچون: استخر، سالن ورزشی، رستوران، فودکورت، کافی شاپ، خودپرداز، نمازخانه، سرویس بهداشتی، کارواش و شهربازی می باشد که عموم مردم از جمله گردشگران تور داخلی می توانند از آن ها بهره ببرند. فودکورت مجموعه پالادیوم در طبقه آخر آن واقع شده که 25 رستوران و کافی شاپ را در خود جای داده و می توان گفت این طبقه مختص شکم گردی می باشد که بازدید کنندگان بعد از ساعاتی گشت و گذار می توانند در این بخش خستگی به در کنند و با میل کردن نوشیدنی و غذاهای دلچسب لذت ببرند. لازم به ذکر است که بگوییم واحدهایی که غذا و نوشیدنی ارائه می دهند تا ساعت 23 آماده خدمت رسانی هستند.

معمار پالادیوم کیست؟

طراحی و معماری این پاساژ بزرگ و مدرن توسط آقای «پدرام امن زاده» انجام شده و آقای «حسن رفتاری» مالک آن است. آقای امن زاده یکی از برترین معماران کشور محسوب می‌شود که توانسته‌ با توانایی‌ها و مهارت‌های خود، اثری زیبا و کم‌نظیر در جهان را طراحی کند. وی دارای مدرک DBA گرایش عمران – ساخت و کارشناسی ارشد مهندسی معماری است.

پالادیوم یعنی چه؟

نام مجتمع پالادیوم از یک فلز مقاوم و گرانبها به همین نام گرفته شده است. پالادیوم یک فلز نادر و کمیاب به رنگ سفید و نقره‌ای است و یکی از گران‌ترین و ارزشمندترین فلزات جهان محسوب می‌شود. این فلز از سه ویژگی مهم گران‌بها بودن، انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر شرایط اقلیمی برخوردار است که سعی شده در ساخت این مجتمع هم این عوامل در نظر گرفته شود.

قیمت اجناس پالادیوم

در مجموعه پالادیوم فروشگاه‌های متنوعی وجود دارد و انواع محصولات اعم از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر، شال و روسری، مانتو، جواهرات و زیورآلات، لوازم دکوراسیون و صنایع هنری در آن‌ها ارائه می‌شود. از آنجا که برندهای لوکس و معروفی در این مجتمع تجاری عرضه می‌شود، قیمت اجناس آن نسبتا بالا است. برخی از برندهای مشهور موجود در این مرکز خرید شامل نایک، جین وست، جنیفر، منگو، دیزل، وومن سکرت، اسپرینگ فیلد، ال سی وایکیکی، پونت روما و سلنا هستند.

آدرس و ساعت کاری مجتمع پالادیوم

آدرس دقیق مرکز خرید پالادیوم: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

ساعت کاری: واحدهای تجاری ۱۰ تا ۲۲، رستوران‌ و کافه‌ها ۱۱ تا ۲۳، سوپرمارکت ۹ تا ۲۲:۳۰

نکته قابل توجه اینکه درب مرکز خرید روزهای پنجشنبه ساعت ۲۳ و سایر روزها ساعت ۲۲:۳۰ بسته می شود. این پاساژ مجهز به ۶ طبقه پارکینگ در زیر زمین است و هزینه آن به ازای هر ساعت ۳۰۰۰ تومان است.

    شماره تلفن اطلاعات مرکز خرید: ۲۲۰۱۰۶۰۰-۰۲۱
    شماره تلفن امور مشتریان: ۲۲۶۶۳۰۶۶-۰۲۱

 

 

برچسب ها

معروف ترین بازارهای تهران لیست بهترین بازارهای تهران بهترین بازارهای تهران مرکز خرید پالادیوم تهران



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی