پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بوستان پرواز تهران یکی از جاهای دیدنی تهران است که در محدوده شمال غرب و منطقه سعادت آباد واقع شده است. بزرگراه یادگار امام از شرق تا جنوب این بوستان کشیده شده است و در غرب آن منطقه فرحزاد و شهرک نفت، در جنوب شهرک پاسارگارد و در شمال آن نیز شهرک بام تهران واقع شده است. همچنین کوی فراز نیز در حوالی شرقی پارک جا خوش کرده است.

بوستان پرواز تهران کجاست؟

بوستان پرواز، نام پارکی در شمالِ غرب تهران و در منطقه سعادت‌آباد است. نامگذاری این بوستان بخاطر خیابانی به همین نام در ضلع جنوب شرقی این بوستان (که اکنون به نام یکی از کشته شدگان جنگ ایران و عراق تغییر نام داده است) می باشد.

بوستان پرواز از شمال و شرق به بلوار پیام و میدان بهرود، از جنوب به شهرک پاسارگاد و از غرب به شهرک کیهان محدود می‌شود. اختلاف ارتفاع این بوستان نسبت به مناطق اطراف، باعث ایجاد چشم انداز زیبایی از شمال و جنوب تهران شامل کوهستان البرز و همچنین برج میلاد و سایر ساختمانهای بلندمرتبه تهران بخصوص در هوای عاری از آلاینده ها شده که از این بوستان قابل مشاهده است.

بوستان پرواز تهران کجاست؟

همین مساله وجه تمایز بوستان پرواز از سایر بوستانهای تهران است (دید سراسرنما یا ۳۶۰ درجه تهران). در ضلع شرقی و شمال شرقی این بوستان یکی از ایستگاه های آتش نشانی متعلق به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، و همچنین دو مجتمع تجاری (شامل فروشگاه زنجیره ای شهروند) و یک مسجد وجود دارد.

آدرس بوستان پرواز تهران

سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد

 

برچسب ها

مناطق دیدنی تهران جاهای دیدنی تهران بوستان پرواز تهران کجاست؟ جاذبه های دیدنی تهران دیدنی های تهران



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی