پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مرکز خرید کوروش کجاست؟ در شهر‌های مدرن دنیا، پاساژ‌‌ها دیگر فقط مکانی برای خرید و تجارت نیستند؛ بلکه به مجموعه‌هایی چند‌منظوره و به جاذبه‌های گردشگری تهران تبدیل شده‌اند. در پایتخت‌ها و شهر‌های شلوغ دنیا، که مردم وقت کمتری برای سفر دارند، یکی از تفریحات مردم سر زدن به مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری است. آن‌ها می‌توانند علاوه بر خرید یا تماشای اجناس جدید، محض سرگرمی به سینما بروند، در فود‌کورت‌ها غذایی بخورند و حتی کودکان خود را به شهربازی‌های مدرن ببرند. مرکز خرید کوروش تهران، یکی از پاساژ‌های معروف و پر‌بازدید ایران است که عمد‌ه‌ی امکانات یک مرکز خرید چند‌منظوره را در خود جای داده است. در این مطلب می‌خواهیم در مورد پاساژ کوروش تهران حرف بزنیم. پس گلستانی ها را همراهی کنید.

معرفی مرکز خرید کورش

فرآیند ساخت مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش یا همان کورش مال در سال 1388 هجری شمسی، در زمینی به مساحت حدود 9120 مترمربع  کلید خورد و شرکت ساختمانی گلرنگ سازه به عنوان مسئول این پروژه، عملیات اولیه ساخت مجتمع نظیر خاک برداری، مقاوم سازی جداره ها، ساخت سازه های فلزی با ستون های باکس و نصب پل های تیرورق را آغاز کرد.

تکمیل این مرحله از ساخت مرکز خرید کورش، حدود 5 سال به طول انجامیده و سرانجام در تاریخ شانزدهم شهریور سال 93، مجتمع تجاری، فرهنگی و تفریحی کورش به طور رسمی افتتاح گشته و به سرعت بین مردم شهرت یافت. پس از حدود 5 ماه در تاریخ پنجم اسفند سال 1393 و پس از به پایان رسیدن عملیات اجرایی ساخت و ساز، اختتامیه رسمی ساخت این مجتمع بزرگ با حضور عوامل شرکت ساختمانی گلرنگ سازه برگزار گردید.

معرفی مرکز خرید کورش

مرکز خرید کوروش کجاست؟

مجتمع فرهنگی تجاری کوروش یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است که در زمینی به وسعت ۹۵۰۰ متر مربع در بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی قرار دارد. کوروش مال در عرض پنج سال ساخته شده و در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسیده است.

بخش‌های مختلف مرکز خرید کوروش تهران

مجتمع تجاری کوروش از معماری و تجهیزات مدرنی برخوردار است که همین موضوع باعث شده گشت‌وگذار در آن هر روز رونق بیشتری بگیرد و به تعداد علاقه‌مندان به مجتمع کوروش افزوده شود. پاساژ کوروش در ۱۸ طبقه بنا شده که ۹ طبقه‌ آن در زیر زمین قرار دارد و هفت طبقه از این ۹ طبقه زیر زمین به پارکینگ مجتمع تجاری کوروش اختصاص یافته است.

در یک دسته‌بندی‌ کلی می‌توان مجتمع تجاری کوروش را به ۴ بخش تجاری (فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری)، رفاهی (فودکورت، رستوران و کافی‌شاپ‌ها)، فرهنگی (پردیس سینمایی) و تفریحی (شهر‌بازی) تقسیم کرد. در طبقه‌های مرکز خرید کوروش، بیش از ۵۰۰ واحد تجاری وجود دارد که از اصناف مختلف در آن فعالیت می‌کنند. این واحدها از طبقات منفی دو (B2) تا طبقه‌ پنجم (F5) پخش شده‌اند.

    طبقه همکف: واحدهای تجاری، طبقه اول واحدهای تجاری در راهروهای اصلی و تراریوم،
    طبقه دوم: سرزمین بازی کوروش و فودکورت،
    طبقه سوم: گیشه سینما، خانه بازی کودک و فست فود،
    طبقه چهارم: سالن های شماره ۱ تا ۶ پردیس سینمایی کوروش و رستوران،
    طبقه پنجم: واحدهای اداری، تجاری و فرهنگی، سالن VIP، کافی‌شاپ و فست فود
    طبقه ششم:  سالن‌های شماره ۷ تا ۱۲ پردیس سینمایی کوروش، بوفه سینما و رستوران قرار دارد.

پردیس سینمایی کوروش

پردیس سینمایی کوروش از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌رود و بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پردیس سینمایی کشور‌ است. تجهیزات ساخت این پردیس از بهترین و مرغوب‌ترین اجناس خارجی تهیه شده به‌طوری که صندلی‌های سینمای آن از کشور فرانسه و تجهیزات صدا و تصویر آن از کانادا وارد شده است. این پردیس ۱۲ سالن چند منظوره‌ سینما، آمفی‌تئاتر و کنسرت در طبقه‌های چهارم تا ششم دارد و ظرفیت این سالن‌ها مجموعاً به ۳,۲۰۰ صندلی می‌رسد.

امکانات تفریحی مرکز خرید کورش

شهربازی ژوپیتر مجتمع کورش

شهربازی ژوپیتر در واقع مهیج ترین بخش کورش مال است که در طبقه دوم آن قرار گرفته و دارای فضای بازی بسیار بزرگ و مجهز می باشد. این شهربازی فقط برای بچه ها نیست و همه افراد می توانند به نسبت قد و وزنشان از وسایل بازی آن استفاده کرده و لذت ببرند. شهربازی ژوپیتر با بیش از 100 دستگاه بازی جایزه ای، متحرک، هیجانی و غیره دنیایی سراسر نشاط و شادی را برای کودکان و بزرگسالان به شمار رفته و لحظات مهیج و خاطره انگیزی را برایشان رقم می زند.

شهربازی ژوپیتر مجتمع کورش

شهربازی ژوپیتر مجتمع کورش

شهربازی ژوپیتر در واقع مهیج ترین بخش کورش مال است که در طبقه دوم آن قرار گرفته و دارای فضای بازی بسیار بزرگ و مجهز می باشد. این شهربازی فقط برای بچه ها نیست و همه افراد می توانند به نسبت قد و وزنشان از وسایل بازی آن استفاده کرده و لذت ببرند. شهربازی ژوپیتر با بیش از 100 دستگاه بازی جایزه ای، متحرک، هیجانی و غیره دنیایی سراسر نشاط و شادی را برای کودکان و بزرگسالان به شمار رفته و لحظات مهیج و خاطره انگیزی را برایشان رقم می زند.

تراریوم مرکز خرید کوروش

تراریوم هم خانواده آکواریوم می باشد با این تفاوت که به جای نگهداری آبزیان در شیشه ، گیاهان بین قاره ای و نادر در محفظه های شیشه ای پرورش داده می شوند که محل مناسبی برای علاقه مندان به جاذبه های طبیعی بشمار می رود، این تراریوم در طبقه اول و داخل بورس موبایل قرار دارد.

کافه رستوران های مرکز خرید کوروش

تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران در مرکز خرید کوروش تهران به چشم میخورد، برندهای عادی این رشته ها نظیر فست فود ها، آبمیوه سرا، کافی شاپ و رستوران های مختلف را در طبقات اف ۵ ، اف ۴، اف ۱ ، بی ۲ ، بی ۱، اف ۳ ، اف ۴ و جی حضور دارند .

کافه رستوران های مرکز خرید کوروش

روف گاردن کوروش مال

از جذاب ترین بخش های شکم گردی در کوروش روف گاردن آن است که در طبقه انتهایی واقع شده و با ظرفیت ۷۰۰ نفر به صورت همرمان انتخاب ایده آلی برای میل نوشیدنی و غذاهای ایرانی و بین المللی بشمار می رود تا لحظات شادی را داشته باشید.

فودکورت مرکز خرید کوروش

در طبقه دوم مرکز خریدکورش تهران بزرگ ترین فودکورت پایتخت به چشم میخورد که بی شک از بهداشتی ترین و مفیدترین رستوران های ایران بشمار می رود ،ز یرا در آن هیچ غذایی که با سلامتی بدن در تضاد باشد عرضه نمی شود ، این فودکورت دارای هر نوع منویی که فکرش را بکنید بوده و انتخاب خوبی برای آنهاییست که به سلامتیشان اهمیت می دهند.

فودکورت مرکز خرید کوروش

ساعت کاری پاساژ کوروش

ساعت کاری پاساژ کوروش در روزهای شنبه تا ۴ شنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و ۵ شنبه جمعه ها ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی