پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بام لند تهران کجاست؟ بام لند مقصد انتخابی امروز ماست. می خواهیم به بررسی مرکز خرید بام لند بپردازیم و در مورد اینکه بام لند تهران کجاست ، رستوران های بام لند شامل چه مجموعه ای می شود و در شهربازی بام لند چه چیزی انتظارمان را می کشد، اطلاعات تازه ای به دست بیاوریم. کارناوال را در این مطلب همراهی کنید تا این مرکز تفریحی تجاری را از جنبه های مختلف نقد و بررسی کنیم و شما را به گردشی تماشایی در این مجموعه ببریم.

بام لند تهران کجاست؟

البته مرکز خرید بام لند، تنها یکی از صدها جاذبه های دیدنی تهران است؛ اگر بخواهید در مورد دیگر دیدنی ها و تفریحات پایتخت، اقامت در این شهر و تورها و گشت های شهری آن بدانید و اطلاعاتی در مورد حمل و نقل عمومی آن به دست آورید، می توانید وارد صفحه راهنمای سفر به تهران شوید.

یکی از این جاذبه ها که در این سالها مورد توجه بسیاری قرار رفت مجموعه چیتگر در غرب تهران می باشد ، مجموعه ای که پارک جنگلی ، دریاچه مصنوعی ، تفریحات مختلف آبی و هیجانی و مجموعه بام لند را شامل میشود  و به مجموعه ای بی نظیر و منحصر به فرد تبدیل شده است.

بام لند تهران کجاست؟

چرا بام لند تهران ؟

یکی از معروفترین مراکز خرید لوکس تهران است. بخاطر برنامه های فرهنگی و جشنواره های مختلفی که در آمفی تئاتر این مجموعه اجرا می شود، بسیار محبوب می باشد . برای بازدیکنندگان این مجموعه امکانات رفاهی بسیار خوبی در نظر گرفته شده است . یکی از مجموعه های محبوب غذاخوری در شهر تهران که میتوان گفت این کافه‌ها و رستوران‌های با چشم انداز فوق العاده به دریاچه چیتگر بسیار محبوب می باشد.

امکانات تفریحی جذابی مانند پاتیناژ، آمفی تئاتر روباز و بسته، سالن های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده‌روی، ماهیگیری و مجموعه هیجانی وی آر لند، این مجموعه تفریحی، تجاری را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است.قابل توجه است که محوطه بام لند برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.

ساعت بازدید

از ساعت 08:00 تا 24:00 می‌توانید بدون پرداخت هزینه ای از حضور در این مجموعه لذت ببرید. از ورودی بام لند که وارد این مجموعه می شید با منظره بی نظیر و چشم نواز دریاچه و پارک جنگلی چیتگر روبه روی میشوید و بعد از آن مجموعه مراکز خرید ،کافه‌ها ،رستوران ها و مراکز تفریحی آن در دو سمت راست و چپ ورودی اصلی آن قرار گرفته است و شما رابه گشت در این مجموعه زیبا دعوت میکند

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی