پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کافه رادیو : کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای رادیو در اصفهان یکی از بهترین‌ها برای کافه‌گردی و استراحت هستند. یک شعبه روبروی سینما سپاهان در خیابان چهار باغ، یک شعبه در گذر سعدی و یکی هم شعبه استانداری که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و از جمله معروف ترین کافی شاپ‌های اصفهان هستند. شعبه سینما سپاهان محلی دنج و آرام با قهوه‌های خاص و حتی صبحانه همراه با شنیدن صدای رادیو است.

عطر خوش قهوه، چای دارچینی، کوکی‌های خوشمزه و همین‌طور میان‌وعده‌های مختلف که برای میهمانان و حتی کسانی که گیاه‌خوارند در نظر گرفته شده این کافه را دوست‌داشتنی کرده است. دیوارهای آجری، سنگفرش مشکی و میزهای پایه فلزی با صفحه چوبی و کاشی رنگی شعبه استانداری نیز جذابیت خاص این شعبه است. قفسه کتاب بالای بار و همچنین تابلوی زیبای فلزکاری رو دیوار قطعا شما را میخکوب می‌کند. همچنین این کافه نشریه مخصوص به خود به نام قهوه‌دان دارد که برای همراهان ثابت این کافی‌شاپ جالب است.

گاهی در این کافی‌شاپ‌ها طرز تشخیص و آماده کردن یک قهوه ناب آموزش داده می‌شود. کافه رادیو گذر سعدی هم برای خودش عالمی دارد یک کافه کوچک که همه چیز را از بحث‌های هنری تا منوی سرد و گرم نوشیدنی با هم به شما تقدیم می‌کند. جالب است بدانید استفاده از تلفن‌همراه در این کافه مجاز نیست و همین دوری از فضای مجازی باعث آرامش بیشتر انسان در این کافه می‌شود. به این کافی‌شاپ زیبا بیایید در محیط دنج و آرام آن به نوای گوینده رادیو گوش بسپارید و یک قهوه دلچسب نوش جان کنید.

 

برچسب ها

لیست قیمت کافه رادیو اصفهان کافی شاپ های اصفهان کافه های اصفهان کافه رادیو اصفهان کافه رادیو



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی