پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

موزه موسیقی اصفهان : اصفهان یکی از مهد های موسیقی و آواز سنتی ایران است و یکی از مقام های موسیقی و یکی از آوازهای پنج گانه سنتی کشورمان به نام این شهر خوانده می شود. دو تن از موسیقی دانان ایران، مهرداد جیحونی و شهریار شکرانی نخستین و تنها موزه موسیقی خصوصی کشور را در  شهر اصفهان درر یازده آذر ۱۳۹۴ تاسیس کرده اند. این موزه تفاوت های بسیاری با دیگر موزه های ایران دارد و مدل ارائه آثار، نوع راهنمایی و برخورد کارکنان آن شما را با بُعد جدیدی از موزه گردی آشنا می کند. اجرای زنده موسیقی در موزه نیز این بازدید را خاطره انگیز می کند.

موزه موسیقی اصفهان ازجمله اماکن دیدنی اصفهان است که بسیار مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته، اما از دید ایرانی های پنهان مانده است. در این موزه بیش از 300 ساز موسیقی ایرانی وجود دارد و علاوه بر آن می توانید شاهد موسیقی زنده باشید. همچنین فروشگاهی برای خرید آلات موسیقی وجود دارد.

موزه موسیقی اصفهان

موزه موسیقی اصفهان به عنوان اولین موزه موسیقی خصوصی کشور، در سال 1394 توسط مهرداد جیحونی و شهریار شکرانی ساخته شد. از بخش های مختلف موزه موسیقی اصفهان می توان به تالار سازهای ملی، تالار سازهای محلی، سرای سرآهنگان، موسیقی سرا و کارگاه سازسازی اشاره نمود.

هزینه ورودی: 15000 تومان

ساعت ورود: همه روزه از 9 صبح تا 9 شب

آدرس: خیابان توحید میانی، خیابان شهید قندی (مهرداد)، پلاک 74

تلفن تماس: 03136256912

ا

 

برچسب ها

دیدنی های اصفهان جاهای دیدنی اصفهان موزه موسیقی اصفهان بناهای تاریخی اصفهان



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی