پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای ساسنگ قطعه ای از بهشت گلستان : در استان گلستان وقتی هر گوشه آن را نگاه می کنی زیبایی های زیادی را با تنوع بالا در هر شهر و روستایی میبینید. روستای ساسنگ مینودشت نیز از این قائده مستثنی نیست. روستای ساسنگ در دل آبشارها و مراتع سبز گلستان جا خوش کرده است. روستای ساسنگ به لطف جاهای دیدنی و جاذبه های طبیعی و اهالی باصفایی که دارد، شهرتی در بین مناطق گردشگری گلستان برای خودش دست‌و‌پا کرده و به یکی از قطب‌های گردشگری این ناحیه تبدیل شده است. ازآنجایی‌که روستای ساسنگ در قلب جنگل‌های هیرکانی قرار دارد، این نوید را به مسافران می‌دهیم که علاوه بر این روستا در مسیر رسیدن به آن هم با هنرنمایی طبیعت روبه‌رو می‌شوید. به عبارتی دو طرف جاده این مسیر را درختان کهنسال و سرسبز فرا گرفته و مثل مسیر بهشت، پر از جاهای دیدنی و خاطره‌انگیز است. اگر گردشگر اهل‌دلی هستید که هوای قدم‌زدن در برگ‌ریزان پاییز به سرتان زده، پیشنهاد می‌کنیم پاییز را برای مسافرت به روستای ساسنگ انتخاب کنید تا در مدت رسیدن به روستای ساسنگ، جلوه‌ای بی‌نظیر از این فصل هزار رنگ در جنگل‌های هیرکانی را مشاهده کنید.

برای رزرو اقامتگاه بومگردی در ساسنگ با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

در استان زیبا و سرسبز گلستان مناطق بکر بسیار زیادی وجود دارد که می توان برای گشت و گذار و یا سفرهای خانوادگی آنها را انتخاب کرد و از این زندگی شهری کمی فاصله گرفت و با طبیعت هم آغوش شد. امروز سعی بر آشنایی شما با منطقه بکر و بی همتای روستای ساسنگ داریم. روستای ساسنگ با قدمت چند صد ساله در شهرستان مینودشت قرار گرفته است.روستای ساسنگ مینودشت به قدری زیبا است که تا خودتان آن را نبینید به زیبایی های آن پی نخواهید برد.

حالا که تا این روستای دیدنی آمده اید بهتر است که با جاهای دیدنی گلستان هم آشنا شوید.

گلستانیی ها - اجاره ویلا در ساسنگ

روستای ساسنگ مینودشت کجاست؟

روستای ساسنگ در حدود 35 کیلومتری شهرستان مینودشت واقع شده است که مسیر دسترسی به آن یک جاده آسفالته پرپیچ خم می باشد. مسیر رسیدن به این روستا به قدری زیبا است که شما را متحیر می کند و آغاز سفر شما از زمانی است که پا در مسیر این جاده قرار داده اید.

در مسیر رسیدن به روستای ساسنگ شما روستاهای دیگری را مشاهده می کنید که زیبایی بی نظیری دارند. ساسنگ روستایی که حرف های نگفته زیادی را در دل خود نگه داشته است.روستای ساسنگ علاوه برقدمت تاریخی که دارد مردمانی دلسوز و خونگرم و مهربانی نیز دارند.

اگر دلتان می خواهد از سفر به این روستا لذت ببرید پیشنهاد میکنم از اقامتگاه بومگردی ساسنگ استفاده کنید. خانه ای از جنس روستا با غذاهای محلی خوشمزه.

روستای ساسنگ استان گلستان

روستای ساسنگ معروف به روستای آب و آبشار است به طوریکه آب شرب مردم روستا از چشمه تهیه می شود. آبی به زلالی دل مردمان این منطقه. یادتان باشد که بافت روستا بسیار قدیمی و تاریخی می باشد و خانه های این روستا کاه گلی و سقف های چوبی ساخته شده است و شاید همین بوی کهنگی و قدیمی بودن یکی از لذت های گشت و گذار در این روستا باشد.

خانه های این روستا در دو طبقه می باشد که با گلهای زیبایی که بر روی سقف خانه ها خودنمایی می کند زیبایی آن را دو چندان نموده است. در این روستا هنوز اثری از تکنولوژی شهری رشد پیدا نکرده است و همچنان شما زنان روستایی با فرهنگ غنی و زیبایی خود را می بینید.

علاوه بر تمام این زیبایی هایی که گفته شد باید کمی هم از اقامتگاه های بومگردی ساسنگ بگوییم. در روستای ساسنگ دو اقامتگاه بومگردی ساسنگ که معروف هستند می توانید برای اقامت از آن استفاده کنید. خانه های قدیمی با پنجره های آبی و طبیعت شگفت انگیز.

یکی از جاهای دیدنی که در نزدیکی مینودشت است خالد نبی است که بهتر است با اجاره اقامتگاه بوم گردی در خالد نبی یک سفر رویایی دیگر را هم تجربه کنین و لذت خوردن چکدرمه را تجربه کنین.

گلستانی ها - ساسنگ کجاست؟

مسیر دسترسی به روستای ساسنگ مینودشت

جنگل‌های مسیر روستای ساسنگ پوشیده از درخت‌های تمشک و کندوس است. پیشنهاد می‌کنیم در گذر از این جاده‌ها دست خالی عبور نکنید و با چیدن این میوه‌های خوشمزه، خودتان را مهمان طبیعت کنید. به این نکته نیز اشاره کنیم که در سفر پاییزی به این منطقه حتماً تجهیزات لازم برای رانندگی در جاده‌های گل‌آلود و سراشیبی‌های تند را همراه داشته باشید. جاده‌ای که به ساسنگ می‌رسد، به جای دیگری منتهی نمی‌شود؛ بنابراین پایان این جاده، مثل نقطه پایان بر جمله زیبایی‌هاست.

فاصله روستای ساسنگ تا مشهد

فاصله مشهد تا روستای ساسنگ از جاده بجنورد-گرگان 496 کیلومتر است.

فاصله روستای ساسنگ تا گرگان

فاصله گرگان تا روستای ساسنگ مینودشت 123 کیلومتر و بدون احتساب ترافیک 2 ساعت باید رانندگی کنین.

روستای گردشگری ساسنگ در مینودشت

وارد این جاده می‏شویم راه آسفالت است اما پیچ‏های کوچکش انسان را به یاد چرخ فلک می‏اندازد در مسیر جاده در حرکت هستیم هر چه جلوتر می‏رویم پیچ‏ها بزرگ‏تر می‏شوند در پنج کیلومتری، جاده به چهار مسیر تقسیم می‏شود.

سمت راست اگر وارد شویم به روستای «محمد زمان‏خان» می‏رسیم اما با همین فاصله در سمت چپ به روستای «پس‏پشته» ختم شده است، ما مسیر مستقیم را ادامه می‏دهیم قدری که جلوتر می‏رویم در سمت چپ روستای باقرآباد دیده می‏شود هر چه جلوتر می‏رویم به ارتفاع جاده اضافه می‏شود.

در مسیر جاده شما مزارع سرسبز را می توانید تماشا کنید. آرامشی زیبا از طبیعت در این منطقه حاکم است.هوای تمیز , بافت سنتی روستا و هچنین وجود مردمان مهر گرم و به دور از دغدغه شهر به مسیر خود ادامه می دهیم. فاصله زیادی نمانده است که میتوانید تابلوی روستای ساسنگ را به وضوح مشاهده کنید.

اقامتگاه ساسنگ مینودشت

زمانیکه وارد روستا می شوید به راحتی تابلوی راهنمای به سمت اکولوژ ساسنگ مینودشت را خواهید دید . این اقامتگاه یکی از بهترین لذت های زندگی در این روستا است که در بهترین منطقه روستا قرار گرفته است که به آسانی میتوانید تمام مناظر جنگلی را مشاهده کنید.

وجود اقامتگاه بومگردی ساسنگ یکی از دلایلی است که توانسته گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کند.در این اقامتگاه شما می توانید طعم لذیذ غذاهای محلی به همراه صبحانه محلی را تجربه کنید واز لحظات زندگی خود لذت کامل را ببرید.

اقامتگاه ساسنگ دارای اتاق ای متفاوت با امکانات متفاوت می باشد که در حین رزرو می توانید تمامی شرایط را بپرسید. در برخی اتاق های برای راحتی و آسایش مسافر تتخواب قرار داده شده است.

اما در برخی اتاق های دیگر برای حفظ زندگی روستایی و سنتی مردم به صورت کف خواب می باشند. اقامتگاه ۱۲ اتاق دارد که در سه رده طبقه بندی شده و دارای امکانات مختلفی است.مجموع ظرفیت حداکثر ۴۵ نفر است و چشم انداز تمام اتاق ها رو به جنگل میباشد.

جاذبه های روستای ساسنگ

ازجمله جاذبه های گردشگری روستا میتوان به آبشارهای زنجیره ای و چشمه های روستا و جنگل های هیرکانی و دشت های سرسبز و خانه های کاه گلی روستا اشاره کرد. البته ناگفته نماند یکی از لذت بخش ترین مجموعه گردشگری در این روستا اقامتگاه بوم گردی ساسنگ می باشد.

شغل اکثر مردم روستا کشاورزی مي باشد ، و کارهای فصلي مثل نوغانداری ، پرورش کرم ابريشم ،صنايع دستي ، بافندگی لباس و شال محلی ، دستمال گردن و چادر شب از جاذبه هاي ديگر روستا است.

برای اقامت در روستای ساسنگ مینودشت کجا بمانیم؟

پیشنهاد ما این است که برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که چند روزی را در این منطقه اقامت کنید و از اقامتگاه های بوم گردی ساسنگ استفاده نمایید تا به قدر کافی زمان برای سرزدن به گوشه و کنار آن داشته باشید.

اگر دوست دارید که آرامش واقعی را تجربه کنید چند روزی از وسایلی نظیر مودم اینترنت و تلفن همراه فاصله بگیرید و خود را در دل طبیعت جنگلی و بی نظیرساسنگ بیندازید.می توانید برای رزرو اقامتگاه بوم گردی مینودشت از سایت گلستان اقدام نمایید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی