پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مرزیکلا سوادکوه ییلاقی دیدنی برای تهرانی ها که با سفر به مرزیکلا برای ساعت ها ذهنتان را از انواع سر و صدا و هیاهوی شهری ، دور کنید. پس از آن با دنیایی از صدای پرندگان، طبیعت، باد و هوا پر نمایید. این شهرستان به دلیل نزدیکی به جنگل، محیطی بکر و آرام است.می توانید در مکان های اقامتی آن ساعتی خوش و آرام را با خانواده سپری نمایید. کسانی که به گردش در دل جنگل و طبیعت علاقه دارند، بهتر است این شهرستان را انتخاب کنند.

شماره تماس اجاره ویلا در سوادکوه :09114481870

اقامتگاه های زیبا و عالی در دل جنگل مرزیکلا

کلبه های جنگلی مرزیکلا از شهرت بالایی برخوردار هستند. می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به وب سایت گلستانی ها  مراجعه نمایید و با ارزان ترین قیمت رزرو کنید.

مرزیکلا چطوری بریم؟

مرزی‌کلاً یکی شهرهای کوچک استان مازندران ایران است. این شهر، مرکز بخش بابل‌کنار شهرستان بابل است. شهر مرزی‌کلا در جنوب شهرستان بابل واقع شده‌است و بیش از ۳۳ روستا را شامل می‌شود که روستاهای سیادرکا، مرزیکلا، پیتکا و رئیس‌کلاً در بخش مرکزی آن قرار دارند.

جادهٔ گنج افروز (بابل‌کنار) از دل این شهر می‌گذرد. شغل مردم شهر مرزیکلا مانند روستاهای مجاور کشاورزی است. مردم مرزیکلا به زبان مازندرانی گویش می کنند.

جاهای دیدنی مرزی کلا 

بابل رود

بابل رود که دنیایی از زیبایی‌ها را در خود دارد؛ از کنار شهر مرزیکلا عبور می‌کند. بابل رود با گذر از روستاهای متعدد و عبور از شهرستان‌های بابل و بابلسر به دریای مازندران می‌ریزد .

جاده گنج افروز

گنج افروز، جاده ای فوق العاده زیبا به سمت بابل‌کنار است که از شهرستان مرزیکلا می‌گذرد. مزارع سرسبز شالی از جمله زیبایی‌های  جاده‌ گنج افروز محسوب می‌شوند که تا دید انسان اجازه می‌دهد؛ این منظره‌ها قابل رویت هستند. می‌توانید با سفر به مرزیکلا، از جاده رویایی گنج‌افروز عبور کرده و از تماشای این جاده بینظیر لذت ببرید.

فاصله مرزیکلا تا دریا چقدر است ؟

غیر ممکن است که شما به یکی از روستا های مازندران سفر کنید و نخواهید دریای خزر را تماشا کنید ، درواقع یکی از مزیت های روستاها و شهرهای شمال نزدیک بودن آن ها به دریا میباشد ، فاصله دریا تا روستای مرزیکلا 45 دقیقه و فاصله مرزیکلا تا مرکز شهر 5 دقیقه است .

اجاره ویلا در مرزیکلا 

برای خوشگذرانی در مرزیکلا و دیدن جاهای دیدنی آن قطعا شما نیاز به یک کلبه یا ویلا در مرزیکلا دارید و برای دیدن تمامی جاذبه های گردشگری باید چند روزی در این روستا اقامت داشته باشید تا بتوانید یک دل سیر تمام مکان های دیدنی را تماشا کنید .

 شما عزیزان میتوانید برای اجاره کلبه در مرزیکلا وارد سایت گلستانی ها شوید و در قسمت جستجو کلمه مرزیکلا را وارد کنید و تمامی کلبه های مرزیکلا را ببنید و به دلخواه انتخاب کنید .

فاصله تهران تا مرزیکلا چقدره ؟

از جاده فیروزکوه و مسیر 79 حدودا 3 ساعت فاصله دارید اما اگر بخواهید از جاده هراز رانندگی کنید حدودا 4 ساعت فاصله دارید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی