پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود | گرچه مسافرت‌هاي دست جمعي هيجان و نشاط ويژه‌اي را به همراه دارد، اما گاهي انسان به هر دليل نياز دارد که تنها به دل سفر بزند. سفر تنهايي فرصتي طلايي است تا توانايي خود را محک بزنيد و چيزهاي زيادي ياد بگيريد. اما تنها چيزي که در تنها سفر کردن ممکن است منجر به نگراني شما شود امنيت سفر و محل اقامت شماست. شما می توانید با خیال آسوده در زمان از سال که قصد سفر را دارید بهترین ویلاها و سوئیت های اجاره ای در نمک آبرود را از شبی 80 هزار تومان برای اقامت خود رزرو نمایید. جهت اجاره ویلا در نمک آبرود با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرود نام یک شهرک گردشگری و ویلایی است که در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری غرب شهرستان چالوس قرار گرفته است. شهرک تفریحی نمک آبرود در مسیر چالوس به تنکابن قرار دارد و یکی از محبوب‎ترین مقاصد گردشگری شمال ایران بشمار می‎رود. بخش جنوبی این شهرک تفریحی زیبا با پوشش جنگلی انبوهی در دامنه کوه مدوبن، از بلندی‎های رشته کوه البرز قرار گرفته که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. شهرک تفریحی نمک آبرود از سمت شمال به دریای خزر راه دارد و همین امر جاذبه آن را بیشتر کرده است.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

امکانات شهرک توريستي نمک آبرود

به واسطه استفاده توريستي از شهرک و استقبال زياد گردشگران از آن، امکانات مناسبي در اين مکان وجود دارد که مي توانيد از آنها استفاده کنيد:

کافه، رستوران، آبميوه فروشي، فست فود و ... در شهرک و در قله هاي آن , پارکينگ مناسب , هتل ، ويلاهاي اجاره اي و تالار پذيرايي و در نهایت هیجان امکانات تفريحي همچون شهربازي، تله کابين، سورتمه، موتور چهارچرخ، پيست کارتينگ، باشگاه تيراندازي و .... سرويس بهداشتي و نمازخانه و وجود فروشگاه هاي متعدد که نهایت زیبایی را در این شهر خاتمه داده است.

قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود

در مورد اقامت در نمک آبرود به هيچ وجه نگران نباشيد، چرا که طيف وسيعي از گزينه ها پيش روي تان قرار دارد. می توانید بهترین ویلاهای ساحلی و لب دریا را انتخاب نمایید که طبعا قیمت های گران تری دارند ولی دارای امکانات عالی و ویوی خارق العاده ای می باشند  و یااینکه در اطراف و در روستاهای نزدیک رزرو اقامت را با قیمت های مناسب تری انجام دهید. گزینه های دیگری مانند هتل و مهمانسراها پیش روی شما می باشد که میتوانید با سرپرست آنها هماهنگ کنید و رزرو را انجام دهید.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود هیجان لمس ارتفاع

دلیل اصلی معروف بودن نمک آبرود و هجوم سیل عظیمی از مسافران به این منطقه وجود تله کابین آن می باشد. تله کابین نمک آبرود یکی از بهترین تفریحات هیجانی در ایران می باشد و از لحاظ امنیتی تضمین شده است چرا که روزانه تمامی قطعات و لوازم این دستگاه چک و در صورت نیاز تعمیر و تعویض می شود. اگر قصد سفر به نمک آبرود را دارید تله کابین را از دست ندهید. بخشی از زمین‎های بالای کوه حفاظت شده است و اجازه دسترسی و ورود ندارد. هزینه بلیت تله کابین نمک آبرود برای هر نفر ۳۰ هزار تومان است و در روزهای تعطیل و ایام سفر بسیار شلوغ می‎شود.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

سورتمه نمک آبرود لمس هيجان

اولين سورتمه احداث شده در ايران را مي توانيد در نمک آبرود بيابيد که با حداکثر سرعت 25 کيلومتر بر ساعت حرکت مي کند. اين سورتمه مسيري برابر 1250 متر دارد و از اين نظر رکورد‌دار طولاني‌ترين مسير سورتمه سواري در کشور است. 56 دستگاه سورتمه در نمک آبرود وجود دارد و حداکثر اختلاف ارتفاع مسير آن از ايستگاه به 90 متر مي رسد. سورتمه‎های نمک آبرود به صورت دو نفره و تک نفره طراحی شده و هیجان خاصی را به این مجموعه بخشیده است.

بهاي بليت براي هر نفر: 25000 تومان

بليت کودک به همراه والدين: 35000 تومان

نکات مهم براي استفاده از سورتمه نمک آبرود

  • کودکان کمتر از پنج سال نمي توانند از سورتمه استفاده کنند.
  • سوار شدن کودکان پنج تا ده سال تنها به همراه والدين و با بليت دو نفره امکان پذير است.
  • هيچ يک از افرادي که از سورتمه استفاده مي کنند حق توقف يا پياده‌شدن در ميان راه را ندارند چرا که موجب خطر براي خودشان و سايرين مي شوند.
  • افرادي که داراي نارسايي قلبي هستند، بهتر است از اين دستگاه استفاده نکنند.
  • نحوه دسترسي: اين تفريح در قسمت پاييني مجموعه قرار دارد و براي دسترسي به آن نيازي نيست سوار تله کابين شويد.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

پارک ماجراجويي نمک آبرود

بخشي در نمک آبرود با نام پارک ماجراجويي وجود دارد که در آن مي توانيد به سراغ تفريحات زير برويد:

زيپ لاين نمک آبرود

بهاي بليت: 35000 تومان

نحوه دسترسي: اين تفريح در قسمت بالايي مجموعه قرار دارد و براي دسترسي به آن بايد سوار تله کابين خط 2 شويد.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

پل معلق نمک آبرود

از هیجان‎انگیزترین جاذبه‎های نمک آبرود پل معلق چوبی آن است. این پل در بخش بالایی مجموعه قرار گرفته که برای گذر از آن باید سوار تله کابین خط ۲ شوید. پل معلق نمک آبرود تقریبا ۲۰۰ متر طول و ۴۵ متر ارتفاع دارد. عرض این پل معلق باریک است و فقط برای عبور یک نفر فضا دارد. عبور از میان کوه، درختان جنگلی و هیجان گذر از ارتفاع، این پل معلق را میان مسافران محبوب کرده است.

بهاي بليت: 35000 تومان

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

پينت بال نمک آبرود هيجاني رنگارنگ

حالا که در این منطقه تمام سرگرمی های مهیج جمع شده است بد نیست پینت بال را هم تجربه کنید. شما در این بازی باید به همراه تیم خود گلوله های رنگی را به بازیکنان تیم مقابل شلیک کنید این بازی بسیار هیجان انگیز است اگر وقت داشتید حتما امتحانش کنید ضرر نمی کنید.

ساعات کاري: 10:30 تا 22:30

بهاي بليت براي هر نفر: 50000 تومان براي تجهيزات و 50 عدد گلوله

هر 50 عدد گلوله اضافه: 20000 تومان

قيمت هاي ويژه:

در ايام غير تعطيل براي تورهاي گردشگري 20 درصد تخفيف در نظر گرفته شده و براي مدارس نيز به ازاي هر سه نفر يک نفر رايگان محسوب مي شود.

نحوه دسترسي: اين تفريح در قسمت پاييني مجموعه قرار دارد و براي دسترسي به آن نيازي نيست سوار تله کابين شويد.

نکات مهم در مورد پينت بال نمک آبرود

  • در صورت باران شديد، سايت پينت بال تعطيل است.
  • تمامي افراد بالاي 10 سال مي توانند اين بازي را انجام دهند.
  • اين بازي براي افرادي که به تازگي عمل جراحي انجام داده اند، خانم‌هاي باردار و کساني که از سلامت کامل برخوردار نيستند، ممنوع است.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

پيست کارتينگ نمک آبرود لمس ايمن سرعت

در پيست کارتينگ نمک آبرود، دقيقه فرصت داريد تا از سرعت و هيجان لذت ببريد. حتي اگر رانندگي هم بلد نيستيد، فقط کافيست يک دوره آموزشي ويديويي 4 دقيقه اي را بگذرانيد. اين پيست براي گروه هاي سني مختلف امکانات متفاوتي را در نظر گرفته است:

پيست بزرگسالان براي افراد بالاي 15 سال که قد آنها به 140 سانتي متر رسيده باشد. مسيري به طول 600 متر، حداکثر سرعت 80 کيلومتر در ساعت و ظرفيت 10 ماشين از امکانات اين پيست است.

پيست نوجوانان براي افراد بالاي 8 سال که قد آنها به 130 سانتي متر رسيده باشد. امکانات اين پيست عبارتند از: مسيري به طول 200 متر، حداکثر سرعت 40 کيلومتر در ساعت و ظرفيت 5 ماشين.

ساعات کاري: 10:30 تا 22:00 ( در فصول مختلف و با توجه به تعداد بازديد کنندگان ممکن است متغيير باشد.)

بهاي بليت براي هر نفر: 45000-40000 تومان براي 6 دقيقه

قيمت هاي ويژه:

30 درصد تخفيف در ايام غير تعطيل براي تورهاي گردشگري بالاي 15 نفر

50 درصد تخفيف براي مدارس در گروه هاي بالاي 15 نفر

نکات مهم در مورد پيست کارتينگ نمک آبرود

  • در هنگام بارندگي کارتينگ تعطيل است.
  • استفاده از کارتينگ براي کساني که از سلامت کامل برخوردار نيستند، افرادي که به تازگي عمل جراحي داشته اند، کساني که ديسک کمر و گردن دارند، افراد داراي نارسايي قلبي و خانم‌هاي باردار ممنوع است.
  • از پوشيدن لباس هايي که حالت بادگير دارد خودداري کنيد. براي اين افراد کفش و لباس مناسب موجود است.

نحوه دسترسي:اين تفريح در قسمت پاييني مجموعه قرار دارد و براي دسترسي به آن نيازي نيست سوار تله کابين شويد.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

پيست موتور چهارچرخ نمک آبرود

موتور چهارچرخ (All-terrain vehicle) يا وسيله نقليه همه جارو که به اختصار ATV خوانده مي شود وسيله اي است که مي توان با استفاده از آن نوعي آفرود هيجان انگيز را تجربه کرد.

براي آنکه هيجان اين وسيله را تجربه کنيد، مي توانيد در شهرک توريستي نمک آبرود به پيست موتور چهارچرخ برويد و از امکانات آن بهره ببريد.

هزينه هر دور سواريِ ماشين چهارچرخ: 45 هزار تومان

نحوه دسترسي: اين تفريح در قسمت پاييني مجموعه قرار دارد و براي دسترسي به آن نيازي نيست سوار تله کابين شويد.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

شهربازي نمک آبرود

بخشي از شهرک توريستي نمک آبرود، به شهربازي آن اختصاص دارد که وسايل مختلفي را براي خلق لحظاتي هيجان انگيز و سرگرم کننده در اختيار شما قرار مي دهد. برخي از اين دستگاه ها، عبارتند از: ترامپولين، ماشين کوبنده، مري گوراند (اسب هايي که بر روي يک صفحه مي چرخند)، بوستر، فريزبي، تاب زنجيري، سينما چند بعدي و ...

نحوه دسترسي: اين تفريح در قسمت پاييني مجموعه قرار دارد و براي دسترسي به آن نيازي نيست سوار تله کابين شويد.

باشگاه تيراندازي نمک آبرود

اين باشگاه دومين باشگاه تيراندازي کشور است که با نام باشگاه تيراندازي تراپ و اسکيت نمک آبرود شناخته مي شود و در زميني به مساحت 24000 مترمربع و قابل توسعه تا 50000 متر مربع و با تجهيزاتي كامل ساخته شده است. از جمله بازي هايي که مي توانيد در اين باشگاه انجام دهيد، عبارتند از:

شليک به پرنده بي جان يا تراپ

 براي اين بازي، در هر مرحله به شرکت کننده يک قبضه اسلحه دولول با تعدادي فشنگ داده مي‌شود. پس از آنکه استفاده کننده در جايگاه مخصوص يا همان سکوي شليک قرار گرفت، از داخل اتاقک ها بشقاب هايي به بيرون پرتاب مي شود که در ميدان ديد تيرانداز و در مسير تصادفي به پرواز در مي‌آيند. بازيکن مي بايست بر روي اين اهداف پروازي تمرکز کند و آنها را مورد هدف قرار دهد. ميدان تراپ نمک آبرود داراي 5 سکوي پرتاب است و به طور همزمان 5 نفر مي‌توانند در آن تيراندازي کنند.

تير و کمان

پينت بال کودکان

امکانات باشگاه نمک آبرود

ميدان تراپ آموزشي و تفريحي، ميدان تير و كمان با استانداردهاي بين المللي، كافي شاپ مجهز، پاركينگ، امکان استفاده از تفنگ شخصي، امکان برگزاري مسابقه هاي تيراندازي (شهري، استاني و كشوري)، بازي فوتبال دستي (براي سرگرمي باقي افراد خانواده) و ساير سرويس هاي خدماتي.

هزينه ها

 بهاي بليت براي هر نفر و ده تير: 30000 تومان براي استفاده از تفنگ و 12000 تومان براي استفاده از تير و کمان

بهاي بليت پينت بال کودکان براي هر نفر: 7000 تومان براي 50 تير

قيمت هاي ويژه:

تورهاي گردشگري: 10 درصد تخفيف براي استفاده از تفنگ و 15 درصد تخفيف براي استفاده از کمان  

نکات مهم در مورد استفاده از امکانات باشگاه تيراندازي

  • تقريبا در هر شرايط آب و هوايي مي توان از امکانات اين باشگاه استفاده کرد.
  • همه افراد بالاي 12 سال به جز افراد معلول و زنان باردار مي توانند از امکانات باشگاه استفاده کنند.

نحوه دسترسي: اين تفريح در قسمت پاييني مجموعه قرار دارد و براي دسترسي به آن نيازي نيست سوار تله کابين شويد.

پيست دوچرخه سواري نمک آبرود

زمان استفاده: همه روزه از اول فروردين تا پايان مهر‌ماه به جز ايام تعطيلي رسمي شهرک نمک آبرود

 بهاي بليط براي هر نفر: 10000 تومان براي نيم ساعت استفاده

قيمت هاي ويژه: 50 درصد تخفيف براي اردوي مدارس

نکات مهم براي استفاده از اين پيست دوچرخه سواری

  • بهتر است که افراد يک کفش مناسب ورزشي داشته باشند.  
  • خانم هاي باردار و معلولين حرکتي نمي توانند از امکانات اين پيست استفاده کنند.

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

پيک نيک و عکاسي

اگر اهل پيک نيک و گذراندن ساعاتي خوش در طبيعت هستيد، در سفر به نمک آبرود وسايل و مواد غذايي لازم را نيز به همراه ببريد و ساعاتي فراموش نشدني را در کنار خانواده يا دوستان تان بگذرانيد. مکان هاي مناسب زيادي را براي پيک نيک در اين مجموعه مي توانيد بيابيد از جمله آلاچيق هايي که در بخش هاي بالايي تعبيه شده اند.

در جاي جاي اين شهرک تفريحي سوژه هايي تماشايي براي عکاسي به چشم مي خورند. در تله کابين فرصت ثبت تصاويري از درياي خزر را داريد و يا مي توانيد درختان در ميان مه را در قاب تصاويرتان بگنجانيد. يکي از سوژه هاي عکاسي تابلوي چسباندن آدامس است که شايد در کمتر جايي ديده باشيد و در گوشه و کنار مجموعه نيز تنديس هاي کارتوني و جالبي تعبيه شده است که سوژه خوبي براي ثبت عکس هستند. در اين مجموعه مي توانيد به سراغ آتليه عکاسي سنتي نيز برويد و با لباس هاي محلي عکس هاي خاصي را ثبت کنيد.

خريد و شکم گردي

فروشگاه هاي موجود در شهرک توريستي نمک آبرود يکي از مکان هاي مورد علاقه عاشقان خريد و مد است. اين فروشگاه ها پوشاک، کفش و .. را در برندها و مارک هاي مختلفي عرضه مي کنند و با محيطي متفاوت، تجربه يک خريد خوب را براي علاقه مندان رقم مي زنند.

رستوران ها و کافه هاي نمک آبرود از ديگر عواملي هستند که بر جذابيت اين مکان توريستي مي افزايند. هر يک از اين مکان ها داراي خوراکي ها و غذاهاي متفاوتي هستند که در محيط شهرک و در ارتفاعات آن به ارايه خدمات و رفع نيازهاي مسافران مي پردازند.

مجموعه پروازي نمک آبرود

شما مي توانيد در اين مجموعه با استفاده از وسايل مختلفي به پرواز درآييد: گلايدر، پاراگلايدر، چتر، بالگرد، کايت

نحوه دسترسي: ضلع شمالي شهرک (درب کياکلا)

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

جاذبه های گردشگری در نمک آبرود

ساير ديدني ها و تفريحات نمک آبرود

  1. ماشين راديو کنترلي در قسمت پاييني مجموعه و در نزديکي در ورودي
  2. نمايشگاه حيوانات تاکسيدرمي در قسمت بالايي مجموعه که براي دسترسي به آن بايد سوار تله کابين شويد.
  3.  مجموعه تفريحي آکواليون (نمايش شير دريايي) که در حال حاضر فعال نيست.
  4. پارک هاي جنگلي  بنفشه و شمشاد در قسمت پاييني مجموعهپياده روي و کوهنوردي

 

برچسب ها

اجاره ویلا ارزان در نمک آبرود اجاره ویلا درنمک آبرود با قیمت مناسب اجاره ویلا نمک آبرود لب دریا اجاره ویلا رزوانه در نمک آبرود اجاره ویلا استخردار در نمک آبرود اجاره ویلا ساحلی در نمک آبرود اجاره ویلا در نمک آبرود نمک آبرود کجاست؟ امکانات شهرک توريستي نمک آبرود قیمت اجاره ویلا در نمک آبرود پارک ماجراجويي نمک آبرود زيپ لاين نمک آبرود تله کابین نمک آبرود سورتمه نمک آبرود پل معلق نمک آبرود پيست کارتينگ نمک آبرود لمس ايمن سرعت پينت بال نمک آبرود هيجاني رنگارنگ پيست موتور چهارچرخ نمک آبرود شهربازي نمک آبرود باشگاه تيراندازي نمک آبرود مجموعه پروازي نمک آبرود پيست دوچرخه سواري نمک آبرود تفريحات نمک آبرود جاذبه های گردشگری در نمک آبرود اجاره سوئیت ساحلی در نمک آبرود



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی