پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در مازیچال : ییلاق مازیچال دراقیانوس ابرها محو شده است. این طبیعت بی نظیر و خارق العاده در ارتفاعات قله بلند است که پر از مه و ابر است. تنها فیلبند و جهان نما نیست که شما را به مهمانی ابرها دعوت می کند. دهکده ییلاقی مازیچال هم روستایی بر فراز قله است که طبیعت بی نظیر و شگفت انگیزی دارد و حتما باید به آنجا سفر کنید تا تمام زیبایی های بی وصفش را لمس کنید. در اقامتگاه مازیچال اگر شرایط هوا مساعد باشد شما اقیانوسی بی همتا خواهید دید اما نگران اجاره ویلا در دهکده مازیچال نباشید. شما می توانید اگر هوا خوب باشد در آنجا کمپ بزنید. با اجاره ویلا در مازیچال از سایت گلستانی ها اقامتی بی نظیر را تجربه خواهید کرد. برای رزرو اقامتگاه مازیچال با شماره تماس 09114481870 تماس حاصل نمایید.

نکات مهم در اجاره ویلا در مازیچال

1. هزینه اجاره ویلا در مازیچال بین 2 تا 3 میلیون است که با توجه به تعداد نفرات بیشتر مبلغ اجاره نیز افزایش پیدا می کند.

2. مسیر رفتن به مازیچال فقط با ماشین های افرود امکان پذیر است و ماشین شخصی امکان تردد در این جاده را ندارد. نیسان ها اجازه حمل مسافر به این منطقه را ندارند.

3. هزینه اجاره آفرود به مازیچال تقریبا 2500000 ( دو میلیون و پانصد هزار تومان است)

اجاره ویلا در دهکده مازیچال

در این روستایی ییلاقی بکر و دست نخورده زیاد ویلا و یا اتاقی برای اجاره وجود ندارد و شما برای اقامت دراین روستا باید چادر و لوازم کمپ به همراه داشته باشید. در این روستا امکاناتی مانند لوله کشی آب , گاز کشی و برق وجود ندارد و برای اجاره ویلا در دهکده مازیچال تعداد کمی ویلا وجود دارد که درفصل سرما خالی از سکنه می باشد. شاید هم دلیل بکر و دست نخورده بودنش هم همین بدون امکانات بودنش باشد.

اگر اهل کمپ زدن در طبیعت و جنگل خوابی نیستید می توانید برای اقامت اجاره ویلا در کلاردشت را انتحاب کنید و روز را برای گشت و گذار در این ییلاق سپری کنید. فاصله کلاردشت تا مازیچال زیاد نیست.

اجاره ویلا در مازیچال

قیمت ویلا در مازیچال

در این روستا ویلا و کلبه زیاد نیست و به دلیل نداشتن امکانات ویلاها به سبک خانه های روستایی می باشد. همان تعداد ویلایی که در مازیچال وجود دارد از قیمت بالایی برخوردار است و معمولا برای تعداد 4 الی 8 نفر برای هر شب اقامت مبلغ 2 الی 3 میلیون تومان دریافت می شود.

قیمت کرایه ماشین تا مازیچال

هزینه کرایه آفرود با ظرفیت دو میلیون پانصد هزار تومان است.

مازیچال کجاست؟

مازیچال روستای ییلاقی در نزدیکی کلاردشت است که طبیعت خارق العاده ای از اقیانوس ابر، جنگل بلوط و چشم‌اندازی وسیع از جنگل و دشت دارد. مناطقی که شما را به دنیایی متفاوت می برند و اجازه می دهند در میان درختان سر به فلک کشیده نفسی تازه کنید. پارک های جنگلی نیز فرصتی خوب برای فراموش کردن خستگی ها در اختیارتان قرار می دهند.

چرا مازیچال خاص است ؟

یکی از دلایلی که باعث خاص بودن مازیچال شده انبوه درختان بلوط است که نام این منطقه نیز از آن گرفته شده است. در گویش محلی به درخت بلوط "مازی" یا "مازو" و به گودال "چال"می‌گویند؛ با این حساب به دور از تصور نخواهد بود اگر بگوییم راهی گودالی پر از درختان بلوط هستید. مناظری که شما از بالای ارتفاعات مازیچال می‌بینید بسیار خیره‌کننده است.

پس اجاره ویلا در مازیچال یکی از بهترین شانس های زندگی شما می تونه باشه که بتونید این طبیعت زیبا رو ببینید.

اجاره ویلا در مازیچال

چطوری به مازیچال برویم؟

برای سفر به مازیچال از جاده چالوس به مرزن آباد بروید٬ سپس به سمت کلاردشت تغیر مسیر دهید٬ از میدان اصلی کلاردشت حدود ۷ کیلومتر در جاده عباس‌آباد برانید تا به ابتدای جاده مازیچال برسید. از ابتدا جاده خاکی مازیچال٬ ۱۷ کیلومتر به سمت ارتفاعات حرکت می‌کنید تا به دشتی برسید که به بالاتر از آن راهی نیست٬ حالا شما در ارتفاعات مازیچال هستید.

البته باید بدانید که مسیر مازیچال قابل تردد برای ماشین های شخصی نیست و شما باید از تالش نیسان و یا آفرود کرایه کنید و در حدود دو ساعت و نیم مسیر جنگلی را بپمایید تا به مازیچال برسید.

در سفر به مازیچال چه می‌بینیم؟

در این روستای ییلاقی علاوه بر اقیانوس ابر که در انتظار شماست دیدنی های بی شماری وجود دارد که شما می توانید بهترین خاطره سفر را برای خود به ثبت برسانید. گذر کردن از میان درختان بلوط و در هم تنیده و دیدن مراتع بسیار زیبا در ارتفاعات بسیار هیجان انگیز است.

در این ارتفاعات زیبا هر قدمی که بردارید زیبایی خاصی را نظاره گر خواهید بود. دوربین عکاسی را فراموش نکنید.جایی که سوژه های عکاسی لحظه به لحظه در انتظار شماست. از دیگر جاذبه های این منطقه تجربه جنگل‌ پیمایی‌ در میان جنگل‌های شور زمین است که می‌توانید در مسیر آن عطر برگ‌های تازه را تنفس کنید و ریه‌های خود را پر از هوای زندگی کرده و با انرژی‌ وصف‌نشدنی به زندگی شهری خود برگردید.

اما در زمان رفتن به این سفر رویایی حتما دقت داشته باشید که به هیچ عنوان تنهایی این کار را تجربه نکنید و حتما با افراد حرفه‌ای و آشنا به منطقه آن را امتحان کنید. چرا که حتی اگر تا آن‌جا خوش شانس بوده باشید و مسیر را گم نکرده باشید، خطر حمله حیوانات وحشی در کمین‌تان است و ممکن است پایان این تجربه دلنشین را تلخ کند.

اجاره ویلا در مازیچال

بهترین فصل سفر به مازیچال

با توجه به موقعیت قرار گرفتن این روستا درقله ارتفاعات برای اینکه سرما , بارش برف و باران را تجربه نکنید بهترین زمان سفر به این روستای ییلاقی نیمه دوم بهار و فصل تابستان است. در این فصل سال هم می توانید هوای سرد را در شب تجربه کنید. البته مازیچال در پاییز و زمستان نیز زیبایی خاص زمان خود را دارد و اگر سرمای هوا و سختی جاده مانعی برای‌تان ایجاد نکند، تجربه فوق‌العاده‌ای برای‌تان خواهد ساخت.

غذا در مازیچال چی بخوریم؟

در این روستای ییلاقی خبری از فروشگاه و یا سوپر مارکت نیست پس به دنبال غذای محلی نباشید. حتما میزان تعداد وعده غذایی را که می خواهید در آنجا صرف کنید از نزدیکترین مغازه خریداری کنید و به همراه خود داشته باشید. در این روستای ییلاقی مردم مشغول به کار دامداری می باشند و اگر خوش شانس باشید بتوانید در صبح شیر تازه و یا پنیر تهیه کنید البته ناگفته نماند که روستاییان اغلب محصولات خود را نمی فروشند.

چه لوازمی با خود به مازیچال ببریم؟

مازیچال یک روستای ییلاقی در ارتفاعات کلاردشت می باشد. این روستا به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات دارای آب و هوای تقریبا غیر قابل پیش بینی می باشد. پس شما برای یک سفر طبیعت گردی نیاز به یک کفش پیاده روی و همراه داشتن کیسه خواب، لباس گرم، پاوربانک، هدلمپ یا چراغ قوه و باتری اضافه آن می‌تواند تجربه آسوده‌تری برای شب‌مانی‌تان در طبیعت بسازد.

اجاره ویلا در مازیچال




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی