پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اقامت در مجتمع بومگردی عمو قدرت : اقامتگاه بوم گردی عمو قدرت مینودشت یکی از بهترین اقامتگاه های موجود در روستای قلعه چه شهرستان مینودشت می باشد که دارای بهترین آب و هوا و امکانات بی نظیر می باشد. این اقامتگاه دارای 12 باب اتاق می باشد و همچنین  دارای ظرفیت 80 نفر می باشد که هر کدام از این اتاق ها دارای طراحی متفاوتی می باشد و ساخت این واحدها کاملا با توجه به سلیقه مهمانان می باشد. برای هر کدام از این اتاق ها نام هایی متفاوتی در نظر گرفته شده است و همچنین برای زیبایی این اتاق ها معماری کهن مردم منطقه همراه با عصر حاضر ادغام شده است .

شماره تماس اقامتگاه بوم گردی در شهرستان مینودشت 09114481870

بوم گردی در مینودشت

این اقامتگاه در ارتفاعات جنگل های بکر و آرام گلستان قرار داشته که محیطی بسیار بی نظیر برای گردشگران و عاشقان طبیعت و جنگل ابر فراهم نموده است. واقع شدن اقامتگاه در یک منطقه کوهستانی و جنگلی در ارتفاعات جنگل های گلستان در میان ابرهای بارانی ، زیبایی خیره کننده ای را به این منطقه بخشیده است. یکی از ویژگی های بی نظیر این اقامتگاه های غذاهای محلی و معروف است که از لحاظ مزه و عطر و طعم در میان مردمان این منطقه زبانزد است و طرفدران بسیار زیادی دارد.

در این اقامتگاه سرویس فرنگی و ایرانی برای حفظ نوستالژی زندگی روستایی و آداب و رسوم مردم منطقه برای اتاق ها به صورت مشترک می باشد اما برای سوئیت های مجموعه هر کدام به صورت کاملا اختصاصی تعبیه و طراحی شده است.

جاذبه های گردشگری در اقامتگاه بوم گردی عمو قدرت

توریست های داخلی و خارجی با اقامت در سوئیت های سنتی و بسیار تمیز اقامتگاه میتوانند از سایر جاذبه های گردشگری استان مثل آبشار لوه، آبشار شیرآباد، چشمه گل رامیان ، گورستان خالدنبی، برج قابوس و آبشار کبود وال بازدید و سفر خاطره انگیزی را رقم بزنند. از تورهای جانبی اقامتگاه نیز میتوان به تور دوچرخه سواری، کوه نوردی، پاراگلایدر، پارک ملی گلستان، بازدید از گورستان خالد نبی، سوارکاری، بازدید از برج قابوس و اجرای مراسم کنسرت زنده در پایان هفته به صورت دائم اشاره نمود

اقامت دربوم گردی عمو قدرت مینودشت

این اقامتگاه ها دارای 5 واحد سوئیت مجزا و همچنین 3 واحد اتاق بسیار تمیز و شیک می باشد. این اقامتگاه مجهز به کافه سنتی , سالن اجتماعات , سالن غذاخوری , رستوران اختصاصی و همچنین کافی شاپ می باشد که شما می توانید با توجه به ذائقه و سلیقه خود انواع غذاهای محلی منطقه را سفارش دهید.ساعت تحویل اقامتگاه بوم گردی عمو قدرت از ساعت 13 الی 10 صبح روز بعد می باشد.

کلبه دوستی اقامتگاه عمو قدرت

کلبه دوستی یکی دیگر از اتاقهای مجهز اقامتگاه عمو قدرت است که هزینه اقامت در این اتاق برای هر نفر با صبحانه مبلغ ۸۰ هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ ۷۵ هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ  180هزار تومان میباشد.

اقامت در کلبه عشق ! عاشقانه ترین سوئیت اقامتگاه عمو قدرت

و اما کلبه عشق عمو قدرت. این سوئیت یکی از عاشقانه ترین واحدهای اقامتی این مجموعه می باشد که درمرتفع ترین نقطه اقامتگاه قرار گرفته است و کاملا از چوب ساخته شده است تا شما بتوانید در یک کلبه چوبی جنگلی آرامش خاطر داشته باشید. هزینه اقامت در این سوئیت برای هر نفر با صبحانه مبلغ 100 هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ 85 هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ  200 هزار تومان میباشد.

اقامت در سوئیت آرام و آوا اقامتگاه عمو قدرت

سوئیت آرام و آوا دوتا از سوئیتهای بسیار تمیز و شیک این مجموعه می باشد که دارای کولر و بخاری به صورت مجزا می باشد. این سوئیتها دارای مبله سنتی می باشد و برای استراحت به صورت کف خواب می باشد. تزئینات داخلی واحد با لوازم سنتی و پرده های گلدوزی شده با دست زنان هنرمند این منطقه می باشد. همچنین شما تورفتگی هایی در این اتاق می بینید که به عنوان طاقچه ازآن استفاده می شود و آویزهای سنتی ک بر روی دیوار و سقف نصب و آویزان شده است.که برای اقامت در این سوئیت شما برای هر نفر با صبحانه مبلغ 85هزار تومان و بدون صبحانه مبلغ 75 هزار تومان و به صورت فول بُرد شامل صبحانه ، نهار و شام مبلغ  185هزار تومان میباشد.

اقامت در سوئیت رعنا و رویا اقامتگاه عمو قدرت

سوئیت رعنا و رویا دو تا از سوئیت های بسیار محبوب و آرام این مجموعه می باشد که تمامی امکانات لازم از جمله سرویس و حمام اختصاصی دارد که این سوئیت کاملا شبیه یکدیگر است. برای سرمایش این مجموعه از اسپیلت استفاده می گردد و برای گرمایش بخاری تعبیه شده است. هر چند در این اقامتگاه بسایر دیدنی جاهای بسیار زیادی برای دین است وشما زمانی برای تماشای تلویزیون ندارید اما برای رفاه شما دراین اقامتگاه تلویزیون نیز قرار داده شده است. دیوارهای اتاق به پردههای گلدوزی شده سنتی مزین شده است و همچین بر روی دیوارها طاقچههای قدیمی طراحی شده است و با قرار دادن گردسوزهای قدیمی شما را به زمان گذشته و زندگی مردم این منطقه دعئت می کند. این واحد اقامتی حس زندگی روستایی و طبیعت بی نظیر را به شما می دهد.و شما برای رزرو این اقامتگاه باید مبلغ برای هر نفر به همراه صبحانه 85 هزارتومان پرداخت نمایید. فول برد سوئیت برای هر نفر 185هزار تومان می باشد.

اقامت در سوئیت مینو (بهشت) ! بزرگترین و مجهزترین سوئیت اقامتگاه عمو قدرت

این سوئیت یکی از بزرگترین واحدهای مجموعه اقامتی عمو قدرت است که ظرفیت بالغ بر 14 نفر را دارد. این سوئیت کمی مدرن تراست و دارای مبلمان می باشد. بر روی دیوارهای سوئیت نقاشی از زندگی و امکانات مردم روستایی کشیده شده است. این مجموعه از لحاظ تمیزی بسیار مرتب و شیک می باشد و پیشنهاد مناسبی برای خانواده هایی با جمعیت زیاد می باشد و همچنین برای گرفتن دورهمی و یک سفر یک روزه فامیلی بسیار هیجان انگیز است. هزینه اقامت دراین سوئیت برای هر نفر به همراه صبحانه 85 هزار تومان و همچنین هزینه اقامت فول برد برای هر نفر 185 هزار تومان می باشد.

اقامت در سوئیت ریحان اقامتگاه عمو قدرت

این سوئیت یکی از سوئیتهای خاص مجموعه است که بر روی دیوارهای آن نقاشی های محلی کشیده شده است و شما را به تاریخ مردمان این منطقه گره می زند. زیبایی واحد با این نقش و نگارها چندین برابر شده است. هزینه اقامت برای این واحد نیز مانند دیگر اقامتگاه ها می باشد.

اقامت در اتاق یکتا , نسترن , ابریشم اقامتگاه عمو قدرت

همانطور که قبلا گفتیم اقامتگاه بم گردی عمو قدرت دارای 3 باب اتاق می باشد که برای حفظ زندگی روستایی دارای حمام و سرویس مشترک می باشد. اما یکی از بهترین ویژگی های این اتاق ها ترسیم نقوش از زنان و مردان محلی منطقه با لباس های سنتی می باشد. شما هر کدام از این اتاق ها را رزرو کنید نقاشی های متفاوتی از زنان و مران با لباس های محلی می بینید که شما را به وجد می آورد. اتاق هایی که کاملا با فرهنگ مردم این منطقه جفت و جور شده است. قرار دادن پشتی های سنتی و تکیه دادن آن و نشستن بر روی زمین شمارا با طبیعت یکی می کند. پنجره های بلند با پرده های گلدوزی شده شما را با فرهنگ مردمان این منطقه گره می زند. در هر کدام از این اتاق ها مانند قدیم اجاق هایی گلی قرار داده شده است.هزینه اقامت در اتاق های واحد با صبحانه 75 هزار تومان می باشد.

پرواز بر فراز اقامتگاه بومگردی عموقدرت

یکی از برنامه های هیجان انگیز اقامتگاه بومگردی عمو قدرت پرواز با پاراگلایدر بر فراز آسمان می باشد. یک برنامه تفریحی بسیار بی نظیر است. شما میتوانید به همراه خلبانی بسیار زبردست در این مجموعه پرواز کنید. یک پرواز تفریحی و هیجان انگیز دو نفره را در این اقامتگاه تجربه کنید.هززینه پرواز برای هر نفر 180 هزار تومان می باشد.

سوارکاری در اقامتگاه بومگردی عموقدرت

اسب ها حیواناتی هستند که تقریبا همه آنها را دوست دارند و اگر در دل طبیعت با این حیوانات نجیب و زیبا همراه شد که دیگر نمی توان این تجربه را وصف نمود. در اقامتکاه عمو قدرت شما میتوانید تجربه سوارکاری در دل طبیعت که شاید برای ما زیاد اتفاق نیفتد را به مدت 30دقیقه با پرداخت هزینه 150 هزار تومان تجربه کنید. فکرکنم ارزش آن را دارد. همگام شدن با طبیعت در دل طبیعت بی نظیر مینودشت .

تور جنگل گردی در مینودشت

سفر به دل طبیعت یکی از بهترین تفریح هایی است که همه در برنامه خود قرار می دهند. اقامتگاه بومکردی عموقدرت نیز از این قاعده مسثنی نیست. شما می توانید به همراه یک لیدر محلی منطقه جنگلی این اطراف را بکردید و از طبیعت چشم نواز ومهربان استفاده کامل راببرید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی