پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در نرسو با بهترین قیمت و امکانات عالی همراه گلستانی ها باشید. اجاره ویلا در نرسو یکی از مشکلاتی که اکثرا مسافرین با آن مواجه می شوند. ویلاهای اجاره ای نرسو بیشتر به صورت خانه های روستایی است که مردم روستا به عنوان منبع دوم درآمد به صورت مبله در اختیار مسافرین قرار می دهند. مسیر دسترسی به نرسو کمی مشکل است و شما باید با احتیاط تردد کنید و برخی ویلاهای در خیابان های فرعی هستند که عبور از آن سخت است. اما اگر به دنبال اجاره خانه روستایی در علی آباد کتول هستید نرسو روستایی دیدنی و زیبا می باشد. جهت اجاره ویلا نرسو همراه ما باشید.

جهت اجاره ویلا در ییلاق نرسو با شماره 09114481870 تماس بگیرید

آدرس روستای نرسو

روستای نرسو یکی از روستاهای دیدنی شهر علی آباد کتول واقع در استان گلستان می باشد.این روستای در فاصله 18 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول در دهنه محمدآباد واقع شده است.™آب و هوای بسیار متبوع و معتدل تابستانی با وزش بادهای خنک آن آرام بخش هر روحی می باشد. اگر قصد سفر به شهر گرگان را دارید حتما باید این روستا را از نزدیک ببینید.گلستانی ها ارائه دهنده بهترین سوئیت های اقامتی با بهترین امکانات در علی آباد کتول می باشد.

اجاره ویلا در ارزان در نرسو

گمان نکنید با اجاره ویلا ارزان در نرسو شما ویلای بد و یا با کیفیت پایین و کثیفی خواهیدداشت. قیمت اجاره  ویلا در نرسو با توجه به امکانات و تراس و چشم انداز ویلا دارد. هر چه ویلای اجاره ای شما کوچکتر و از امکانات کمتری برخوردار باشد شما قیمت ارزان تری را پرداخت میکنید.

اجاره سوئیت در نرسو

سوئیت های اجاره ای در نرسو دارای تنوع بالایی هستند و امکان انتخاب برای شما کمی سخت تر می باشد. سوئیت اجاره ای در نرسو شامل یک خانه روستایی با امکانات اولیه میباشد و بهترین گزینه برای خانواده هایی می باشد که به دنبال اجاره سوئیت ارزان در نرسو هستند.

اقامتگاه نرسو

در روستای نرسو ویلاهای اجاره ای بسیار زیادی است که شما می توانید از آن به عنوان ویلای اجاره ای استفاده کنید. برخی از این ویلاها دارای تراس با ویوی بسیار زیبایی هستند که قیمت این ویلاها قطعا کمی گران تر می باشد.

 روستای ییلاقی نرسو

این روستای ییلاقی در فاصله 18 کیلومتری شهر علی آباد کتول واقع شده است.آب هوایی معتدل خشک با چشمه ی بسیار روح بخش و گوارا و جنگل هایی از انواع درختان بلند و متوسط زیبایی خاصی به روستا داده و باعث رشد جمعیت فراوان بالاخص در سال های اخیر شده است.

آب شرب روستا از چشمه سارها تامین شده است و همچنین مناطق اطراف روستا به نام های سرتنگه،سرسو،چگلی،میان کوه و خشک کوه و فتحعلی دکده روستا را مانند نگینی زیبا در خود محصور کرده اند.این روستای کوهستانی ییلاق تابستانی اهالی روستاهای برفتان ونوده و تعدادی از اهالی گرگان می‌باشد.

شغل مردم روستای نرسو

مردم روستای نرسو مشغول به کشاورزی , دامداری و صنعت دستی زنان کرباس بافی ودستمال بافی است. البته ™صنایع دستی مانند بغ بند(چادر شب) شال کمر،دستمال،جوراب و پارچه های بسیار زیبا از هنر های دستی زنان روستا می باشد .

محصولات کشاورزی و دامی روستای نرسو

غلات و حبوبات و لبنیات

زبان مردم روستای نرسو

زبان رسمی آن فارسی و از نوع لهجه کتولی می باشد.این لهجه مخصوص منطقه علی آباد می باشد و از قدمت زیادی برخوردار می باشد.انواع کلمات و هجاها و نوع چیدمان جملات آن بسیار خاص بوده و از طراوت خاصی برخوردار می باشد.

مسیر دسترسی به روستای نرسو

روستای ییلاقی نرسو در دهنه محمد آباد فاضل آباد قرار دارد . جاده اصلی دهنه آسفالت می باشد و اما جاده فرعی رسیدن به روستای نرسو خاکی و سنگ ریزی شده است و شما به دلیل اینکه جاده باریک است کاملا احتیاط کنید و آهسته رانندگی کنید.

برای رفتن به این ییلاق نیازی به ماشین آفرود نمی باشد و شما با هر ماشین سواری می توانید به این ییلاق بروید. در زمستان به دلیل کوهستانی و برفی بودن بهتر است با احتیاط بیشتری به این ییلاق بروید چراکه جاده برفی و نامناسب است و خطر بیشتری دارد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی