پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

نحوه صحیح بسته بندی مبلمان: در اسباب کشی بسته بندی لوازم کار بسیار دشوار و سختی می باشد و بسیار زمان گیر است.اما یکی از اساسی ترین کارها در اسباب کشی بسته بندی می باشد که اگر این کار به درستی انجام نشود خسارت وارده بر لوازم و مبلمان شما زیاد می باشد.

یکی از چالش های بزرگ در اسباب کشی بسته بندی لوازم سنگین و بزرگ مانند یخچال , مبلمان و ... می باشد که در این مطلب سعی بر راهنمایی شما برای بسته بندی درست لوازم بزرگ را داریم و امیدوایم بتونیم کمک شایانی به شما کرده باشیم.

نحوه صحیح بسته بندی مبلمان| باربری در گرگان

برای اسباب کشی به خونه جیدی شما در ابتدا باید بررسی کنید که این نوع مبلمان به درستی در منزل جدید شما جا می شود و با طراحی و دکور آنجا مطابقت دارد و مبلمان شما از درب ورودی منزل وارد می شود و خیلی از مسائل ریز دیگر را باید بررسی کرد.تا در حین جابجایی شما به مشکل تعویض و یا تعمیر مبلمان برخورد نکنید.

اولین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که به یک شرکت معتبر باربری تماس بگیرید و از تجربه و خدمات حرفه ایی آن برای بسته بندی و حمل و نقل استفاده کنید تا مبلمان و دیگر لوازم شما به درستی بسته بندی و حمل شود.

برای اینکه شما مبلمان را به خوبی بسته بندی کنید در ابتدا باید مبلمان را به خوبی مرتب و آماده کنیم.تمام لوازم جانبی و اکسسوری ها را از روی مبلمان بردارید تا مبلمان را سبک تر کنید و حمل آن بسیار آسان تر شود.

در حین بسته بندی مبلمان قطعات مبلمان که قابل جدا شدن است را باز کنید و جدا بسته بندی کنید و برای اتصال مجدد آسان بر روی قطعات شماره گذاری کنید تا دچار مشکل نشوید و همچنین کار جابجایی برای شما آسان تر شود و همچنین سعی کنید پیچ و مهره اگر در مبلمان وجود دارد سفت کنید و پایه های مبل را به خوبی محکم کنید تا رد حین حمل ضربه به آن وارد نشود.

چگونه مبلمان را برای حمل و نقل بسته بندی کنیم

    برای پوشاندن قطعات ظریف یا شکننده مبلمان خود از پلاستیک حبابدار استفاده کنید.
    تمام قطعات را در پتو یا پارچه‌های تمیز و نرم قراردهید؛
    برای پرکردن فضاهای خالی و محافظت بیشتر در جعبه‌های حاوی قطعات شکننده، از روزنامه یا کاغذ ویژه بسته‌بندی استفاده‌کنید.
    مطمئن شوید که کاغذ بسته‌بندی به صورت مستقیم بر روی سطوح رنگ شده یا جلا داده شده قرارنگرفته باشد.
    ازکاغذ بسته‌بندی یا پارچه‌های مناسب برای جلوگیری از گرد و غبار گرفتن مبلمان استفاده کنید.

تیم گلستانی ها با سابقه ای که در امر بسته بندی و بارچینی دارند به درستی می توانند شما در این امر یاری کنند و شما با خیال آسوده لوازم خود را در محل مورد نظر و به طور سالم تحویل بگیرید.

حمل و نقل و باربری گلستانی ها‌: حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و ارسال وسایل از مبدا به مقصد ترفند های بسیار مهمی دارد که اولا راننده باید به آن منطقه شناخت کافی داشته باشد تا بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر رسیده باشد.
حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی را دراین زمینه داشته باشند .
هم چنین ماشین حمل اسباب هم بسیار مهم است که امکانات لازم را برای اسباب کشی داشته باشد.ماشین مسقف و سر پوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار و نم ،داشتن پتو برای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل در طی مسیر،اثاثیه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل

  • حمل و نقل اثاثه منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی

جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

باربری درگرگان

اسباب کشی در گرگان

ماشین اسباب کشی درگرگان

بسته بندی اسباب کشی در گرگان

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی