پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تفاوت نصاب کاغذ دیواری متخصص و معمولی : کاغذ دیواری با توجه به تنوع و طرح های متفاوتی که دارد طرفداران بسیار زیادی به خود اختصاص داده است و مزیت های بسیار زیادی نسبت به رنگ و نقاشی و دیگر لوازم دکوراسیون دارد.

در انتخاب کاغذ دیواری رنگ و جنس و طرح از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید طوری انتخاب شود که با لوازم دیگر منزل همخوانی داشته باشد و با تناسب همه لوازم و کاغذ دیواری شما دارای یک دکوراسیون بسیار زیبا می شوید.

علاوه بر اینکه شما باید نکات بالا را رعایت نمایید باید به این نکته توجه کنید که اگر برای نصب کاغذ دیواری خود از یک نصاب قابل و متخصص استفاده نکیند تقریبا تمامی زحمات شما هدر رفته است. یک نصاب حرفه ای با نوع برش و چسباندن کاغذ دیواری زیبایی دو چندان به منزل شما می دهد.

تفاوت نصاب کاغذ دیواری متخصص و معمولی

از مهم ترین تفاوت هایی که یک نصاب حرفه ایی کاغذ دیواری با یک فرد معمولی دارد این است که شما میزان هزینه ایی که برای برای نصب یک رول کاغذ صرف می کنید هدر نمی رود و مطمئن هستید که پایان کار شما بسیار عالی و زیبا می شود و از هزینه های جانبی جلوگیری کرده اید.

نصابان حرفه ای در مدت زمان کمتری کار را به اتمام می رسانند و در زمان شما هم صرفه جویی می شود و همچنین این افراد به دلیل تخصص بالایی که دارند در زمان برش به تمامی نکات لازم دقت می کنند و طرح مورد نظر شما بر روی دیوار پیاده سازی می شود و در حین چسباندن تمامی فاصله ها را رعایت می کنند و بدون برجستگی یا زخمی کردن کاغذ دیواری کار را انجام می دهند.

نصاب ماهر به زیر سازی دیوار توجه می کنند در صورتی که نم زندگی، سوراخ و …. داشته باشد آن را رفع می کنند و بعد کاغذ دیواری را نصب می کنند.ترکیب چسب با آب و طریقه هم زدن آن اهمیت به سزایی دارد که نصاب حرفه ای کاغذ دیواری به گونه ای انجام می دهند که پس از مرور زمان کاغذ دیواری کنده نمی شود.

تیم گلستانی ها متشکل از نصابان کاغذ دیواری که متخصص و ماهر در این زمینه هستند و کار با کیفیت و تضمینی را به شما ارائه می دهند.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی