پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اقدامات لازم برای کاهش مصرف برق یخچال | تعمیر یخچال در گرگان: در همه منازل یکی از پرمصرف ترین لوازم برقی یخچال می باشد به این علت که یخچال به صورت شبانه روزی به برق متصل است و خاموشی ندارد. چون یخچال برای اینکه سرد کند و خنک بماند نیاز است که به طور مکرر به برق وصل باشد.

اقدامات لازم برای کاهش مصرف برق یخچال

مرتب یخچال را تمیز کنید و اجازه ندهید برفک در داخل یخچال باقی بماند. وجود برفک با قطر زیاد مصرف برق یخچال را افزایش می دهد.به صورت مرتب سیم های پشت یخچال را تمیز کنید و اجازه ندهید که گرد و غبار روی آن را بپوشاند.

یخچال را از دیوار فاصله دهید و در جای خنک نگه دارید باافزایش دما و حرارت مصرف برق یخچال چند برابر می شود.

درب یخچال را در طول روز به صورت مکرر باز نکنید . هرچه درب یخچال شما کمتر باز شود مصرف برق کمتری دارد. با باز شدن بیش اندازه درب یخچال , مصرف برق افزایش پیدا می کند بدین صورت که یخچال با فشاری که به خود می آورد قصد این را دارد که مجدد هوای درون یخچال خنک باقی بماند.

سعی کنید اگر قصد دارید مواد منجمد را باز کنید , زودتر از موعد استفاده به درون یخچال انتقال دهید. با این کار شما می توانید خنکی مواد منجمد را به درون یخچال انتقال دهید و هوای درون آن را خنک نگه دارید و یخچال انرژی کمتری مصرف می کند.

مرتب کردن یخچال و قرار دادن لوازم درون آن را با دقت انجام دهید.سعی کنید تمامی لوازمی را که می خواهید درون یخچال قرار دهید یکجا جمع کنید و به صورت یکباره درون آن قرار دهید تا هی درب یخچال باز و بسته نشود و همین کمتر باز شدن درب یخچال مانع از اتلاف انرژی می شود.

  جدار داخل یخچال را با محلول جوش شیرین و اب هر چند وقت یکبار تمیز کنید و اطمینان حاصل کنید  یخچال و فریزر بر روی یک سطح تراز  قرار گرفته  و درب آن به طور کامل بسته می شود. لوازمی که درون یخچال قرار می دهید با فاصله از یکدیگر بچنید تا هوا در درون یخچال گردش داشته باشد.

تعمیر یخچال خود را به متخصصان حرفه ای و با تجربه گلستانی ها بسپارید

مهم نیست یخچال فریزر خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه تعمیر یخچال فریزر ما تمام برندها و مدل های مختلف را پشتیبانی می کنند.

تعمیرات یخچال درگرگان

تعمیرکار یخچال فریزر درگرگان

تعمیرات لوازم خانگی درگرگان

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی