پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

پرفروش ترین محصولات کولرگازی | فروش و تعمیر اسپیلت درگرگان : : این رده بندی که در اختیار شما قرار داده ایم بسته به فروش و تقاضای مشتریان بوده است.

انواع برند کولر گازی (اسپیلت)

پرفروش ترین محصولات کولرگازی

کولر گازی یا اسپیلت جنرال GENERAL

این کولر گازی در طرح لبخند جایگاه ویژه ای در بین مردم به خود اختصتص داده است و جزء پرفروش ترین کولرهای گازی قرار گرفته است . این محصول مونتاژ کشور چین می باشد . ولی ساخت تایلند می باشد که موتور استفاده شده در این محصول توشیبا می باشد . این کولر گازی دارای کیفیت بسیار بالایی دارد و گزینه بسیار مناسبی برای منطقه شمال می باشد. این محصول دارای سیستم گرم و سرد می باشد و با توجه به قیمت پایین مورد استقبال بسیار زیادی از مشتریان شده است.

کولرگازی گری GREE

کولر گازی گری هم در دسته مهم ترین و پرفروش ترین محصولات قرار گرفته است .شرکت تولید کننده این محصول یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های تهویه مطبوع می باشند. این دسته از کولر گازی ها تنوع در طراحی بدنه همراه با کیفیت بالا در جنس بدنه می باشند و همجنین مصرف برق بسیار پایینی دارند. دارای سرمایش و گرمایش فوق العاده بالایی دارند و سازگاری عالی با محیط را نیز دارد. از این کولر گازی ها(اسپیلت) بیستر در پاشاژها , اماکن عمومی , رستوران ها و ... استفاده می کنند. با توجه به زیبایی بسیار زیادی که دارد فضای خیلی کمی را اشغال می کند. 

کولرگازی اجنرال OGENERAL

کولر گازی اجنرال در صدر بازار فروش قرار دارد .این محصول در رده مصرف A ++ کولرهای دنیا قرار گرفته است .این کولر گازی یا اسپیلت صدای تولیدی بسیار کمی دارد و قطعات آن دارای استحکام بالایی می باشد. موتور کولرگازی اجنرال اینورتر می باشد و مونتاژ این کار توسط تایلند انجام می شود. بازار ایران یکی از بزرگترین کمپانی های فروش اجنرال می باشد. با طراحی منحصر بفردی که دارد و همچنین کم حجم و زیبا مورد پسند اکثر مردم قرار گرفته است و گزینه مناسبی برای مناطق گرمسیری می باشد.

نصب , فروش , تعمیر انواع اسپیلت و کولر گازی در گرگان

تعمیرات لوازم خانگی درگرگان

تعمیر انواع یخچال درگرگان

تعمیر انواع ماشین لباسشویی درگرگان

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی