پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آسیب های احتمالی در اسباب کشی چیست |حمل و نقل و باربر ی درگرگان : در اسباب کشی معمولا اتفاقات بر اثر بی احتیاطی رخ می دهد که این اتفاقات بیشتر گریبان کارگران را می گیرد. کارگران چون به صورت مستقیم با صاحبخانه و حمل کالا ارتباط دارند دچار آسیب می شوند که این در حین حمل مشکلاتی را برای حمل بار به وجود می آورند.

آسیب های احتمالی در اسباب کشی چیست

کارگران باربری کار بسیار مشکلی دارند و سختی کل کار تقریبا به دوش کارگران می باشد .این کارگران پس از مدتی دچار بیماری می شوند و مشکلاتی مانند آرتروز , دیسک کمر , رگ به رگ شدن , سقوط کارگر از ارتفاع و .. .

ایمنی در حین کار برای کارگران

کارگران در حین کار باید نکات ایمنی لازم را انجام دهند و باید قبل از بار مچ بند , کمربند مخصوص و.. استفاده کنند.تا بتوانند فشار های وارده در حین کار را کنترل کنند و کمتر به کمر فشار وارد شود تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنند.

کمرهای پر درد کارگران حمل بار

کارگران به علت جابجایی لوازم سنگین و سخت در اسباب کشی و همچنین حمل این لوازم در طبقات مختلف فشار زیادی به آنها وارد می کنند که باعث دردهای شدید کمر می شود و این عارضه در بعضی مواقع مانع از ادامه کار آنها می باشد . در این صورت برای مدتی کارگران درخواست مرخصی می کنند و شما دچار کمبود نیرو می شوید .

اولین اقدامی که باربری ها باید انجام دهند رعایت شرایط ایمنی کار می باشد که این مسئله هم صرفه اقتصادی برای خود دارند و هم باعث سلامتی بیشتر کارگرها می باشند.

یکی دیگرازسختی های این کار، عدم رضایت مشتریان برای پرداخت پول بیشتربرای بارهای بسیار سنگین است که در ابتدای کار توسط مشتری بیان نشده است.

گاهی هم اتفاق می افتند با وجود همه ی تلاش های کارگران ، قسمتی از وسایل منزل آسیب می بیند و یا ظرفی می شکند که در این زمان داشتن بیمه بار، می تواند بخشی از این خسارت وارد شده را جبران کند.


شما همشهریان گلستانی ها برای جابه جایی بارها و کالاهای خود می توانید با گلستانی ها تماس حاصل فرمایید همکاران ما به طور شبانه روزی و در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند بود.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل و باربری در گلستان

  • حمل و نقل و باربری اسباب منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی و ترانزیت

جهت درخواست سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

01732245362

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی