پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

با اجاره ویلا در لاویج از سایت گلستانی ها می توانید سفری خاص به این منطقه داشته باشید و از طبیعت بکر و دست نخورده ی آن لذت ببرید. اقامت در لاویج در کنار چشمه های آبگرم می توانید سفری مهیج باشد.

شماره تماس آبگرم لاویج :

01144632020

ویلا اجاره ای لاویج و طبیعت زیبای آن

لاویج روستایی زیبا درشهر چمستان نور استان مازندران واقع شده است. . این روستا دور تا دورش را کوه های البرز فرا گرفته اند و زیبایی خاص و بی نظیری به این منظره داده اند. اجاره روزانه ویلا در لاویج فکری بسیار شاهانه برای گردشی فوق العاده خاطره انگیز است.

سفر کردن به دل روستا برای رهایی از شلوغی شهر و آلودگی هوا میتواند روشی راحت برای کسب انرژی وتجدید قوا است. اگر این روستا در شمال کشورمان قرار گرفته باشد که دیگر نورعلانور است. زیرا شهرهای شمال مردمی بی نهایت خونگرم و مهمان دوست دارند.

روستای لاویج دارای ویلا ها و کلبه های بسیاری است. آبگرمی که در این روستا واقع است باعث شده سالانه مسافرین بسیاری اقدام به اجاره ویلا جنگلی در لاویج  نمایند.

اگر فقط یک بار لاویج را ببینید دیگر محال است آنجا را از خاطر ببرید. اجاره ویلا در لاویج بهترین فرصت برای شماست تا به این روستای زیبا سفر کنید.

ویلا اجاره ای لاویج و طبیعت زیبای آن

در سفر به لاویج آبگرم های آن را ازدست ندهید

شما هم می توانید یکی از این مسافرین خوش شانس باشید که به راحتی با اجاره ویلا ارزان قیمت در لاویج به این منطقه سفر کرده و از جاذبه های طبیعی ان مخصوصا آبگرم لاویج استفاده نمایید.

علاوه بر آبگرم لاویج، جنگل های انبوه و متراکم این منطقه که تا ارتفاع 2500 متری از سطح دریا ادامه دارد نیز یکی دیگر از جاذبه های طبیعی این منطقه ی زیبا می باشد. از زیبایی های بی نظیر این جنگل ها چشمه های جوشانی است که در جای جای جنگل وجود دارد و حضور در آنجا را جذاب تر میکند.

با اجاره سوئیت در لاویج می توانید درختان راش که از دوره های گذشته جنگل هیرکانی را در بر گرفته اند دیدن کنید. این درخت ها متعلق به میلیون ها سال پیش است. یک موزه ی زنده و طبیعی در دل کوه های البرز واقع شده است که به آن لاویج می گوییم.

دیدن جاذبه های طبیعی با اجاره ویلا در لاویج

ما در منطقه ی لاویج آبگرم هایی به نام شفل، بیبنو و.. داریم که هر ساله مسافرانی را به سمت خود جذب می کند. با اجاره ویلا ارزان در لاویج به راحتی می توانید در این منطقه به گردش پرداخته و از آب گرم استفاده کنید. ابگرم های لاویج دارای مقادیر فراوانی از املاح معدنی و گوگرد است که برای درمان بیماری های پوستی ،کمر درد و پادرد و همچنین برای آرامش اعصاب بسیار مفید است.

همچنین دیدن جاذبه های طبیعی دیگری همچون آبشار” حرام او” که در این منطقه وجود دارد و از دل زمین بیرون آمده است. این آبشار دارای آب خنک و گوارایی است که حتما در سفرتان به لاویج از این آبشار دیدن فرمایید.

گلستانی ها  کار شما را برای اجاره ویلا در شمال را آسان کرده است. انواع ویلاهای اجاره ای که در شهرها و روستاهای بکر و دست نخورده وجود دارند را میتوانید در سایت گلستانی ها  مشاهده نموده و با اجاره نمودن آنها یک تعطیلات زیبا برای خودتان تدارک ببینید.

اجاره سوئیت در لاویج

گلستانی ها  بزرگترین سایت دسترسی به ویلا های شمال و سراسر کشور می باشد که انواع ویلاهای مختلف و زیبا  با امکانات ویژه را در این منطقه ی کوهستانی به شما ارائه می دهد. به راحتی می توانید با مراجعه به این سایت ویلایی را انتخاب کنید که روح شما را به آرامش برساند.

ما انسان ها در زندگی نیاز داریم که به تفریح و سرگرمی بپردازیم. درست است که مشکلات زندگی بسیار هستند اما نباید از گردش در دل طبیعت های بکر و زیبا غافل شویم. پس بیش از این تعمل جایز نیست. اقدام به اجاره ویلا شمال کرده و آخر هفته ای روح نواز را در این روستای زیبا و کوهستانی سپری نمایید.

اجاره سوئیت در لاویج

سوالات رایج در سفر به لاویج

در سفر به لاویچ چه مناطق توریستی و دیدنی را باید دید؟

روستای لاویج منبع انواع آبگرم های متعددی مانند بیبنو و شفل و… است در سفر به لاویج به هیچ عنوان آبگرم های آن را از دست ندهید. جنگل های هیرکانی ، آبشار های متعدد در جنگل هیرکانی ،آبشار حرام او هم از دیدنی های بسیار جذاب لاویج است.

خواص آبگرم لاویج چیست؟

آبگرم لاویج دارای املاح معدنی فراوان و گوگرد است که برای درمان درهای کمر و پا، امراض پوستی و آرامش اعصاب بسیار مفید است.

چگونه میتوان در لاویج به مدت چند شب اقامت داشت؟

اگر قصد سفر به این روستای زیبا را دارید بدانید که برای لذت بردن از تمام دیدنی های آن یک روز کافی نیست اگر قصد اجاره ویلا در لاویج را دارید نگران نباشید از طریق سایت گلستانی ها  میتوانید به راحتی اقدام به رزرو سوئیت یا ویلا در لاویج نمایید.

چگونه میتوان در لاویج به مدت چند شب اقامت داشت؟

لاویج کجاست؟

لاویج کجاست ؟ سوالیست که گردشگران بسیاری پس از شنیدن نام لاویج و تعریف هایی که از این دهستان زیبا می شنود از افراد می پرسند یا در اینترنت جستجو می کنند.

لاویج دهستانی در استان مازندران و شهر چمستان از توابع شهرستان نور است که برای رسیدن به لاویج در هر نقطه ای از ایران که باشید دو مسیر وجود دارد .

شما خواه از جاده هراز بیایید خواه از شرق مازندران ابتدا باید به شهرستان آمل و سپس به شهر چمستان بیایید و با گذر از پارک جنگی کشپل مسافتی 18 کیلومتری را در جاده ی زیبای لاویج بپیمایید .

لاویج کجاست؟

حال اگر شما از غرب استان مازندران قصد آمدن به لاویج را دارید و در جستجوی مسیر لاویج هستید ابتدا باید به شهرستان نور ، این شهر ساحلی زیبا سفر کنید و سپس به شهر چمستان و با طی مسافتی 18 کیلومتری به دهستان لاویج بیایید و در راه از زیبایی های طبیعت پیرامون جاده لاویج لذت ببرید.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی