پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین مقاصد برای سفر در پاییز بسیار دیدنی و منحصربه فرد می باشد. هر مکانی در یک فصل به اوج زیبایی خود می رسد و بهتر است که برای رفتن به آن بهترین فصل سفر را انتخاب کنیم. اما بهترین مکان ها برای سفر در پاییز کجا هستند؟ برای دانستن آن با سایت گلستانی ها همراه باشید تا با بهترین مقاصد سفر در پاییز آشنا شوید.

معرفی بهترین مقاصد سفر در پاییز

شاید خیلی از شما این گمان را داشته باشید که فصل پاییز مناسب برای سفر نیست اما با مطالعه این مقاله شما با بهترین مقاصد سفر در پاییز آشنا خواهید شد و یک برنامه ریزی برای سفر پاییزی را خواهید داشت. ما به شما پیشنهاد می دهیم اما انتخاب بهترین مقصد برای سفر در پاییز به عهده شماست.

مشهد بهترین مقصد برای سفر در پاییز

سفر به شهر مقدس مشهد در هر زمان از سال امکان پذیر و لذت بخش است اما به دلایلی ما این شهر را در دسته بهترین مقاصد سفر در پاییز قرار داده ایم. در فصل پاییز با بازگشایی مدارس و تمام شدن تعطیلات تابستانی شهر مشهد خلوت تر می بشد و این خلوتی برای شما مزایایی دارد. در مرحله اول شما می توانید برای اجاره ویلا در مشهد مبلغ کمتری را هزینه کنید و همچنین برای تردد و رفت و آمد شما به ترافیک کمتری برخورد می کنید.

مشهد بهترین مقصد برای سفر در پاییز

در فصل پاییز آب و هوای مشهد رو به خنکی و سرد شدن است و نه هوای آن گرم و سخت است و نه از سوز سرمای زمستان خبری است. در مشهد علاوه بر حرم مطهر امام رضا شما میتوانید از جنگل های طرقبه و آرامگاه های مشهور فرهنگی و پارک های تفریحی آن لذت ببرید. اگر شما یکبار در فصل پاییز به سمت مشهد حرکت کنید متوجه می شوید که اگر این شهر به عنوان بهترین مقصد سفر در پاییز نباشد حداقل یکی از شهرهای تفریحی در پاییز هست.

اگر مایلید بدانید که در زمستان بهترین مقاصد سفر چه مکان هایی هستند، مقاله بهترین مقاصد سفر در زمستان را به شما پیشنهاد می کنیم.

کویر مرنجاب در استان اصفهان

کویر مرنجاب اصفهان حتما یکی از بهترین مقاصد سفر در پاییز است. در کویر مرنجاب هم می‌توانید ماسه‌های نرم این کویر را لمس کنید و هم می‌توانید ستاره‌های فراوان شب را در دستان خود ببینید. آرامشی که می‌توانید در این مکان تجربه کنید، آرامشی منحصر به فرد است که در کمتر مکانی از این کره خاکی شلوغ و آلوده به دست می‌آید.

این منطقه در شمال شهرستان آران و بیگدل و در نزدیکی کاشان واقع شده و دریاچه نمک آران و بیدگل و دریاچه‌ی حوض سلطان را نیز در خود جای داده است. در مسیر این کویر می‌توانید از کاروانسرای مرنجاب و کاروانسرای سفیدآب (مربوط به دوران صفوی) دیدن کنید.

کویر مرنجاب در استان اصفهان

برای اجاره ویلا در اصفهان کلیک کنید

شیراز بهترین مقصد سفر در پاییز

شیراز را می توانیم بهترین مقصد سفر در پاییز بدانیم. ادب، فرهنگ، تاریخ، شعر، طبیعت و هر چیز دیگری که بخواهید را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. شیراز در پاییز و مخصوصا در ماه مهر یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر داخلی است. هوای ابری و بارانی پاییز شیراز از این شهر، شهری باصفاتر و دوست‌داشتنی‌تر می‌سازد. این هوای خوب، حال و هوای شما را نیز تغییر خواهد داد.

شیراز از نعمات زیادی برخوردار است. غذاهای محلی این شهر تا مدت‌ها زیر زبان شما باقی می‌ماند و بازارچه‌ها و مراکز خرید فراوان این شهر نیاز شما را از بابت خریدها مدنظرتان رفع می‌کنند.

اگر در حین سفر خود با آفتاب روبه‌رو شدید حتما از فالوده‌های شیرازی بهره ببرید، اما اگر آفتاب را هم ندیدید مغازه‌های فالوده فروشی را فراموش نکنید.

شیراز بهترین مقصد سفر در پاییز

اگر قصد سفر به شیراز را داشتید پیش از هر چیز مقاله جذاب و دوست داشتنی مهمترین راهنمای سفر به شیراز را مطالعه کنید.

جنگل النگدره، تجربه بهترین سفر در پاییز

بهترین مقصد سفر در پاییز علاوه بر شهر می تواند کویر، جزیره، جنگل، شهر مذهبی و هر مکان دیگری که ارزش بسیاری برای سفر در فصل پاییز دارد. تجربه بهترین سفر در پاییز با دیدن زیبایی های جنگل النگدره برای شما امکان پذیر می شود.

جنگل النگدره مانند یک بوم نقاشی که جشنواره هزار رنگ می باشد. درختانی که در رنگ‌های سبز، زرد، قرمز و نارنجی غرق‌شده‌اند، فقط جای آبی خالیست. فرض کنید بارانی هم زده باشد، دیگر تمام است. شمایید و یک منظره‌ی رؤیایی.

جنگل النگدره، تجربه بهترین سفر در پاییز

جنگل های النگدره یکی از زیباترین و بهترین مقاصد سفر در پاییز محسوب می شود.

جزیره قشم مکانی هیجان انگیز برای سفر پاییزی

چرا قشم یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر در پاییز محسوب می‌شود؟ به چند دلیل؛ دلیل اول این است که قشم به دلیل دارا بودن اختلاف دمای بسیار در فصل‌های مختلف تابستانی بسیار گرم و زمستانی سرد دارد. فصل پاییز را می‌توانیم خوش‌سفرترین فصل در قشم بدانیم. دقیقا مانند موردی که برای مشهد وجود دارد، در این فصل به دلیل بازگشایی مدارس حجم سفر به این شهر کم‌تر خواهد بود و باوجود اینکه پاییز بهترین فصل سفر به این جزیره است، اما می‌توانید با هزینه‌ای منطقی به این شهر سفر کنید.

جزیره قشم مکانی هیجان انگیز برای سفر پاییزی

آب گرم لاویج، استان مازندران : غوغای طبیعت پاییز

لاویج در واقع نام یک روستا در نزدیکی شهر نور است. این روستای ییلاقی در دامنه‌های البرز جای گرفته است. این منطقه نیز مانند جنگل النگدره طبیعت سرسبز و شگفت‌انگیزی دارد که در فصل پاییز به طبیعتی رنگارنگ تبدیل می‌شود.

اگر به سمت لاویج رهسپار شوید در مسیر به ملاقات پارک جنگلی کشپل نیز بروید و از بام زیبای آن نیز دیدن کنید. آبگرم لاویج هر ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می‌کند. به دلیل اینکه این روستا در دامنه‌های البرز قرار دارد.

آب گرم لاویج، استان مازندران : غوغای طبیعت پاییز

در اطراف این ناحیه با چشمه‌های آب‌معدنی زیادی نیز برخورد خواهید کرد. این منطقه آب‌وهوای خنکی دارد و در این آب‌وهوای خنک در فصل پاییز آب گرم لاویج می‌تواند معجزه بخش باشد. اگر قصد اقامت در لاویج را دارید می توانید برای اجاره ویلا در لاویج همراه ما باشید.

راستی اگر قصد دارید درتابستان به سفر بروید مقاله بهترین مقاصد سفر در تابستان را مطالعه کنید. سر زدن به این مکان ها در فصل تابستان و به خصوص در ماه شهریور خالی از لطف نخواهد بود!

یزد، دومین شهر تاریخی جهان

یزد، شهر بادگیرها، عروس کویر، سرزمین آفتاب، اولین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی در جهان است. اولین شهر تاریخی جهان شهر ونیز ایتالیاست. سیستم قنات‌های این شهر هنوز هم در جهان شهره است. پاییز یزد را می‌توانیم بهار آن بدانیم، به همین دلیل توصیه ما به شما این است که در فصل پاییز از این شهر دیدن کنید.

یزد کویرهای زیبایی دارد که یکی از مناطق موردعلاقه گردشگران خارجی و داخلی است. شب‌های یزد به معنای واقعی کلمه پرستاره هستند. معماری ساختمان‌های این شهر دیدنی ست. بناهایی با سقف‌های گنبدی و بادگیرها و لهجه شیرین یزدی، ذهن را به دوران اوج ایران باستان می‌کشاند.

یزد، دومین شهر تاریخی جهان

یزد سوغات مشهور و مخصوصی نیز دارد. قطاب مشهورترین سوغات این شهر است که موردعلاقه گردشگران خارجی است. درمجموع شهر یزد شهر شیرینی‌هاست. کیک یزدی یکی دیگر از شیرینی‌های مخصوص این شهر است.

یزد سرزمین بادگیرها در فصل پاییز از هوایی بهاری برخوردار است. بهترین مقصد سفر در پاییز می تواند شهر یزد باشد.

آشورداه : تنها جزیره دریای خزر

آخرین مقصدی که به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر در پاییز به آن اشاره می کنیم آشورداه است. آشورداه تنها جزیره موجود در دریای خزر است. این جزیره که اکوسیستم جانوری متنوعی را در خود جای داده محل بسیار خوش آب و هوایی است و می‌توان آن را یک جاذبه توریستی ناب و درجه‌یک و دست نخورده محسوب کرد.

آشورداه : تنها جزیره دریای خزر

فصل پاییز بهترین فصل برای بازدید از این جزیره حیرت‌انگیز است.برای دیدن از این جزیره می توانید با اجاره ویلا در گرگان سفری هیجان انگیز رقم بزنید.

برچسب ها

مناطق مناسب برای سفر در پاییز بهترین مکان‌ها برای سفر در پاییز کجا هستند؟ بهترین مقاصد سفر در پاییز ایران معرفی بهترین شهرهای ایران برای سفر پاییزی بهترین شهرهای ایران برای سفر در پایی زیباترین شهرهای ایران برای سفر در پاییز بهترین مقاصد سفر در پاییزبهترین مقاصد گردشگری رویایی در فصل پاییز مناطق مناسب برای سفر در پاییز ایرا بهترین مقصد و زیباترین جا برای سفر پاییزی در ایران بهترین مکان برای سفر داخلی در پاییز بهترین مقاصد سفر در پاییز در ایران بهترین مقاصد سفر در پاییز بهترین مقاصد برای سفر در پاییز بهترین جای شمال برای مسافرت در پاییز



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی