پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در تبریز: تبریز شهری است زیبا و اصیل، یکی از زیباترین‌های شهرهای ایران است که ارزش دیدن و اقامت را دارد. شهری آذری زبان که در شمال غربی ایران قرار گرفته است. این منظقه از گذشته تا امروز شاهد رخدادهای بی شماری بوده و همین جریان موجب شده تا در تمامی مراحل تاریخ نقشی اساسی و پررنگ در کشور ایفاء کند. می توان روزها بی وقفه به گوشه و کنارش سرک کشید . با اقامت در تبریز یک سفر مهیج را رقم بزنید. اگر تصمیم خود را گرفتید برای اجاره ویلا در تبریز همراه ما باشید. شهر تبریز دارای تنوع زیادی در اقامتگاه می باشد و شما با هر سلیقه ای که دارید می توانید انواع ویلاها که شامل اجاره ویلا ارزان در تبریز , اجاره ویلا استخردار در تبریز و اجاره ویلا لوکس در تبریز را بدون دغدغه اجاره کنید.

اجاره ویلا ارزان در تبریز

در این بین اگر تصمیم گرفتید این شهر را به عنوان مقصد بعدی سفرتان انتخاب کنید توصیه می کنیم مرکز شهر را برای اجاره ویلا ارزان در تبریز انتخاب نمائید. این در حالی است گزینه اجاره ویلا نیز در اختیار علاقه مندان به طبیعت این شهر قرار گرفته است تا بنابر تمایل بهترین نقطه را برای طبیعت گردی های خود انتخاب نمایند.

بهترین فصل برای سفر به تبریز بهار و تابستان است. با اجاره روزانه خانه در تبریز اولین قدم را برای سفر به این منطقه خوش آب و رنگ بردارید و خاطراتی فوق العاده را برای خودتان رقم بزنید.

اجاره ویلا ارزان در تبریز

اجاره سوئیت ارزان در تبریز

اگر به دنبال یک سفر خاص و منحصر به فردی هستید شهر تبریز بهترین انتخاب است تا شما شاهد جذابیت های این شهر افسانه ای باشید. اولین قدمی که بر می دارید اجاره سوئیت ارزان در تبریز می باشد که مقدمات سفر شما است. وب سایت گلستانی ها این موقعیت را در اختیار شما قرار داده است که بدون هیچ دغدغه ای بتوانید اجاره سوئیت ارزان در تبریز داشته باشید و یک تعطیلات دلچسب و به یاد ماندنی را برای خودتان و همسفرانتان رقم بزنید.

اجاره سوئیت ارزان در تبریز

اجاره سوئیت ارزان در اسکو

قبل از شروع سفر لازم است یک برنامه ریزی جامع از سفرتان تهیه کنید. آیا می‌خواهید در این سفر از گوشه و کنار استان بازدید کنید، سری به تبریز بزنید؟ با اجاره سوئیت در اسکو تبریز فرصت تماشا و ماجراجویی در روستای کندوان را داشته باشید و در ادامه از طبیعت فوق العاده منطقه لذت ببرید؟ در این صورت با یک سفر تمام عیار رو به رو خواهید بود و بهتر است خودتان را برای یک ماجراجویی مهیج آماده کنید.

اجاره سوئیت ارزان در اسکو

اجاره ویلا استخردار در تبریز

شهر تبریز یکی از دیدنی ترین شهرهای ایران است که شما تا آخرین لحظات سفر مشغول گشت و گذار هستید و چقدر هیجان انگیز است که در این بین برای اقامت در تبریز شما بتوانید از میان گزینه های پیشنهادی اجاره ویلا استخردار در تبریز را انتخاب کنید. پس از اینکه اجاره ویلا استخردار را انجام دادید میتوانید تمام ساعاتی که خارج از ویلا هستید به گشت و گذار بپردازید.

اجاره ویلا استخردار در تبریز

برترین دیدنی های تبریز

مجتمع بازار تبریز ، بزرگترین بازار تحت پوشش ایران

یونسکو مجتمع بازار تبریز را در سال 2010 به عنوان میراث جهانی ثبت کرد. شایان ذکر است که این بازار اولین در نوع خود بود که به عنوان یک بنای ارزشمند معرفی شد. بازار باشکوه از 24 کاروانسرا و 22 بازار فرعی چشمگیر تشکیل شده است که حدود 7 کیلومتر مربع را در بر می گیرد. بازار فرعی به تیمچه (تالارهای گنبدی) معروف است.

اعتقاد بر این است که قسمت اصلی این مجموعه بیش از هزاره پیش ساخته شده است ، اما بخش عمده ای از طاقهای آجری زیبا به قرن 15 باز می گردد.

مجتمع بازار تبریز ، بزرگترین بازار تحت پوشش ایران

روستای کندوان

یکی از مکانهای دیدنی و ارزشمند برای بازدید از خارج از تبریز ، روستای کندوان است که در قسمت جنوبی تبریز با فاصله تقریبی 55 کیلومتر واقع شده است. دلیل محبوبیت این روستا ، خانه های صخره ای در این روستا است که حدود 700 سال پیش ساخته شده اند. مردم هنوز در داخل صخره های آتشفشانی حک شده به شکل اتاق های مسکونی زندگی می کنند.

همچنین یک هتل بی نظیر در نوع خود با یک رستوران سنگی ، کافی شاپ آرام و تنها اتاق کنفرانس سنگی در جهان وجود دارد. هتلی که با رعایت اصول معماری صخره ای طبیعی این روستا ساخته شده است و تجربه ای جدید و دلپذیر را در طول اقامت در کندوان اختیار گردشگران قرار می دهد.

روستای کندوان

مسجد آبی

در میان چندین نقطه دیدنی در تبریز ، مسجد آبی یا همانطور که از آن به زبان آذری یاد شده است ، گویی مسجد یکی از مشهورترین مساجد کشور است. کار پیچیده کاشی آبی در امتداد دیوارها و سقف مسجد به همین دلیل است که بسیار محبوب است. در طراحی داخلی نیز خوشنویسی اسلامی وجود دارد. رنگ آبی آن باعث شد مسجد منجی "فیروزه اسلام" شود.

ساختمان اصلی در ابتدا در سال 1465 ساخته شده است ، اما به دلیل وقوع زلزله شدید در سال 1779 ، خسارات سنگینی را متحمل شد. متأسفانه تا سال 1973 ، وقتی وزارت فرهنگ ایران ، هیچ بازسازی در این بنا انجام نداده است ، توجه خاصی به این اثر باشكوه از معماری جلب كنید. با این حال ، بازسازی هرگز به پایان نرسید و فقط ایوان ورودی از ساختار اصلی باقی مانده است.

مسجد آبی

موزه آذربایجان (موزه عصر آهن)

موزه آذربایجان ، واقع در قلب شهر ، نه چندان دور از مسجد آبی قرار دارد. این موزه مجموعه بزرگی از اشیاء چشمگیر را به نمایش می گذارد که لااقل حداقل برای یک ساعت بازدید زمان می خواهد. در این موزه سه سالن وجود دارد و بی نظیرترین آثار باستانی به عصر آهن باز می گردد.

سایر اشیاء موجود در استان آذربایجان حفاری شده است که به طرز چشمگیری به نمایش گذاشته شده است ، اگرچه این مجسمه های آزار دهنده در زیرزمین است که مضامین خشونت و جنگ را منعکس می کند ، که در کنار شما خواهد ماند. همچنین در میان نمایشگاه های موزه قابل توجه مجسمه های احد حسین است که گفته می شود زندگی و جنگ را به تصویر می کشد.

موزه آذربایجان (موزه عصر آهن)

موزه قاجار (خانه امیر نظام)

موزه قاجار تبریز که در اصل خانه امیرنظام بود یکی از قدیمی ترین محله های این شهر است که در دوره ولیعهد عباس میرزا ساخته شده است. این خانه در سال 2006 به موزه تبدیل شد و مواردی را به سلسله قاجار به نمایش گذاشت. امیر نظام گاروشی در پست های مختلف دولتی مشغول خدمت بود. او را به بهترین وجه بخاطر نثر نمونه در زبان فارسی به یاد می آورند.

موزه قاجار (خانه امیر نظام)

مسجد جامع

همانند اکثر شهرهای ایران ، مسجد جامع به همراه بازار ، مدرسه و کاروانسرا در قلب شهر ایستاده است. همین معماری برای تبریز نیز صادق است و بنابراین مسجد جامع در حوالی بازار اصلی واقع شده است. این مسجد طی قرن ها از زمین لرزه های مختلفی زلزله زده و بازسازی های مختلفی را پشت سر گذاشته است.

با توجه به تعداد زیادی از سازه های موجود در این مکان قرن ها ، از معماری بی نظیری برخوردار است که ترکیبی از ویژگی های قدیمی و جدید است. این دو مناره بلند و سه لایه آن و همچنین اثری موزائیک چشمگیر که در ورودی مسجد قرار دارد ، قابل توجه است.

مسجد جامع

مجلس قانون اساسی تبریز

مجلس قانون اساسی تبریز که به فارسی به نام خانه مشروطه معروف است ، نمادی از مبارزه با استبداد و یادآوری مبارزات ستارخان و باقر خان است که دو شخصیت اصلی جنبش مشروطه ایران بودند.

در سال 1868 ، ساختمان دو طبقه با تعدادی اتاق و سالن توسط حاج ولی ولی عمری تبریزی ساخته شد. نورگیر و راهرو خانه که با شیشه های رنگی و آینه ها تزئین شده است ، با شکوه ترین قسمت خانه است. در طبقه اول می توانید مجسمه های انقلابیون معروف قانون اساسی ایران و برخی از وسایل شخصی آنها را مشاهده کنید.

مجلس قانون اساسی تبریز

کاخ شهرداری (برج سعادت)

کاخ شهرداری تبریز که به عنوان برج ساعت نیز شناخته می شود در حال حاضر به عنوان تالار شهر و دفتر اصلی دولت شهرداری تبریز مورد استفاده قرار می گیرد.

این ساختمان در سال 1934 به عنوان دفتر مرکزی شهرداری تبریز ساخته شد. با این حال ، پس از جنگ جهانی دوم ، به دفتر دولت استفاده شد که توسط حزب دموکرات آذربایجان مورد استفاده قرار گرفت. در سال 1947 ، هنگامی که سربازان ایرانی کنترل تبریز را به دست آوردند ، این ساختمان دوباره به عنوان دفاتر مرکزی شهرداری تبریز مورد استفاده قرار گرفت ، عملکردی که تا امروز ادامه دارد.

اخیراً برخی از قسمت های بنا به عنوان موزه ای به نمایش گذاشته شده است که نقشه های تاریخی تبریز ، عکس از تاسیسات جدید و آثار اصلی در تبریز و از همه مهمترین کلید طلایی تبریز را به نمایش می گذارد.

کاخ شهرداری (برج سعادت)

مقبره شاعران تبریز

تاریخ دقیق تأسیس محل مشخص نیست. با این حال ، این نخستین بار توسط حمدالله مستوفی در کتاب خود "نوذت الغلو" ذکر شده است که مربوط به قرن 14 است. تقریباً 400 شاعر ، عارف و آواز ایران و منطقه برای استراحت در محل قرار گرفته اند. مطمئناً مشخص است که نخستین شاعری که در این مجموعه به خاک سپرده شده اسدی طوسی بوده است.

از دیگر شاعران مشهور ایرانی که در آنجا دفن شده اند می توان به انوری ابیواردی ، ظهیرالدین فاریابی ، فلکی شروانی ، شمس الدین ساجاسی ، مجیرالدین طالقانی ، همام تبریزی ، خاقانی ، قطران تبریزی ، مانی شیرازی ، لسانی شیرازی ، شکیبی تبریزی ، مغربی تبریزی ، و غیره اشاره کرد.

آخرین شاعری که در آنجا استراحت کرده است اوستاد شهریار است که تعداد زیادی شعر را به دو زبان فارسی و آذری سروده است. آرامگاه شهریار در وسط مجتمع در ارتفاع 30 متر واقع شده است.

مقبره شاعران

پارک الگلی (پارک شاه گلی)

پارک الگلی که قبلاً از آن به عنوان پارک شاه گلی نامگذاری شده بود ، محبوب ترین مکان برای خانواده ها برای گذراندن چند ساعت در کنار فرزندانشان است. این پارک در جنوب شرقی مرکز شهر واقع شده است و به دلیل ارتفاعات زیاد ، چشم به شهر می رود. در مرکز پارک یک دریاچه مصنوعی کوچک قرار دارد که کاخی با قدمت آن به سلسله قاجار باز می گردد.

پارک الگلی (پارک شاه گلی)

برچسب ها

اجاره ویلا لوکس در تبریز اجاره ویلا هروی تبریز اجاره ویلا لوکس تبریز قیمت اجاره ویلا در تبریز اجاره ویلا شهر تبریز اجاره ویلا روزانه تبریز اجاره باغ و ویلا در تبریز اجاره روزانه باغ ویلا در تبریز اجاره باغ ویلا در تبریز اجاره ويلا استخردار در تبريز ويلا اجاره اي در تبريز اجاره ویلا استخردار تبریز اجاره ویلا اطراف تبریز اجاره روزانه ويلا در تبريز اجاره ويلا در تبريز اجاره روزانه ویلا در هروی تبریز اجاره ویلا در هروی تبریز اجاره روزانه ویلا در تبریز اجاره ویلایی در تبریز اجاره ویلا در تبریز اجاره ویلا در کندوان تبریز



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی