پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در اصفهان: اصفهان همیشه یادآور این جمله قدیمی است که می گوید اصفهان نصف جهان است و تا زمانی که به این شهر باشکوه سفر نکنید نمیتوانید عظمت بی شمار این شهر را ببینید. کاخ ها , پل ها , مساجد و باغ های بی نظیری که دراین شهر منتظر شماست. دیدنی های اصفهان گفتنی نیست و باید حتما چند روزی را با اقامت در اصفهان سپری کنید تا بتوانید این همه شگفتی را مشاهده کنید. برای اینکه بتوانید اجاره ویلا در اصفهان و همچنین اجاره روزانه خانه در اصفهان داشته باشید با ما همراه باشید.

اجاره ویلا ارزان در اصفهان

برای دیدن این همه شگفتی در اصفهان حتما باید چند روزی را در این شهر سپری کنیم پس باید مدیریت مالی برای سفر داشته باشیم و برای اینکه هزینه اقامت در اصفهان را کاهش دهیم میتوانیم به دنبال اجاره ویلا ارزان در اصفهان باشیم. اما اجاره ویلا ارزان در اصفهان به این معنی نیست که شما جای بدی را اجاره کرده اید. فقط این ویلاها دارای امکانات کمتر و همچنین مساحت کوچکتری میباشند. پس میتوانید بدون هیچ نگرانی اقدام به اجاره ویلا ارزان در اصفهان داشته باشید.

اجاره ویلا ارزان در اصفهان

اجاره سوئیت در چادگان

اگر دلتان می خواهد یک مجموعه دیدنی و تمام عیار را در اختیار داشته باشید که بتواند یک سفر به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند اصفهان و ییلاق چادگان بهترین نقطه است. این استان خوش آب و رنگ در حدی دیدنی است که فرصت نمی‌کنید در طول چند روز از تمام جوانب آن بازدید کنید. بنابراین اگر به دنبال یک مقصد ناب برای سفر هستی و دلت می خواهد یک تعطیلات متنوع را سپری کنید با اجاره سوئیت در چادگان این لحظات شیرین را رقم بزنید.

اجاره سوئیت در چادگان

اجاره ویلا در چادگان اصفهان

چادگان یکی از دیدنی ترین شهرهای اصفهان است که درمسیر زاینده رود میباشد. اگر به دنبال یک مقصد آرام و دیدنی هستید چادگان را فراموش نکنید. شما میتوانید با اجاره ویلا در چادگان اصفهان یک سفر رویایی را برای خودتان رقم بزنید. چادگان یک دهکده توریستی و از ییلاقات اصفهان است.

اجاره ویلا در چادگان اصفهان

اجاره ویلای ارزان در چادگان

اهالی اصفهان و دیگر شهرهای اطراف آخر هفته‌ها را به این منطقه اختصاص می دهند و با اجاره ویلای ارزان در چادگان اوقاتی به یاد ماندنی را برای خودشان رقم می زنند. این منطقه در فصل بهار مملوء است از گیاهان دارویی و سبزیجات کوهی است. ماهیگیری از دیگر فعالیت هایی است که علاقه مندان را به چادگان جذب می کند.

برای اجاره روزانه ویلا در چادگان اصفهان گزینه های متعددی در اختیار شماست تا با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. با اجاره روزانه سوئیت در چادگان اصفهان می توانید یک تعطیلات به یاد ماندنی را برای خودتان و همراهانتان رقم بزنید.

اجاره ویلای ارزان در چادگان

اجاره ویلا ارزان در باغ بهادران

به هر شهری سفر کنی قطعا مناطق ییلاقی بی نظیری دارد که بشود مدتی را به دور از دغدغه و هیاهو به آن پناه برد و در طبیعتش آرام گرفت. باغ بهادران یک شهر کوچک در اطراف زاینده رود است که می توانید با اجاره ویلا ارزان در باغ بهادران اقامتی زیبا داشته باشید.

باغ بهادران در فصل های بهار و تابستان مملوء از گردشگران اصفهانی است که به دنبال طبیعت به سمت این منطقه سفر می کنند. اگر شما هم مسافر اصفهانید و دلتان می خواهد از قشنگ ترین های این شهر بازدید کنید بد نیست سری به این باغ بهادران بزنید. می توانید با اجاره ویلا در باغ بهادران اقامتی دلنشین را در خوش منظره ترین نقطه اصفهان تجربه کنید و به سفرتان جلوه بدهید.

اجاره ویلا ارزان در باغ بهادران

اجاره سوئیت در باغ بهادران

اگر قرار است به اصفهان سفر کنید می توانید سفری کوتاه به باغ بهادران هم داشته باشید که دیدنش خالی از لطف نیست. بدون شک اجاره ویلا در باغ بهادران که در حوالی زاینده رود می تواند لذتی صد چندان به سفرتان ببخشد. بنابراین با اطلاع از قیمت اجاره ویلا در باغ بهادران مقدمات رزرو اقامتگاه را تکمیل کنید.

با اجاره ویلا ارزان در باغ بهادران با یک تیر دو هدف را نشانه بگیرید و یک سفر را به باغ بهادران اختصاص بدهید. حتی می توانید با اجاره ویلا استخردار در باغ بهادران یک سفر تمام عیار برای خودتان بسازید.

اجاره سوئیت در باغ بهادران

دیدنی های برتر در اصفهان

یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران با تعداد بناهای باشکوه و زیبا برای بازدید ، اصفهان است. کاخ ها ، پل ها ، مساجد و بازارهای بی شماری دلایلی است که این شهر هنگام بازدید از ایران در هر برنامه گردشگری قرار می گیرد.

از آنجا که آثار تاریخی زیادی برای بازدید در این شهر وجود دارد و با توجه به زمان محدودی که مردم هنگام سفر به ایران می گذرانند ، ما در این مقاله به معرفی 10 مکان برتر برای بازدید در اصفهان می پردازیم.

میدان نقش جهان و بناهای تاریخی آن

میدان باشکوه نقش جهان در قلب شهر واقع شده است. این مجموعه به همراه یک بازار ، یک کاخ و دو مسجد به عنوان میراث جهانی یونسکو در سال 1979 معرفی شده اند. در حوالی میدان یک بازار دو طبقه قرار دارد که بزرگترین بازار نزدیک کشور است. همچنین در اطراف میدان چند بنای تاریخی وجود دارد ، کاخ علی قپو در ضلع غربی ، مسجد شیخ لطف الله در شرق ، مسجد شاه در ضلع جنوبی و دروازه كیساریا در ضلع شمالی میدان.

در حالی که در اطراف این میدان چندین دروازه وجود دارد ، دروازه قیصریه به عنوان ورودی اصلی با نمای عالی از میدان و تمام ساختمانهای اطراف آن در نظر گرفته شده است.

میدان نقش جهان و بناهای تاریخی آن

کاخ عالی قاپو

کاخ عالی قاپو که به معنای واقعی کلمه به معنای عالی ("امپریالیستی" یا "عالی" به زبان فارسی) است ، و قاپو("دروازه" به زبان ترکی) در ابتدا به عنوان یک پورتال وسیع طراحی شده است ، با چهل و هشت متر ارتفاع و شش طبقه. یک پله مارپیچ بین کفها وجود دارد تا به قسمتهای بالایی دسترسی پیدا کند. یک تالار موسیقی با طاقچه های عمیق در دیوارها در طبقه ششم وجود دارد.

مسجد شیخ لطف الله

مسجد شیخ لطف الله شاهکار معماری ایرانی است که در سلسله صفوی ساخته شده است. ساخت این مسجد حدود دو دهه به طول انجامید و در سال 1619 به پایان رسید. بنا به دستور شاه عباس اول ساخته شده است تا به عنوان یک مسجد خصوصی برای خاندان سلطنتی مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین ، بر خلاف همه مساجد ، هیچ مناره ای ندارد.

مسجد شیخ لطف الله

مسجد شاه که با نامهای مختلفی همچون مسجدجدید عباسی (مسجد جدید عباسی) ، مسجد سلطنتی یا مسجد امام نیز شناخته می شود ، حدود 200 سال پیش در زمان سلسله صفویه ، به دستور شاه عباس اول ساخته شده است.

در دوره اسلامی به عنوان شاهکارهای معماری فارسی شناخته می شود. و زیبایی مسجد عمدتاً ناشی از کاشی های هفت رنگ و کتیبه های خوشنویسی است.

مسجد جامع اصفهان

اکثر گردشگران بین المللی که بازدید از اصفهان دارند معتقدند که در آنجا سایت زیباتر از جام ماسک اصفهان ندیده اند و سفر به اصفهان بدون بازدید از این مکان تکمیل نمی شود. مسجد جامع اصفهان یا مسجد جامع اصفهان تأثیر شگرفی در معماری مساجد ایران و آسیای میانه داشت.

بنای اصلی که اکنون به عنوان مسجد مورد استفاده قرار می گیرد ، نتیجه ساخت و ساز مداوم ، بازسازی ، اضافات و نوسازی در طول قرن ها از قرن هشتم (به ویژه 771) تا اواخر قرن بیستم است.

یكی از نكات قابل توجه در مورد این مسجد ایوان های آن است كه دارای فضای باز با منظره آسمان است. این مسجد چهار ایوان دارد که رو در رو ، دو به دو و بزرگترین آن در جهت قبله مسلمانان مکه است.

پل خواجو

هفت پل تاریخی در اصفهان وجود دارد. یکی از مشهورترین و محبوب ترین آنها ، پل خواجو است. این پل در سال 1650 بنا به دستور شاه عباس دوم پادشاه سلسله صفوی ساخته شده است. این پل با دو هدف ساخته شده است به عنوان یک پل و یک بافندگی برای پیوند محله خواجو در ضلع شمالی شهر با محله زرتشتیان در سراسر زاینده رود.

این پل همچنین یک کارکرد دیگر دارد که می تواند محلی برای جلسات عمومی شاه با مردم عادی باشد. در این پل 23 طاق وجود دارد که طول 133 متر و عرض 12 متر دارد. در اصل با کاشی کاری و نقاشی تزئین شده بود.

پل خواجو

سی و سه پل

نام اصلی این پل ، پل الله وردی خان بود. با این حال ، آن را به عنوان سی و سه پل محبوب ترین است و بزرگترین پل روی رودخانه زاینده رود است. این پل تقریباً چهارصد سال پیش در زمان سلسله صفوی ساخته شده است.

این پل که یکی از مشهورترین نمونه های معماری در زمان سلسله صفوی است ، ساخته شده است تا هم پل و هم یک سد باشد. دلیل دیگر ساخت این پل اتصال محله عمارت نخبگان از یک طرف به محله ارمنی نیو جلفا بود.

سی و سه پل

موزه موسیقی اصفهان

جدیدترین مکان در این لیست که تنها چند سال پیش در اصفهان ساخته و افتتاح شده است موزه موسیقی است. در محله ارمنستان در جلفا قرار دارد و مجموعه ای عالی از بیش از 300 ساز سنتی ایرانی را به نمایش گذاشته است. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید ، اجرای زنده موسیقی دانان فولکلور را در این موزه خواهید دید. پس از بازدید از این موزه و گوش دادن به تعداد موسیقی در آنجا ، شما نه تنها در مورد موسیقی سنتی بلکه به تاریخ و فرهنگ ایران نیز می آموزید.

موزه موسیقی اصفهان

کلیسای جامع وانک

وانک به معنای "صومعه" یا "صومعه" در زبان ارمنی است و این کلیسای جامع به نام وانک ساخته شده است ، زیرا برای مردم ارمنی ساخته شده است که به دلیل جنگ عثمانی از 1603 تا 1618 توسط شاه عباس اول در این منطقه اسکان داده شده اند.

کلیسای جامع منجی ، که به کلیسای جامع وانک معروف است ، در منطقه جدید جلفا واقع شده و در سال 1606 ساخته شده است. از میان همه وسایل جالب و طراحی موجود در این موزه ، هیچ کس از نقاشی های باشکوه روی سقف و دیوارهای ساختمان اصلی که پوشیده از نقاشی های دیواری زیبا و منبت کاری های تزئینی است ، فراموش نخواهد کرد.

نقاشی ظریف آبی و طلایی گنبد مرکزی داستان كتاب مقدس از خلق جهان و اخراج انسان از عدن را به تصویر می كشد. سقف بالاتر از ورودی با نقوش گل های ظریف و به سبک مینیاتور فارسی رنگ شده است.

کلیسای جامع وانک

کاخ چهل ستون

کاخ چهل ستون یکی از نه باغی است که با عنوان باغ ایرانی شناخته می شود و همگی به عنوان یک مجموعه به عنوان میراث جهانی ثبت شده اند. هدف اصلی از ساخت این باغ استفاده از آن به عنوان یک غرفه سلطنتی بود ، در اواخر قرن شانزدهم توسط شاه عباس دوم ساخته شد. یک غرفه در انتهای باغ با 20 ستون وجود دارد که جلوی ساختمان حوضچه ای زیبا دارد.

"چهل ستون" به معنای واقعی کلمه به معنای "چهل ستون" به زبان فارسی است و دلیل این تعداد چهل نفر نمادی از تعداد زیادی در فرهنگ ایرانی است. عده ای نیز می گویند که به دلیل بازتاب ستون ها در آب ، در مجموع چهل ستون وجود خواهد داشت که این درست نیست ، زیرا هیچ وقت نمی توانید این امر را در حوضچه جلوی منعکس کنید.

کاخ چهل ستون

تالار بزرگ جواهری است که با نقاشی های دیواری ، مینیاتور و سرامیک تزئین شده است. این دو نقاشی میانی نشان دهنده نبردهای بزرگ دوره صفویه از جمله ارتش شاه اسماعیل با ازبک ها است و شاه عباس دوم با نوازندگان و دختران رقص از شاه نادر خان ترکستان استقبال می کند.

شاه عباس اول بر روی دیوار روبروی در ، از راست به چپ ، یک ضیافت ظاهری را به عهده دارد. شاه اسماعیل با ژانیارهای سلطان سلیم می جنگد. و شاه طهماسپ همایون ، شاهزاده هندی را که در سال 1543 به ایران گریخت ، دریافت می کند.

کاخ هشت بهشت

کاخ هشت بهشت ​​که به معنای واقعی کلمه به معنای هشت کاخ به زبان فارسی است ، در قلب یک باغ زیبا با نام باغ بلبل واقع شده است. این کاخ با بنای هشت ضلعی ساخته شده است که در هر اتاق کاخ تکرار می شود. این بنا در دهه 1660 به دستور پادشاهی شاه سلیمان صفوی ساخته شد. این کاخ قبلاً دارای چشم نوازی بود که با سبک های جدید کارهای گچ کاری ، شیشه های رنگ آمیزی و آینه کاری تزئین شده بود.

کاخ هشت بهشت

منار جنبان

منار جنبان (در حال تکان دادن مناره ها) که در زمان سلسله ایلخانیان ساخته شده ، در زمان مرحوم پادشاه اولجایتو به عنوان مقبره برای "آمو عبدالله" مورد استفاده قرار گرفته است که در دوره ایلخانیان عارف و زهد بود. طبق مطالعات باستان شناسی ، اعتقاد بر این است که مناره‌ها بعدا توسط دانشمندان صفوی به مقبره اضافه شدند. این مناره ها از زمانی که یکی از مناره ها متزلزل می شود ، دارای ساختارهای منحصر به فردی هستند ، در همان زمان مناره دیگر نیز لرز خواهد شد.

منار جنبان

آتشگاه معبد آتش زرتشتیان

تاریخ آتشکده اصفهان به دوره ساسانیان برمی گردد. این مجموعه باستان شناسی واقع در تپه ای ، در بخش غربی اصفهان. این تپه که حدود 210 متر از دشت اطراف آن بالا می رود ، پیش از این به نام ماراس یا مارابین پس از روستایی در همین نزدیکی نامگذاری شده بود.

آتشگاه معبد آتش زرتشتیان

برچسب ها

اجاره ی ویلا اصفهان اجاره ی ویلا در اصفهان اجاره ویلا مبله در اصفهان اجاره باغ و ویلا در اصفهان اجاره ویلا لوکس اصفهان اجاره ویلا لوکس در اصفهان اجاره ویلا در محلات اصفهان اجاره ویلا لاکچری اصفهان قیمت ویلا اجاره ای در اصفهان اجاره ویلا ارزان قیمت در اصفهان قیمت اجاره ویلا در اصفهان اجاره ویلا شیک اصفهان اجاره ویلا در شهر اصفهان اجاره روزانه باغ ویلا در اصفهان اجاره روزانه ویلا لاکچری در اصفهان اجاره ویلا و سوئیت در اصفهان اجاره ویلا روزانه اصفهان اجاره ویلا استخر دار اصفهان اجاره روزانه ویلا در اصفهان اجاره خانه ویلایی در اصفهان اجاره خانه ویلا در اصفهان اجاره ویلای چادگان اصفهان اجاره روزانه ویلا در چادگان اصفهان قیمت اجاره ویلا در چادگان اصفهان ویلای اجاره در چادگان اصفهان اجاره ويلا تو اصفهان اجاره ویلا باغ اصفهان اجاره ویلا باغشاد اصفهان اجاره ویلا باغبهادران اصفهان اجاره خانه ویلایی در بهارستان اصفهان اجاره ویلا در باغ بهادران اصفهان قیمت اجاره ویلا در باغبهادران اصفهان اجاره ویلا استخردار در اصفهان اجاره ویلا استان اصفهان اجاره ویلا استخردار اصفهان اجاره ویلا اطراف اصفهان اجاره ویلا در استان اصفهان اجاره ویلا در اطراف اصفهان اجاره باغ ویلا در اصفهان اجاره ویلا در چادگان اصفهان اجاره ویلایی در اصفهان اجاره ویلا در اصفهان روزانه اجاره ویلا در اصفهان



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی