پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

طبیعت بی نظیر جنگل راش:  اگر رویای قدم زدن در کنار طبیعت را در سر دارید ، سفر به جنگلهای بکر سوادکوه یک تجربه هیجان انگیز است. وقت آن است که از شهر و خستگی دور شوید و چند لحظه را در طبیعت بگذرانید بهترین پیشنهاد ما اقامت در کلبه جنگلی دنیز و کلبه جنگلی الیزه است از دست ندهید و با ما همراه باشید تا از زیبایی آن لذت ببرید.

جنگل راش سوادکوه

اگر می خواهید لیستی از زیباترین جنگل های ایران تهیه کنید ، قطعاً جنگل راش در شهرستان سوادکوه در این لیست قرار خواهد گرفت. جنگل راش ، همچنین به نام جنگل سنگده هم مشهور است. همچنین یکی از مکان های جذاب و توریستی در ایران است.

برای رسیدن به آنجا ، باید از جاده های جنگلی و از میان درختان مرتفع و جنگل های متراکم عبور کنید. مسیرهای کوهستانی و جنگلی برای رسیدن به روستای سنگده زیبا , خنک و بسیار لذت بخش است. از دهکده تا ابتدای مسیر پیاده روی در جنگل راش ، جاده ای آسفالت نشده است.

همچنین می توانید از افراد محلی با اتومبیل های خود برای رسیدن به آنجا استفاده کنید. در راه رسیدن به مقصد ، درختان بلند و ناهموار را مشاهده خواهید کرد که با آرایش خاصی همدیگر را ترسیم می کنند ، زمین پر از برگ های قرمز و زرد است و پاییز مناظر رنگی را به تصویر می کشد که توصیف زیبایی های آن با زیبایی نیست. برای دوستداران پاییز ، جنگل راش یکی از بهترین مقاصد گردشگری و طبیعت گردی است.

چطوری به جنگل راش برسیم؟

فرقی نمی کند که چگونه به شهرستان سوادکوه می رسید ، در نهایت ، باید از جاده 79 (جاده فیروزکوه) عبور کرده و زیبایی های آن را تجربه کنید. این جاده به دلیل چشم انداز زیبا معروف است. با ورود به استان ، باید سرعت حرکت خود را کند کنید تا تمام زیبایی ها را به دقت ببینید. حتی قبل از ورود به جنگل روحیه شما به شدت تغییر می کند.

بهترین فصل سفر به جنگل راش سوادکوه

ما می توانیم ساعت ها در مورد این موضوع صحبت کنیم ، آنچه شما باید بدانید این است که شما در یک جاده دیدنی هستید. جاده ای که از دو طرف توسط درختان احاطه شده است. در بهار و تابستان از چشم اندازهای سبز و سرسبز استقبال می شود ، در پاییز هزار رنگ به خود می گیرد و در زمستان برف همه چیز را در مسیر خود می پوشاند.

دیدنی های جنگل راش سوادکوه

درختان جنگلی راش بلند است که گویی در آسمان قرار دارند. هنگامی که به مه می افتد ، یک حالت اسرارآمیز ایجاد می کند. سکوت آن چنان عمیق است که شکستن آن غیرممکن است. قدم زدن در این جنگل و تنفس در هوای نامتناهی لطیفش ، انسان را از همه چیز جدا می کند ، جز لذت در طبیعت. منظره این جنگل بکر و تاریخی همیشه زیبا است اما در پاییز به معنای واقعی کلمه خیره کننده است.

آنچه در این جنگل به دست می آورید قدم زدن در یک مکان رویایی و لذت بردن از مناظر زیبا است. اگر با خستگی مقابله کرده و به داخل جنگل بروید ، می توانید یک آبشار زیبا به نام اوبن را ببینید. در کنار اینها ، در فصل پاییز ، می توانید شاهکار آفرینش در روستا و جنگل زیبای آن را تماشا کنید؛ برگها هزار رنگ می گیرند که همه جا را می پوشانند و تصویری به یاد ماندنی ایجاد می کنند.

جنگل راش امکانات تفریحی زیادی ندارد و به حفظ طبیعت آن کمک می کند. مهمترین چیزی که می توانید هنگام سفر به این جنگل بدست آورید ، هوای دلپذیر و آرامش و آرامش آن است اما با این وجود ، هنوز هم می توانید از جنگل و دیدنی های آن لذت ببرید. با انجام فعالیت ها و دیدن جاذبه های دیدنی لحظه های فراموش نشدنی را در جنگل راش ایجاد کنید.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی