پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

خرید کاغذ دیواری  | دکوراسیون داخلی درگرگان : باید در انتخاب انواع کاغذ دیواری نکاتی را رعایت کنیم

چسب مناسب برای نصب

بر خلاف اینکه بیشتر مردم بر این عقیده هستند که با انجام کاغذدیواری دیگر خیالشون راحت است و این دیوارپوش دائمی می باشد کاملا اشتباه است.در ایام گذشته چسب هایی که برای نصب کاغذدیواری استفاده می کردند با کیفیت نبود و باعث می شد که کاغذ دیگر از دیوار جدا نشود.اما امروزه با روند رشد تکنولوژی و چسب های موجود در بازار فرایند جدا شدن کاغذ از دیوار آسان تر شده است و می توان بعد از مدتی دیوارپوش را تغییر داد.

نصب توسط استان ماهر

شما خودتان هم می توانید کاغذدیواری را بر روی دیوار نصب کنید.اما هیچ وقت کیفیت و زیبایی پایان کار شما با یک نصاب ماهر در این زمینه قابل مقایسه نیست. گلستانی ها به شما پیشنهاد می دهد که با توجه به هزینه ایی که برای خرید کاغذدیواری انجام می دهید برای نصب آن هم هزینه ای در نظر بگیرید و کار را به استادان این حرفه محول کنید تا مانع از مشکلاتی که در آینده برای شما پیش می آید شوید.


 آمادگی دیوار قبل از نصب کاغذ دیواری

برای نصب انواع کاغذ دیواری شما باید ابتدا دیوارها را آماده کنید.دیوارهای ناهموار و آسیب دیده را ترمیم کنید و زیرسازی مناسب را انجام دهید.از نکات مهم دیگر اندازه گیری دقیق برای سفارش رول های کاغذ دیواری است زیرا شما نمی توانید کاغذ دیواری را بعد از نصب زمینه حرکت داده یا تنظیم کنید، بنابراین باید از کنار هم قرار گرفتن دقیق رول ها اطمینان حاصل نمایید.


انتخاب نوع کاغذ دیواری

با توجه به تنوع کاغذ دیواری که در بازار وجود دارد شما در خرید باید دقت لازم را داشته باشید و سهولت جدا شدن کاغذ دیواری، تفاوت در ضخامت ها و در نتیجه سهولت نصب و مهم تر از همه قابل شستشو یا غیر قابل شستشو بودن آن ها را در نظر بگیرید.


انتخاب چاپ کاغذ دیواری

زمانیکه طرح مورد نظر خود را پیدا نکردید یا از این قضیه اطمینان پیدا کنید که طرح مد نظر شما قابل چاپ هست یا نه .اگر از نظر زمان و بودجه این امکان برایتان وجود دارد می توانید چاپ مورد نظر خود را سفارش دهید، در غیر این صورت با ملاحظه تصمیم گیری کنید.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی