پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

هزار پیچ زیباترین چشم انداز ارتفاعات گرگان | تا حالا به بالای بلندترین ارتفاعات رفتید، که از آنجا شهر زیر پایتان باشد و نظاره‌گر چشم‌اندازهای زیبایی چون جنگل‌های مصنوعی از سرو، کاج و درخچه‌های طبیعی باشید. به هنگام رسیدن بر بالایِ ارتفاعات این تپه، دورنمایی زیبایی از شهر گرگان را خواهید دید که با نام هزارچم هم شناخته می‌شود. هزارپیچ یکی از قدیمی‌ترین تفریحگاه‌های شهرستان گرگان است که می‌توان آن را مکانی جذاب برای مسافران و گردشگران در نظر گرفت. تا به حال این تصور را با خود کرده اید که بلندترین ارتفاعات زمین بروید به طوریکه که شهر را در زیر پاهایتان احساس کنید. از آنجا شما می توانید نظاره گر چهره ای دیگر از یک شهر باشید. هزار پیچ جایی است که شما میتوانید در ارتفاعات بالا شهر را در زیر پای خود حس کنید.

 

برای اجاره ویلا در شهر گرگان با شماره 09114481870 تماس بگیرید

 

یکی از جاهای دیدنی گلستان که بسیار بی نظیر است تپه هزار پیچ است. شما می توانید در اینجا تجربه ناب یک سفر رویایی بر فراز شهر را احساس کنید . از آن منظره زیبا و دیدن جنگل های مصنوعی از سرو و کاج و درخچه های طبیعی لذت ببرید.

گلستانیها این قول را به شما می دهد که با دیدن ارتفاعات هزار پیچ در شهرستان جذاب گرگان که پر از جاذبه های شگفت انگیز است، یک تجربه ناب را در این سفر همراه با واحدهای اقامتی با بهترین امکانات را داشته باشید.

 

این جاذبه دیدنی نزدیک هزار پیچ را از دست ندهید enlightened ناهارخوران گرگان

 

هزار پیچ گرگان کجاست؟

تپه هزار پیچ در قسمت ورودی غرب شهر گرگان واقع شده است که یکی از بلندی های این شهر محسوب می شود. در این منطقه پوشش گیاهی، درختان و درختچه های زیادی وجود دارد که شرایط ایده آلی را برای تفریح و گشت و گذار ایجاد کرده اند. تپه هزار پیچ یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری گرگان است که از آن برای مصارف بسیار زیادی مخصوصا برای پاراگلایدرها استفاده می شود و جذابیت زیادی دارد.

جنگل هزارپیچ، تپه‌ای با چشم‌اندازی بسیار زیبا در شهر گرگان است و به نوعی می‌توان از این تپه به عنوان شگفت‌انگیزترین چشم‌انداز شهر گرگان نام برد و افرادی که این منطقه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند لذت یک موقعیت خاص در مکان خاص را تجربه خواهند کرد.

هزار پیچ گرگان

وجه تسمیه هزار پیچ

هزار پیچ یا هزار چم  یکی از قدیمی‌ترین تفریحگاه‌های شهرستان گرگان محسوب می‌شود که متاسفانه در سال‌های اخیر درخت‌های این تپه جنگلی قطع شدند و با درخت‌کاری مجدد، دوباره به تفرجگاه مناسب برای تفریح مردم و گردشگران مبدل شد. نام قدیم هزارپیچ در گذشته سوگله یا سرو گله بود که در چند دهه گذشته به هزارپیچ تغییر نام داد.

تپه هزار پیچ گرگان بر بلندی های شهر قرار دارد و دارای زیباترین چشم اندازهای ایران می باشد. تپه هزار پیچ در قسمت ورودی غرب شهر گرگان واقع شده است که یکی از بلندی های این شهر محسوب می شود.

این منطقه پوشش گیاهی، درختان و درختچه های زیادی وجود دارد که شرایط ایده آلی را برای تفریح و گشت و گذار ایجاد کرده اند. تپه هزار پیچ یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر گرگان است که از آن برای مصارف بسیار زیادی مخصوصا برای پاراگلایدرها استفاده می شود و جذابیت زیادی دارد.

آدرس هزار پیچ گرگان

گلستان – گرگان – میدان بسیج – جنگل هزار پیچ

لذت پرواز با پاراگلایدر در هزار پیچ گرگان

امروزه این تپه یکی از مکان های مورد توجه مردم و گردشگران می باشد. از آنجایی که تپه هزار پیچ در بلندترین نقطه شهر قرار دارد دارای ارتفاع بسیار زیادی و به همین منظور برای چتربازی از آن استفاده می شود. امروزه ورزشکاران بسیار زیادی به این منطقه مراجعه می کنند و تمامی تجهیزات خود را به همراه می آورند و سعی می کنند از این فرصت استفاده کنند. این ورزشکاران بر فراز تپه های هزار پیچ می ایستند و یک صعود بر فراز درختان و سرسبزی منطقه انجام می دهند.

در قسمت های باز این منطقه می توان شاهد گلایدر سوارهای زیادی بود که بر فراز آسمان ها پرواز می کنند. در این منطقه مربیان زیادی وجود دارد که تجربه پروازی هیجان انگیز را برای همه افراد حتی کسانی که در این زمینه تجربه ندارند ایجاد می کنند. در این پوشش جنگلی مناسب با کوه های مرتفع و بلند می توان یک تجربه منحصر بفرد از پرواز را داشت.

هزار پیچ یکی از جاهای دیدنی گرگان است که همیشه مورد استقبال زیادی قرار می گیرد و بیشتر مناسب برای شبگردی می باشد.

آدرس هزارپیچ گرگان

ویژگی های تپه هزار پیچ

تپه هزار پیچ گرگان دارای ویژگی های بسیار زیادی است و هر روزه به آن افزوده می شود. اصلی ترین ویژگی تپه هزار پیچ در این است که هیچ گونه ساخت و ساز مسکونی در این منطقه شکل نگرفته است و فقط وسایل و ابزارهای صدا و سیما در آنجا قرار دارد.

این منطقه عاری از هر گونه خانه می باشد. این منطقه دارای یک نام تاریخی به نام سوگله بوده است که در طی سال های اخیر نام تپه هزار پیچ را به خود گرفته است. ویژگی دیگر این منطقه به خاطر پوشش گیاهی و سرسبزی آن می باشد که چشم بیننده را به خود خیره می کند.

بعد از دو منطقه گردشگری جنگل ناهارخوران و النگدره بهترین قسمت توریستی گرگان می باشد. امروزه این منطقه یکی از جاذبه های توریستی می باشد و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی