پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نورپردازی برای آشپزخانه ها:‌انتخاب سیستم نورپردازی برای آشپزخانه ها یکی از پیچیده ترین ها در کل انه است که باید نور عمومی را فراهم نمایید و سطوح کار را نیز روشن کند.به طور سنتی پراستفاده ترین سیستم های لامپ های فلورسنت و نئون بوده اند که پر دوام هستند و برق زیادی مصرف نمی کنند.

امروزه تمایل به تقسیم نورپردازی و یافتن راه حل درست برای هر فضای مجزا بر اساس معیار کاربرد پذیری است.لامپ های هالوژن برای نواحی کار و لامپ های با طراحی صنعتی برای نورپردازی عمومی جایگزین های جذاب و متنوعی برای لامپ های قدیمی دوران گذشته هستند.

نورپردازی درآشپزخانه ضروری و بنیادی است.توجه کنید که این ترکیب لامپ های قرار گرفته در سقف نور مناسب را به همه زوایا می رساند.

نمای روبرو از آشپزخانه کوچکی که از مواد با تابناک استفاده می کند تا نورپردازی سطوح کار حسی بیشتری از وسعت آشپزخانه رنگارنگ شہری، از نور مصنوعی برای تاکید بر ترکیبات رنگا طا 9 مواد استفاده شده است. نورپردازی در این آشپر خانه کاملاً متمرکز با تأکید برای ناحیه کابینت و میز که نور مصنوعی فقط در شب مورد نیاز است.
دكوراسيون به سبک پروونکال روستايی با طرح ساده لامپها، تکمیل شده است. آشپزی، وجود لامپ در هود، راه حل جذابی است زیرا نور مستقل نیاز به شستشوی مرتب را ایجاب می کند. میز فقط نیازمند نورپردازی عمومی است که در این مورد، با دو لامپ فولاد ضدزنگ که ازYL به دو سر میز می تابند، فراهم می شود.

نکات کلیدی نورپردازی آشپزخانه

نورپردازی یکی از گزینه های فوق العاده مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه است منظور از نورپردازی در آشپزخانه ، صرفا استفاده از لوسترها و چراغ های خیلی گرانقیمت و فانتزی نیست بلکه منظور، بکارگیری یک نورپردازی صحیح و به جا در آشپزخانه است که با طراحی داخلی آشپزخانه هماهنگ باشد و به زیبایی و وقار آشپزخانه بیفزاید.نورپردازی آشپرخانه ها، امروزه بیشتر از اینکه یک فضای کاربردی برای تهیه و طبخ غذا باشند، قلب خانه و مرکز زندگی خانوادگی به حساب می آیند. اغلب این نیاز احساس می شود که مساحت آشپزخانه ای که علاوه بر یک فضای طرح آزاد کلی، به عنوان مکانی برای صرف غذا، آرام گرفتن، و انجام تکالیف مدرسه و دیگر خورده کاری ها به حساب می آید، دو برابر شود.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی