پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 اینورتر چیست؟ با روی کار آمدن اینورتر ها ، نسل سوم کولرهای گازی پا به عرصه نهاد.

کمپرسورهای کولرگازی را میتوان از نظر نوع کارکرد به دو مدل دور ثابت  و دور متغیر که همان اینورتر است تقسیم نمود.
در کولرگازی یا کمپرسورهای دور ثابت تنظیم دما به وسیله خاموش و روشن شدن کمپرسور انجام می گیرد که این عمل در واقع باعث وارد شدن شوک به سیستم برق می شود.

کولرهای گازی اینورتر همانطور که از اسم آن مشخص است به وسیله تغییر دور کمپرسور از خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور یا موتور کولرجلوگیری میکند و این فرآیند باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

کولرهای اسپلیت هم بصورت دیواری و هم بصورت زمینی بر حسب نیاز عرضه میشوند و یکی از مهمترین مزیتهای کولرگازی تبادل حرارت در بخشهای مختلف دستگاه با هوای محیط می باشد.

برای محاسبه ظرفیت کولرگازی یا اسپلیت مورد نیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و درطبقاتی که بالای آنها پشت بام است بدلیل تابش خورشید بر سقف ،به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) درنظر گرفته میشود. (مثلا" برای یک اتاق 12 متری اسپلیت 9000 و برای سالن 40 متری اسپلیت 24000 می تواند مناسب باشد.

کولرهای گازی یا اسپلیت های اینورتر دار (inverter ),دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A می باشند.بدیهی است کولرهای گازی اسپلیت گرید B نسبت به گرید A دارای مصرف برق بیشتری بوده ولی در هر حال از کولرهای گازی معمولی کم مصرف ترند.

اسپلیت های اینورتر با تبدیل برق متناوب به جریان برق مستقیم ، موجب استارت تدریجی، کم صدا و کم مصرف دستگاه در هنگام راه اندازی کولر می گردند.ولی میزان واقعی کاهش مصرف برق نسبت به افزایش شدید بهای دستگاه قابل بررسی است.

به منظور کاهش موثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت ها ، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد.

همچنین با توجه به تجمع هوای گرم در زیر سقف ، درصورتیکه محل نصب پنل اسپلیت روی دیوار فاصله بیشتری از سقف داشته باشد، انرژی کمتری جهت خنک کردن هوای زیر سقف مصرف شده (کاهش مصرف برق) و جریان هوای خنک بیشتری در سطح ایجاد می گردد.

قبل از انتخاب هر یک از مدلهای کولرهای گازی یا اسپیلت های زیربه موضوع تک فاز بودن یا سه فاز بودن برق مصرفی آن توجه نموده و همچنین آمپر برق مصرفی آنرابا آمپر(A) کنتور برق ساختمان خود مقایسه فرمائید.

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

گلستانی ها

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

09114481870

01732245362

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی