پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

پرفروش ترین کولر گازی ها در ایران :بر مبنای گزارش فروش کولر گازی در بازار ایران در سال های 1393 و 1394 ، پرفروش ترین کولر گازی ها به شرح زیر می باشند.

جهت نصب و راه اندازی اسپیلت 09121314865

البته لازم به ذکر است که این گزارش تنها در زمینه کولر گازی اسپیلت است و در مورد کولر گازی پنجره ای ، کولر گازی پرتابل و کولر گازی ایستاده صدق نمی کند. در ادامه به معرفی سه برند مطرح اسپیلت در ایران که در دسته پرفروش ترین ها قرار دارند، اشاره خواهیم کرد.
رتبه اول: کولر گازی اجنرال

کولر گازی با برند مطرح اجنرال ، از نظر فروش در رتبه اول قرار گرفته است. کولر گازی اجنرال یک اسپیلت با کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار مناسب می باشد.

از این رو در بازار دارای طرفداران زیادی است. بسیاری از افراد که قصد خرید کولر گازی را دارند، به سراغ این برند می روند.

این اسپیلت از نظر مصرف انرژی بسیار کم مصرف است و دارای رده انرژی A++ می باشد. کیفیت بالای این کولر گازی در قطعات آن قابل درک است. اجزای اسپیلت اجنرال دارای استحکام بالایی است و تولید صدای موتور آن نیز بسیار کم است.

کولر گازی اینورتر با برند مطرح اجنرال در کاوازاکی ژاپن طراحی شده و مونتاژ تایلند است. از دیگر خصوصیات بارز این کولر گازی ، مقاومت بالای آن در شرایط آب و هوای گرمسیری و تنوع در طراحی های آن است.


رتبه دوم : کولر گازی گری

 این کولر گازی در سراسر جهان دارای اعتبار بالایی است و در کشور های مختلف آمریکا ، ژاپن ، روسیه و غیره از شهرت بالایی برخوردار است.

در ایران نیز اسپیلت گری یکی از پرفروش ترین کولر گازی ها می باشد که دارای متقاضیان بسیاری است. از ویژگی های این نوع کولر گازی می توان به مواردی همچون زیبایی ظاهری ، اشغال فضای کم، تنوع ، سرمایش و گرمایش عالی، کم مصرف بودن ، استحکام بالا و قیمت کولر گازی مناسب اشاره کرد.

کولر گازی اینورتر با برند گری، علاوه بر زیبایی و کم مصرف بودن، از نظر قیمت کولر گازی نیز بسیار مقرون به صرفه است.


رتبه سوم: کولر گازی جنرال

رده سوم پرفروش ترین کولر گازی در ایران ، کولر گازی جنرال طرح لبخند است. این نوع اسپیلت دارای موتور با کیفیت توشیبا ساخت کشور تایلند است.

مونتاژ این کولر گازی در کشور چین انجام می شود. از نظر مصرف انرژی این کولر گازی اسپیلت در رده B قرار گرفته است. اسپیلت جنرال در ایران دارای طرفداران زیادی است. قیمت کولر گازی با این برند در مقایسه با سایر انواع کولر گازی کمتر است.

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

گلستانی ها

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

09114481870

01732245362

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی