پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 کولر گازی کم مصرف  :یکی از برند های مطرح کولر گازی ، تراست می باشد. کولر گازی تراست در انواع مختلف وجود دارد . کولر گازی کم مصرف تراست نوعی سیستم تهویه مطبوع است که فقط در رنگ سفید موجود است.

این نوع سیستم دارای کنترلر های دستی با گزینه های تنظیم متفاوت و کامل وجود دارد.

توجه داشته باشید که اگر قصد خرید کولر گازی تراست را دارید بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

به منظور تامین ظرفیت اسپیلت در اقلیم های مختلف آب و هوایی باید از کولر گازی مناسب استفاده نمایید در زمان خرید کولر گازی ، توجه به ظرفیت دستگاه یکی از نکات اساسی است که می تواند در مصرف انرژی تاثیر به سزایی داشته باشد.

کولر گازی تراست مناسب برای آب و هوای تهران به ازای هر متر مربع معادل 600 الی 800 BTU می باشد. این بدین معنی است که برای یک فضا 40 متری شما باید به خرید کولر گازی یا اسپیلت با ظرفیت 24000 اقدام نمایید.

کولر گازی تراست دارای رده انرژی A بوده و خدمات نصب آن نیز به دست متخصصان شرکت انجام می شود. این نوع کولر گازی دارای گارانتی بوده و در نتیجه شما می توانید با خیالی آسوده به خرید کولر گازی بپردازید.

کندانسور و همچنین رادیاتور در این نوع کولر گازی از نوع طلایی بوده و دارای خاصیت ضد رسوب می باشند. از دیگر ویژگی این کولر گازی اینورتر ، قابلیت حفظ دما به صورت اتومات است.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید کولر گازی از این نوع اسپیلت باید به آن توجه کنید ، تک فاز و یا سه فاز بودن برق آن می باشد. توجه داشته باشید که کولر گازی متناسب با نوع برق و اقلیم منطقه را تهیه نمایید

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

گلستانی ها

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

09114481870

01732245362

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی