پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

سوئیت پنت هوس مارتینز، کن

قیمت: شبی 18000 دلار

این سوئیت گرانترین و تنها پنت هاوس بالکن دار ساحل آزور است. هر دو سوئیت دارای جکوزی، تلویزیون پلاسما، مجموعه دی وی دی، آشپزخانه پیشخدمت شخصی بیست و چهار ساعته و امکان یکی کردن دو سوئیت و تبدیل آن به یک آپارتمان بزرگ است. اشرافیت در اینجا هیچ حد و مرزی ندارد، طراحی سوئیت را شرکت آرزت دکواستایل با مبلمانی کامل، پرده هایی ابریشمی و کف پوشی از پارکت به عهده داشته است.

تراس سوئیت 2000 متر مربع و با نمای جزایر لوربن و سواحل کن است که گنجایش 100 نفر را دارد. یکی از شیخ های عرب که علاقه زیادی به این سوئیت داشت قصد اجاره آن را به مدت پنج سال داشت که هتل نپذیرفت. دیگر چه می توانید بگویید؟ همه چیز فوق العاده است!
سوئیت ریتز کارلتون، ریتز کارلتون مسکو

قیمت: شبی18300 دلار

دیوارهای تمام شیشه ای سوئیت نمایی زیبا از کاخ کرملین و میدان سرخ، کلیسای جامع باسیل و مسیح منجی را به نمایش می گذارد. مبلمان سوئیت به سبک امپراطوری روسیه قدیم است. این سوئیت با 500/2 فوت مربع دارای اتاق نشیمنی بسیار بزرگ، سالن غذاخوری، کتابخانه، اتاق کار و یک گرند پیانو است و کف آن مجهز به سیستم گرم کننده است.

در این سوئیت می توانید از 5 وعده غذا و سیستم مخابراتی امن لذت ببرید.
رویال سوئیت برج الاعراب، دبی

قیمت: شبی 19000 دلار

سوئیت دو طبقه 8400 مترمربع با نمای بی نظیر خلیج فارس، کفپوش مرمر، اتاق خوابی بی نظیر، فضای غذاخوری آرام، سینمایی اختصاصی و آسانسور شخصی بین طبقات در برج العرب منتظر شما است. حمام آن تمام مرمر است و در ساخت آن از محصولات شرکت هرمس استفاده شده است. میهمانان سوئیت راننده ای شخصی با یک رولز رویز یا در موارد خیلی اشرافی یک هلیکوپتر دراختیار دارند. پیشخدمت شخصی میهمانان 24 ساعته آماده انجام هرکاری است. رویال سوئیت برج الاعراب با کفپوش های مرمر و پله های طلا، فرش های پلنگی و رومیزی های ورساچه، اشرافی گیری به معنای واقعی است.

اما لذت شما زمانی به اوج می رسد که به رستوران زیر دریا بروید و هنگام غذا خوردن کوسه ها را تماشا کنید.
امپریال سوئیت، هیات پارک، وندوم پاریس

قیمت: شبی 20000 دلار

این سوئیت گران قیمت در پنجمین طبقه هتل واقع است و 200 متر مربع است. بالکن 60 متری آن نمای رو دو لا پا و وندوم کالمن را به شما می دهد. امپریال سوئیت با سقف بلند، آشپزخانه، اتاق غذاخوری و سقف شیروانی و هم چنین حمام آب معدنی، حمام سونا و تخت ماساژ بهترین جایی است که می توانید شبی را در پاریس بگذرانید. اینترنت پرسرعت و کامپیوتری با مانیتور تخت تلفن های چند خط و اتاق کار جدا به شما این امکان را می دهد که از کار کردن هم لذت ببرید.
بریج سوئیت، آتلانتیس، باهاماس

قیمت: شبی 22000

بریج سوئیت در بالای پلی که دو برج رویال را به هم متصل می کند قرار دارد و نمای کامل تفرجگاه را به شما می دهد. بالکن 800 فوت مربعی و سقف 12 فوتی با دیوارهای تمام شیشه ای نمای 360 درجه از دریا، مرداب ها و استخرها را در پارادایز آیلند مقابل دیدگاه شما قرار می دهد. طبق گزارش فوربس این سوئیت میزبان اشخاصی چون اپرا وینفری، مایکل جکسون، سلین دیون و بیل گیتس بوده است. سوئیت دارای 10 اتاق با دکور سیاه قرمز و طلا است (شامل لوستر اتاق غذاخوری با طلای 22 عیار) اتاق نشیمن 1250 فوت مربع مساحت دارد و گرند پیانویی در وسط آن قرار دارد. علاوه بر این دو اتاق تفریح هم در سوئیت وجود دارد. اتاق خواب اصلی کاملاً مبله با رومیزی های دست دوز تزیین شده است. کمد خانم ها و آقایان آنقدر بزرگ است که می توانید ماشینتان را در آن پارک کنید.
پرزیدنتال سوئیت، ریتز کارلتون، توکیو

قیمت: شبی 25000 دلار

 این سوئیت در طبقه پنجاه و سوم هتل واقع است با نمای باغ های بیرونی امپریال پالاس و تپه های راپونجی.
در این سوئیت 3300 فوت مربعی زمانی اشرافیت به اوج خود می رسد که به اتاق خواب آن با تخت خواب رویایی، نگهبان شخصی، با حمام تمام مرمر با ال سی دی 20 اینچ سونی و استخر خصوصی داخل سوئیت و سالن بدنسازی پا بگذارید.

آشپزخانه سوئیت، ورودی جداگانه دارد و هفت خدمه دائمی شامل پیشخدمت شخصی و آشپزی که بدون مزاحمت برای شما می توانند وارد اتاق ها شوند دائماً در حال خدمت هستند.
سوئیت ویلا لاکاپولا، وستین اکلسیور، رم

قیمت: شبی 29000 دلار

این سوئیت در طبقات پنجم و ششم و زیر گنبد هتل قرار دارد. او به واسطه فیلم های فلینی شهرت پیدا کرد. مساحت سوئیت 6099 فوت مربع است و بالکنی به مساحت 1808 فوت مربع آن را کامل می کند. با اینکه فقط دو اتاق خوابه است، اما قابلیت اضافه شدن پنج اتاق دیگر را دارد. خود هتل در سال 1998 با هزینه هفت میلیارد دلار بازسازی شد. در این هتل همه چیز رمی و فوق العاده است! گنبدی در بالای هتل، جکوزی به شکل حمام های رم باستان، نقاشی دیواری های رمی، شیشه های رنگی، و تقریباً 2000 فوت بالکن شامل فضایی برای آفتاب گرفتن بر فراز منطقه وایاونتو در طبقه پایین آشپزخانه ای خصوصی، اتاق غذاخوری با لوستر آنتیک مورانو، کابینتی با بیش از 150 نوع نوشیدنی و کتابخانه ای با چوب دست ساز وجود دارد. آنچه این سوئیت را منحصر به فرد می کند سینمای اختصاصی آن با صدای دالبی است.

چرا گلستانی ها:

  • ارائه دهنده خدمات اجاره سوئیت و آپارتمان به صورت روزانه و هفتگی
  • بهترین خدمات اجاره سوئیت
  • انتخاب سوئیت یا ویلا و..از شما و ارائه خدمت به مسافرین عزیز با ما
  • سوئیت های ما قیمت های متنوعی دارد تا هزینه سنگین سفر شما را بکاهد
  • هدف ما اقامتی دلنشین و خاطره انگیز برای شما همراه با صرفه جویی در هزینه هاست.
  • دیگر نگران محل استراحت در گرگان نباشید فقط از مناطق دیدنی استان لذت ببرید.
  • سوئیت های ما در مکان درست و با قیمت های متفاوت می باشد.

 

جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی