پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

پارک جنگلی بزچفت کجاست؟ پارک جنگلی بزچفت که به پارک جنگلی بابلکنار نیز شهرت دارد، در فاصله ۲۲ کیلومتری شرق بابل واقع شده است و یکی از جاذبه های طبیعی بکر مازندران و جاهای دیدنی بابل محسوب می‌شود. در ضمن در شهرها و روستاهای اطراف پارک مثل سوادکوه، روستای لفور و روستای تیرکن، اقامتگاه‌ها و خانه‌های روستایی کلبه‌های جنگلی زیبایی نیز ساخته شده است که با قیمت مناسب می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید و از دیدن مناظر بکر و تماشایی اطرافتان لذت ببرید. برای اجاره کلبه در سوادکوه و ییلاقات اطراف همراه سایت گلستانی ها باشید.

شماره تماس اجاره ویلا در بزچفت : 09114481870

مسیر دسترسی به پارک جنگلی بزچفت

شما می‌توانید از طریق دو جاده فیروزکوه و هراز خود را به این پارک جنگلی برسانید.

جاده فیروزکوه: اگر مسیر جاده فیروزکوه را در پیش‌گرفته‌اید، ابتدا باید خود را به قائم‌شهر و سپس به بابل برسانید و پس از آن مسیرتان را به‌سمت فلکه‌ شهید کارگر و جاده‌‌ گنج افروز ادامه دهید. پس از طی ۲۲ کیلومتر در جاده‌ گنج‌ افروز، تابلوی پارک جنگلی بابلکنار (بزچفت) را در سمت چپ خود می‌بینید.

جاده‌ هراز: چنانچه جاده‌ هراز را انتخاب کرده‌اید، پس از رسیدن به بابل باید مسیرتان را به‌ترتیب به‌سمت میدان ولایت و میدان دانشگاه ادامه دهید و پس از رسیدن به این میدان به‌سمت جاده‌ گنج افروز حرکت کنید. فاصله‌ زمانی پارک تا بابل حداکثر ۲۹ دقیقه و مسیر منتهی به پارک آسفالت است. درصورتی‌که جاده فیروزکوه را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید در مسیرتان از جاذبه‌های زیبایی مثل تنگه واشی، پل ورسک و منطقه‌ سرسبز سوادکوه نیز لذت ببرید.

اقامتگاه‌های مناسب در نزدیکی پارک جنگلی بزچفت

در اطراف بابل اقامتگاه‌های زیاد و متنوعی وجود دارد و چند اقامتگاه بوم‌گردی با معماری و بافت سنتی نیز در آن حوالی ساخته شده است. از میان این اقامتگاه‌ها می‌توان به کلبه جنگلی کومه و اقامتگاه بوم‌گردی افضل روآر در ۲۷ کیلومتری جنوب شرقی بزچفت اشاره کرد.

روستای بزچفت کجاست ؟

درانتهای پارک جنگلی بزچفت به روستایی کوچک با همین نام میرسید ، جاده رسیدن به این روستا جنگلی است ، روستای بزچفت پوششی جنگلی داشته و ساکنین کمی دارد . اگر قصد اقامت در روستای بزچفت را دارید میتوانید وارد سایت گلستانی ها شوید و کلبه سوئیسی روستای بزچفت را اجاره نمایید.

پارک جنگلی بزچفت کجاست؟

پارک جنگلی بزچفت در استان مازندران است، ۲۲ کیلومتری شرق بابل قرار دارد.

چگونه می‌توانیم به پارک جنگلی بزچفت برویم؟

می‌توانید با استفاده از دو جاده فیروزکوه و هراز به پارک جنگلی بزچفت بروید. در هردو مسیر باید خود را به جاده گنج افروز برسانید و از آنجا با حدود نیم ساعت رانندگی به پارک برسید.

پارک جنگلی بزچفت چه امکاناتی دارد؟

برخی از امکانات پارک جنگلی بزچفت شامل آلاچیق، سرویس بهداشتی، مسجد، پارک بازی کودکان، باربیکیو، زمین فوتبال، رستوران، قهوه‌خانه، آبخوری، چراغ‌های متعدد و پارکینگ می‌شود.

بهترین زمان بازدید از پارک جنگلی بزچفت چه وقتی است؟

پارک جنگلی بزچفت در هر چهار فصل سال زیبا است. این پارک بهاری رویایی و تابستانی خنک و دلپذیری دارد. در پاییز و زمستان نیز می‌توانید از مناظر سحرانگیز آن لذت ببرید. درکل بهترین زمان سفر به این پارک ماه‌های اردیبهشت و آبان است. البته ماه‌های پر بارش زمان مناسبی برای بازدید از آن نیست.

 

برچسب ها

روستای بزچفت آدرس پارک جنگلی بابلکنار آدرس پارک جنگلی بزچفت



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی