کلبه چوبی سوادکوه بهترین انتخاب برای تهرانی ها برای تعطیلات آخر هفته ، بهترین کلبه های چوبی سوادکوه مازندران ، اجاره کلبه های جنگلی سوادکوه مازندران | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

6 کلبه چوبی سوادکوه بهترین انتخاب برای تهرانی ها : اجاره کلبه جنگلی در سوادکوه مازندارن زدن یک تیر و دو نشان است. برای زدن به دل جاده و گذراندن یک آخر هفته متفاوت در کلبه شیک و با امکانات لوکس آماده باشید. می خواهیم برویم شمال آن هم از سوادکوه چند قدمی پایتخت نشیان. اصلا قرار است که این بار همه چیز ته داستان باشد. از منظره طبیعت و جاده و مسیر گرفته تا کلبه و ویو و همه امکاناتی که می‌شود در سوادکوه پیدا کرد.

جهت اجاره کلبه های جنگلی سوادکوه با شماره 09114481870 تماس بگیرید

بعد از عبور از جاده فیروزکوه و تماشای مسیر رویایی و دیدنی یه کلبه جنگلی با ویوی رویایی و چراغ های روشن منتظر استقبال از شماست اگر قبل از اینکه بار سفر را ببنیدید  فقط کافی است پیش از سفر به سایت رزرو اقامتگاه گلستانی ها بروید و ویلای مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

در این نوشتار بر اساس امتیاز بالایی که مهمانان داده‌اند، هفت کلبه لوکس و خاص در منطقه سوادکوه را که در سایت گلستانی ها ثبت شده‌‍‌اند انتخاب و به شما معرفی می‌ کنیم.

اجاره کلبه چوبی سوادکوه نزدیک سد لفور

این کلبه چوبی زیبا واقع در منطقه خوش آب و هوای سوادکوه می باشد دارای تراس با ویوی بی نظیر و امکانات رفاهی کامل و بسیار تمیز می باشد. تراس این کلبه بسیار زیبا و با چشم انداز بی نظیری است و شما می توانید علاوه بر تماشای طبیعت بکر کمتر از 20 دقیقه به سد زیبای لفور رسید. نزدیک این کلبه جاذبه های دیدنی زیادی داری و می تونین هر روز برنامه تفریح عالی داشته باشید.

اجاره کلبه نزدیک دریاچه لفور

اجاره ویلا جنگلی نزدیک دریاچه لفور با ویوی دیدنی

این ویلای جنگلی در منطقه ای با صفا در چند قدمی دریاچه لفور واقع شده است که دارای یک تراس با ویوی بسیار رویایی و دیدنی می باشد. این ویلای جنگلی تا شهر شیرگاه حدودا 30 کیلومتر فاصله داره و مسیر دسترسی کاملا آسفالت می باشد.

این کلبه یکی از محبوب ترین کلبه های جنگلی شیرگاه است که به راحتی می توانید از روی تراس ساعت ها به تماشای دریاچه لفور و غروب بی نظیر خورشید بشینید و از برخورد نسیم خنک به صورتتان لذت ببرید.

این ویلای خاص حس و حال خلوت و آرامش بخشی دارد و انتخاب خوبی برای جدا شدن از شلوغی و ازدحام زندگی شهری است و می تونی کمتر از 5 دقیقه پیاده روی خودتون کناردریاچه لفور پیدا کنید.

اجاره کلبه چوبی در سوادکوه

کلبه های جنگلی باغ ملک

این بار برنامه سفر بزار برای مرزیکلا بهشتی در چند قدمی سوادکوه مازندران. کلبه های جنگلی باغ ملک در مجموع 5 کلبه داره که امکانات کلبه های شبیه همدیگه است و نمای ظاهری کلبه های ساده اما در عین حال بسیار زیبا و دیدنی است و نمای بسیار رویایی را به مهمانانش هدیه می دهد.

اقامت در این کلبه ها بهترین انتخاب برای زوج های جوان و خانواده های کم جمعیت می باشد. این مجموعه علاوه بر کلبه های ساده یک کلبه جکوزی دار دو نفره هم داره که بهترین انتخاب برای ماه عسل است.

در مجموعه اقامتی باغ ملک محوطه سازی بسیار شیک و پیاده رو سنگی است. وسایل بازی مثل تاب برای کودکان در اینجا فراهم است. فاصله تا رودخانه ۲۰۰ متر و فاصله تا پارک جنگلی ۲ کیلومتر و فاصله تا دریا ۴۰ دقیقه است.

اجاره کلبه های چوبی باغ ملک

کلبه های جنگلی دنیز

با اقامت در این کلبه های لوکس و تمیز با ویوی بی نظیرش و بقیه امکانات شاید اصلا دلتان نخواهد که از کلبه خارج شوید. صبح که از خواب بیدار می‌شوید، تراس با ویوی رویایی در انتظار شماست.

کلبه چوبی دنیز حدفاصل شهر شیرگاه و شهر بابل (بابلکنار) شهر مرزیکلاست که با طبیعتی زیبا و آرام، برای استراحت منطقه بسیار مناسبی است. این کلبه ها با نمایی ساخته شده از مصالح چوب و سنگ، تخت و میز و صندلی های چوبی، فضای دنج و آرامش بخشی را برای اقامتی چند روزه در محلی بکر و آرام به وجود آورده است.

این کلبه ها در مجموعه ای کاملا خصوصی به متراژ ۸۰۰۰ متر ساخته شده است. که تعداد کلبه های دوبلکس 2 کلبه مشابه یکدیگر می باشد. کلبه ها در مجموعه ای سوییت ها کاملا دربست و در مکانی زیبا ساخته شده است که چشم انداز ان کوه،جنگل،رودخونه،درختان زیبا و مزرعه کاشت برنج و گندم و قله دماوند میباشد.از نکات مثبث کلبه ها میتوان به تازه ساخت بودن و تمیزی ان اشاره کرد.و در اخر برای ساخت کلبه های چوبی سنگی حتی یک درخت هم قطع نکردیم و کلیه چوب های استفاده شده چوب روسی میباشد.

اجاره کلبه های چوبی دنیز

اجاره کلبه جنگلی لوکس در لفور

 کلبه جنگلی هومن بهترین انتخاب برای دور شدن از هیاهوی شهری است و می تونین چند روزی در محیطی آرام و دنج خلوت کنید. این کلبه حس نوستالژیک و سنتی داره و می تونه یه روز رویایی براتون بسازه. علاوه بر نمای ظاهری بسیار ساده چیدمان داخلی کلبه هم به صورت ساده و سنتی هست و اگر طرفدار کلبه ای دنج هستید بهترین انتخاب است.

اقامت در این ویلا برای یک جمع خانوادگی مناسب است و فضای وسیع خصوصی و آرامش بخشی به مهمانانش می‌بخشد. در حیاط کلبه بساط میوه و چای را راه بیندازید. ضمن اینکه با وجود منقل باربیکیو  که در حیاط ویلا هست، لذت خوردن کباب ذغالی خانگی را هم می‌توانید ببرید.

اجاره کلبه چوبی در کالیکلا

کلبه های جنگلی الیزه

بهترین کلبه های پیشنهادی برای تهرانی ها که میتوانند در اخر هفته با طی کردن مسیری در حدود 3 ساعت یک تعطیلات آخر هفته با نشاط را رقم بزنند. در این کلبه ها می توانید تمامی خستگی طول هفته را بدر کنید و ریه های خود را پر از هوای بکر و لذت بخش کنید.

اجاره کلبه چوبی الیزه

این کلبه ها به مساحت 40 متر مربع می باشند و دارای یک سالن 24 متری و تراس 12 متری و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشند. هر کلبه دارای ظرفیت 4 نفر می باشد.  این کلبه ها دارای امکانات کامل از قبیل سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلت , یخچال , اجاق گاز , فرش , میز ناهارخوری و پارکینگ دیگر امکانات لازمه می باشند.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی