پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

زیباترین مسیر جاده چالوس که چالوس یکی از زیباترین جاده های ایران است، اکثر تهرانی ها به دلیل مسیر کوتاه آن تا شمال کشور این مسیر را انتخاب می کنند. در میان مسیر جاده چالوس از طبیعت زیبای آن و همینطور از کافه ها و رستوران های مسیر لذت ببرید. از مسیر تهران کرج که راه رسیدن به چالوس را در پیش می‌گیرید، می‌توانید دریاچه سد کرج یا سد امیرکبیر را ببینید. آستارا، چنارستان، درده، گرماب، گچسر، کندوان نیز در مسیرتان است. جاده سرسبز مرزن آباد، مسیر فوق‌العاده سیاه بیشه و پل زنگوله هم در این مسیر قرار گرفته که می‌تواند جذابیت مسیر را برایتان چندین برابر کند.

برای اجاره ویلا در چالوس نیز می توانید با ما درسایت گلستانی ها با شماره 09114481870 تماس حاصل نمایید..

مسیری که از جاده فشم شمشک شما را به چالوس می‌رساند، از جاده لشکرگ، زردبند، رودک، حاجی آباد، میگون، دره شمشک، جیرود، جاده شمشک دیزین، گاجره، ولایت رود، کندوان، پل زنگوله، سیاه بیشه، پل اوشن و مرزن آباد می‌گذرد

با هم مسیر تهران تا چالوس را طی کردیم. از جاده‌های سرسبز و جاذبه‌های دیدنی چالوس گذشتیم و به شهر مقصد رسیدیم. در صورتی که ماشین شخصی دارید، تا می‌توانید از مسیر لذت ببرید. اگر هم رانندگی را به اتوبوس‌های برون شهر سپردید، پس استراحت کنید و مسیر را از همان شیشه اتوبوس دنبال کنید.

زیباترین مسیر جاده چالوس

اگر اصل طبیعت گردی هستید و در روزهای باقی مانده از بهار می توانید دو روز آخر هفته تان را به این کار اختصاص دهید یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم؛ طبیعتی بکر و دست نخورده در جاده ای که یک طرفش به بعد از تونل کندوان در جاده چالوس می خورد و طرف دیگرش به جاده هراز در 45 کیلومتری آمل. طول کلی این جاده 113 کیلومتر است که یک بخش به نام بلده و تعداد زیادی روستا و ده با نام کلی اوزرود را به در خود جای داده است.

جاده ای که برخی روستاهایش روی تپه شکل گرفته است و بعضی دیگر در بین دره هایی خوش آب و هوا که به علت جاری بودن رودخانه هایی دائمی آن منطقه را محل مناسبی برای زندگی کرده است. دهستان هایی که هر یک علاوه بر جاذبه های طبیعی جاذبه های مذهبی و تاریخی هم دارند.

فاصله تهران تا چالوس چقدره؟

برای رسیدن به چالوس، در نظر داشته باشید مسیری حدوداً دو و نیم ساعته در پیش دارید. بسته به اینکه کدام مسیر را پیش بگیرید، این مسافت 198 کیلومتری می‌تواند در بازه دو و نیم تا سه ساعت و حتی بیشتر زمان ببرد. در ادامه هر مسیر را برایتان توضیح می‌دهیم. البته در نظر داشته باشید که یکی از جذاب ‌ترین و زیباترین مسیرهایی را انتخاب کردید که معمولاً هر آخر هفته و یا در تعطیلات، جزو پرترافیک ‌ترین جاده‌های ایران برای افرادی محسوب می‌شود که مقصدشان چالوس است.

مسیر جاده چالوس

فاصله تهران تا چالوس از جاده کرج چند کیلومتر است؟

بسته به اینکه چه مسیری را برای طی کردن این جاده شیرین و خاطره‌انگیز انتخاب کنید، معمولاً فاصله متفاوتی در پیش دارید. در صورتی که جاده تهران کرج را برای رسیدن به چالوس انتخاب کنید، مسافتی حدوداً 200 کیلومتری در پیش دارید.

فاصله تهران تا چالوس از جاده فشم - شمشک چند کیلومتر است؟

اگر جاده فشم - شمشک را انتخاب کنید، حدود 180 کیلومتر راه در پیش دارید.

فاصله تهران تا چالوس از آزاد راه تهران شمال چند کیلومتر است؟

آزاد راه تهران شمال، شما را برای همیشه از کابوس مسیر تهران کرج و ترافیک‌ های مغازه و رستوران‌های ابتدای جاده چالوس رها کرده و 60 کیلومتر از مسیر را برایتان کمتر می‌کند. این فاصله 150 کیلومتری، در کمتر از سه ساعت شما را به چالوس می‌رساند.

روش‌های سفر از تهران تا چالوس

بسته به اینکه چه راهی را برای رسیدن به چالوس انتخاب کنید، روش‌های مختلفی وجود دارد تا شما را به مقصد برساند. به اصطلاح راه رسیدن به چالوس زیاد است.

مسافت تهران تا چالوس با اتوبوس

اتوبوس‌ها هم، مسیری متناسب با شرایط ترافیک، جاده‌ها یا مسافت انتخاب می‌کنند. اما نکته‌ای که باید به خاطر بسپارید این است که اتوبوس برای لذت بردن شما از مسیر صبر نمی‌کند. بلکه نهایتاً در یکی از غذاخوری‌های مسیر که نه چندان ترتمیز و لذت‌بخش است، پانزده دقیقه‌ای توقف می‌کند. ابتدای جاده کندوان، یک پایانه اتوبوسرانی قرار دارد که تنها پایانه اتوبوسرانی یا ترمینال این شهر است. این ترمینال، به ترمینال چالوس یا ترمینال قائم چالوس معروف است. از تهران می‌توانید از ترمینال بیهقی یا پایانه جنوب یا شرق، سوار اتوبوس چالوس شده و در ترمینال چالوس پیاده شوید.

مسافت تهران تا چالوس با خودروی شخصی

برای رسیدن به چالوس سرسبز و دوست داشتی، بهترین راهی که می‌توانید پیش بگیرید، با ماشین شخصی است. چرا که می‌توانید هر کجا که دلتان خواست، ماشین را نگه داشته و استراحت کنید و یا از جاذبه‌های دیدنی مسیر تهران تا چالوس لذت ببرید. در صورتی که، از مسیر تهران کرج به چالوس با خودروی شخصی حرکت کنید، حدود سه ساعت و پنجاه دقیقه، در ترافیک سبک و بدون توقف، راه دارید. در صورتی که، جاده فشم شمشک را انتخاب کنید، خودتان را برای بازه زمانی 4 ساعته آماده کنید

مسیر جاده چالوس

مسافت تهران تا چالوس با هواپیما

هواپیما نیاز به فرودگاه دارد و چالوس هنوز چنین امکانی ندارد؛ بنابراین، تنها راه رسیدن به این شهر با ماشین شخصی یا اتوبوس است.

مسافت تهران تا چالوس با قطار

این شهر دل‌انگیز، در حال حاضر هنوز مجهز به ایستگاه راه آهن نشده است؛ بنابراین، از طریق قطار، مسیری برای رسیدن به چالوس ندارید. در نتیجه باز هم به همان دو انتخاب اول یعنی ماشین شخصی یا اتوبوس می‌رسیم.

سوالات متداول در مورد زیباترین مسیر جاده چالوس

جاده چالوس چه زمانی ساخته شد؟

جاده‌ ۵۹ معروف به جاده چالوس در سال ۱۳۱۲ بهره‌برداری شد.

جاده چالوس چند کیلومتر است؟

جاده چالوس از کرج آغاز شده و تا شهر چالوس ادامه دارد و طول آن ۱۶۰ کیلومتر است.

مسیر جاده چالوس

مسیر پر پیچ‌وخم جاده چالوس شما را از دل طبیعتی بی‌نظیر به استان مازندران یعنی بهشت سرسبز ایران می‌رساند. جاده‌ای که خودش یک تفریح حسابی به شمار می‌رود .

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی