پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

باغ گلهای اصفهان جاذبه ای متفاوت در اصفهان و یکی از جاذبه های دیدنی اصفهان است که در کنار بازدید از جاذبه های تاریخی این شهر تجربه جدیدی برای تان رقم می زند. این باغ با گل های زیبا و رنگارنگش حال تان را حسابی جا می آورد و دقایقی خوش را برای تان می آفریند. کافیست پس از ورود به این شهر آدرس باغ گل ها را از این و آن بپرسید تا شما را به رنگین ترین جاذبه نصف جهان راهنمایی کنند. گلستانی ها هم وسوسه شده تا راهی این باغ شود؛ پس با ما باشید تا هم از اطلاعات بازدید از جمله قیمت بلیط باغ گل های اصفهان خبردار شوید و هم حال و هوایش را با دیدن عکس از باغ گل های اصفهان بهتر درک کنید.

چرا باغ گل های اصفهان؟

  • جاذبه ای متفاوت از جاهای دیدنی اصفهان است.
  • حال و هوای خوش این باغ فرصت خوبی برای استراحت به شمار می رود.
  • فرصت آشنایی با گل ها و گیاهان بسیاری را در این باغ دارید.
  • کافه این باغ به شما امکان می دهد تا لحظات خوشمزه ای را تجربه کنید.

معرفی باغ گلهای اصفهان

باغ گل های اصفهان شامل محوطه ای است به وسعت 67000 متر مربع و در آن شما شاهد باغ گیاهان دارویی ، باغ رز ، باغ صخره ای ، باغ ایرانی و همچنین دارای قسمت های مختلف از باغ ها و گیاهان گوناگون می باشد که از طریق حصاری نسبت به دیگر بخش های باغ جدا شده اند و در ودر واقع این باغ ترکیب زیبایی از هنر و طبیعت را به رخ می کشد باید به استان اصفهان سفر کنید. باغ گلهای اصفهان در نزدیکی رودخانه زاینده رود و در جنوب شرقی میدان بزرگمهر شهر اصفهان واقع شده است .

معرفی باغ گلهای اصفهان

محوطه باغ گلهای اصفهان

انواع گل های زیبا و رنگارنگ را در محوطه ی این باغ گلها اصفهان که چمن کاری شده و کاملا سرسبز است می توان مشاهده کرد. همچنین وجود طرح فرش در مرکز باغ که از انواع گل ها و بوته ها به منظور ایجاد این فرش طبیعی استفاده شده است نیز به زیبای این باغ افزوده است . پوشاندن معابر ورودی باغ که دست کم به بیش از 5000 متر مربع می رسد با سنگ های گرانیت نیز جالب توجه است.

آب نما

یکی دیگر از دیدنی های باغ گلها اصفهان آب نمای این باغ می باشد که ارتفاعی در حدود 4 متر دارد و از آبشار های کوچکی با سنگ های رودخانه ای تشکیل شده که در نهایت به درون برکه ای زیبا می ریزد . برای دیدن این آب نمای زیبا باید به قسمت شرقی باغ بروید.

آب نما

آمفی تئاتر روباز باغ گلها اصفهان

در واقع فضایی است زیبا که صندلی های آن از تنه ی درختان تشکیل شده و در انتهای محور اصلی در قسمت شرقی باغ قرار گرفته است. ظرفیت این آمفی تئاتر رو باز در حدود 250 نفر می باشد و در آن انواع جشن ها و سخنرانی ها و همچنین نمایشگاه های مختلف در طول سال برگزار می شود.

آمفی تئاتر روباز باغ گلها اصفهان

برکه باغ

در داخل این باغ برکه ی زیبایی وجود دارد که در آن انواع گیاهان آبزی را می توان شاهد بود که در واقع این برکه نوعی باغ برکه می باشد و به منظور تلطیف نمودن هوای محوطه اطراف و در قسمت جنوب شرقی باغ قرار گرفته است و مساحت ان چیزی در حدود 3500 متر می باشد.

برکه باغ

گلخانه باغ

گلخانه ی زیبایی که در این باغ وجود دارد، محل تولید انواع گل های زیبا و رنگارنگی می باشد که در مساحتی به اندازه 700 متر مربع بنا شده است و در آن می توان انواع گل های رنگارنگ و زیبا را مشاهده نمود. و در فصل زمستان که در اصفهانبه دلیل شرایط اقلیمی منطقه گل کمیاب می شود می تواند به پویایی باغ گل ها بیفزاید . این گلخانه نیز در ضلع شرفی باغ گلهای اصفهان بنا شده است.

گلخانه باغ

مجموعه گونه های داوودی

درا ین مجموعه 900 متر مربعی می توان شاهد 26 گونه گیاهی گل های داوودی بود که در ضلع شرقی باغ گلها قرار دارد.

مجموعه ی گونه های زنبق

تعداد گونه های گل های زنبق در این مجموعه به 46 گونه گیاهی می رسد که در ضلع شرقی باغ و در مساحتی به اندازه 900 متر مربع تدارک دیده شده است.

مجموعه ی گونه های زنبق

محوطه مخصوص کودکان

محوطه مخصوص کودکان نیز برای افرادی که تمایل دارند به همراه فرزندان خود از باغ  دیدن کنند گزینه ی بسیار خوبی است. فرزندان شما می توانند در محوطه ی شیک و زیبایی که به آنها اختصاص داده شده با دوستان هم سن و سال شان اوقات خوبی را بگذرانند. دیگر شما نگران آن ها نخواهید بود زیرا سرگرمی مطلوبی برای آنها نیز فراهم است.

باغ صخره ای

باغ صخره ای از دیگر بخش های محبوب و موجود در باغ گل ها است. در این مکان بیش از ۲۵۰ گونه ی مختلف را می توان مشاهده کرد. ناگفته نماند با وجود این همه گونه در این بخش از می توان جلوه ای از طبیعت را در باغ گل ها احساس کرد. زمانی که به این مکان می روید حتما سعی داشته باشید از این بخش دیدن کنید. مساحت این بخش ۲۵۰۰ مترمربع می باشد و به ارتفاع ۳ متر احداث گردیده شده است.

باغ رز

باغ رز از دیگر بخش های محبوب و زیبای باغ گلها است. در این بخش می توان تنوع وسیعی از گل های رز به رنگ های مختلف را مشاهده کرد. در باغ رز باغچه های متفاوتی ‌موجود است که هر کدام از آنها به کاشت یک نوع از گل رز اختصاص داده شده است. لازم به ذکر است که این بخش در بین بخش های مختلف باغ گلها از محبوبیت و توجه ویژه ای برخوردار است به ویژه توریست های خارجی توجه بسیاری به این بخش دارند.

باغ رز

قیمت بلیط و قیمت ورودی باغ گل ها اصفهان سال 99

طبق آخرین خبر ها از صد و بیست و چهارمین نشست علنی شورای شهر اصفهان، قیمت ورودی باغ گل ها اصفهان برای هیئات های دانش آموزی و فرهنگی 3500 تومان در 8 ماه اول و مبلغ 3000 تومان برای 4 ماه آخر سال نرخگذاری شد. قیمت بلیط باغ گل ها اصفهان سال 99 برای تمامی شهروندان و گردشگران داخلی، 6000 تومان و برای توریست های خارجی 50 هزار تومان تعیین شده است.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی