پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تفاوت کفپوش PVC ، لمينت HDF و پارکت: پارکت چيست و چه کاربردي دارد؟ پارکت پوششي مناسب براي کف منازل مسکوني است، که جنس آن از چوب طبيعي درختان مي باشد و در اندازه و ابعاد بسيار کوچک بر روي کف چسبانده شده و پس از خشک شدن روي پارکتها را ساب و سپس لاک مي زنند تا صيقلي شودو جلا يابد...

لمينت HDF چيست و چه کاربردي دارد؟

لمينيت نوعي پوشش کف است که اصطلاحا به آن لمينت، لامينت، لامينيت و حتي به اشتباه  پارکت نيز مي گويند، جنس لمينت از HDF (پودر چوب و چسب صنعتی ) با يک لايه ملامينه روي آن مي باشد، دليل اينکه اين کالا با نام لمينت شناخته مي شود اينست که از پنج لايه فشرده تشکيل شده است و هر چيز چند لايه اي را لمينيت مي گويند . لمينيت پوششي مناسب براي کف منازل مسکوني، اداري و تجاريست که عمده مصرف آن در منازل و واحدهاي مسکوني است.
 لمينت معمولا مستطيل شکل هستند و ابعادي در حدود عرض بين 14 تا 25 سانتيمتر و طولي بين 120 تا 140 سانتيمتر دارند، ضخامت  لمينت ها معمولا 7، 8 ، 10 و 12 ميليمتر است، لمينيت را به کف نمي چسبانند.
بلکه در ابتدا يک لايه فوم به ضخامت 2 ميليمتر را بروي کف پهن مي کنند، و لمينت را روي فوم نصب مي کنند، لمينت ها دور تا دور و در هر چهار ضلع داراي شيارهايي (کليک) هستند که در هنگام نصب شيارها در يکديگر قفل مي شوند يا به اصطلاح کليک مي شوند و همين کليک ها عامل ثابت نگهداشتن  لمينت ها بر روي کف مي باشند، و به همين علت نوع کليک  لمينت انتخابي بسيار با اهميت است. 
لمينت به کف زيرين خود آسيب نمي زند و مي توان تا چند بار آن را جمع و در محل ديگري مجددا نصب کرد. لمينت به راحتي خش بر نمي دارد، لمينت به هيچ عنوان در اثر حرارت سيگار نمي سوزد.
 فوم زير لمينت باعث مي شود تا هم عايق صدا باشد و هم عايق حرارت و برودت و همچنين اگر شيئي مانند يک ليوان بر روي آن بيافتد به علت انعطاف و نرمي فومبه احتماتل زیاد نمی شکند.
سرعت نصب لمينت بسيار بالاست به عنوان مثال 100 متر مربع تقريبا در يک روز به اتمام مي رسد و بلافاصله پس از نصب مي توان وسايل را بروي آن چيد، لمينتها به طور معمول آنتي باکتريال و ضد حشره هستند .
لمينت ها نسبت به آب نيز مقاومت خوبي دارند و به راحتي پارکت آب را به خود جذب نمي کنند، البته اين به معناي ضد آب بودن لمينت نيست و اگر آبي بروي آن ريخته شد بايستي به سرعت جمع شود، لمينت ها بر اساس ضريب سايشي (پاخور) داراي استانداردهاي مختلفي هستند که با AC نشان داده مي شوند مانند AC2 , AC3 , AC4 ، لمينت از نظر قيمت بسيار ارزانتر از پارکت، سنگ و تقريبا با سراميک در يک رده قرار دارند با اين تفاوت که امروزه از نظر زيبايي همچنان بالاترين رتبه را لمينت ها به خود اختصاص داده اند و از اين نظر با هيچ يک از ديگر متريالهاي کف قابل مقايسه نيستند.
گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی