پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کابینت سازی: یکی از صنایع سودآور محسوب میشود که در این گزارش صفر تا صد کابینت سازی را مورد بحث قرار خواهیم داد .هر متر با یک فرمول خاص و البته پیچیده محاسبه می شود. نقدا اگر کابینت با ابعاد استاندارد (ارتفاع 72 سانت و عمق 55 برای قسمت زمینی کابینت و ارتفاع 75 و عمق 30 سانت برای بخش دیواری) ساخته شود، متراژ کار با اندازه گیری طول کابینت از ابتدا تا انتها و با کسر فضای خالی ( مثل جای یخچال و گاز) محاسبه می شود و همین متراژ در نرخ های فوق ضرب می شود و قیمت کل کار محاسبه می شود.

یراق آلات (دستگیره و بازوی مکانیکی و . . . ) و رویه (از جنس سنگ، کائوچو یا MDF) بسته به انتخاب مشتری قیمت های مختلفی دارد.
درباره کابینت سازی
تلفیق شیرینی از طراحی، هنر، زحمت و تلاش است. برای ورود به این کار شما باید به اندازه یک مهندس طراح دقیق باشید. از سلیقه و احساس هنری خود استفاده و طرح های جذاب ارائه کنید. به هر میزان که خوش سلیقه و البته دقیق باشید مشتریان بیشتری جذب خواهند شد و موفق تر خواهید بود. علاوه بر همه این ها باید کار بدنی و زحمت زیادی را هم تحمل کنید و گرد و غبار و ریزه های چوب را به جان بخرید تا محصول خوبی ارائه کنید. نحوه کار این گونه است که سنتی کار ها الگوهای از قبل طراحی شده دارند و آن را بر اساس ابعاد منزل مشتری، بازطراحی می کنند اما حرفه ای تر ها، بعد از دریافت سفارش، طراحی کابینت را به صورت نرم افزاری انجام می دهند. آن ها تصویر طراحی خود را به مشتری نشان می دهند و نظرات او را می گیرند. بعد از نهایی شدن طراحی و چانه زنی ها بر سر قیمت، کار شروع می شود.
دخل و خرج یک کابینت ساز چگونه است؟
اولین سوال هرکس در مورد یک شغل، سرمایه لازم و درآمد و سود آن است. جداول زیر مظنه ای از قیمت ها، سرمایه لازم و سود ارائه می کند.اگر به فکر راه اندازی کارگاه و تولید کابینت هستید سه قلم هزینه ای عمده دارید: دستگاه برش، دستگاه نوارلبه چسبان و خرید یا اجاره یک کارگاه 80-70 متری. البته ابزار مرسوم کارگاهی مثل میز کار و جعبه ابزار و دریل و اره و... هم نیاز است. اگر توانایی تامین سرمایه حداقل 70-60 میلیون تومانی لازم برای راه اندازی کارگاه را ندارید می توانید با نصابی شروع کنید. فعالان این بازار، مظنه سرمایه لازم برای تهیه ابزارآلات نصابی کابینت را 7-3میلیون تومان اعلام کرده اند.
و اما مهارت
اگر از صفر شروع می کنید کلاس های فنی و حرفه ای مفید است. انواع ویدئو های آموزشی هم وجود دارد که می تواند دید اولیه خوبی به شما بدهد اما شاگردی کردن لازم است. یکی از کابینت سازان مشهدی که یک دهه تجربه دارد تاکید می کند که شاگردی کردن لازم است. مزیت شاگردی کردن این است که علاوه بر یادگیری جزئیات فنی کار، جزئیات بازار و نحوه تعامل با مشتری، نحوه تهیه مواد اولیه با کیفیت و ارزان و... را نیز خواهید آموخت. موضوعاتی که ممکن است در هیچ کلاس یا جزوه آموزشی وجود نداشته باشد. بعد از مدتی شاگردی کردن خواهید توانست با اعتماد به نفس شروع کنید. یادتان باشد که در شروع کسب و کار به تثبیت و حفظ جایگاه خود بیندیشید اما بعد از آن درگیر روزمرگی نشوید و به راه های توسعه کسب و کار خود بیندیشید.

گلستانی ها

کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی