پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان - مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از افزایش مدال‌های ملی و فراملی ورزشکاران استان در دو سال و نیم اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طیبی پیش از ظهر سه شنبه در نشست صمیمی جامعه ورزش و جوانان گلستان با استاندار گلستان، اظهار کرد: مدال‌های ملی و فراملی ورزشکاران گلستانی در دو سال و نیم گذشته افزایش قابل توجهی داشته‌اند.

وی افزود: در حوزه ورزش قهرمانی از ۲۳۹ مدال ملی به ۳۲۷ مدال ملی رسیدیم و از ۶۸ مدال فراملی به ۱۰۵ مدال فراملی دست پیدا کردیم، همچنین ورزشکاران استان از ۶ مدال جهانی در سال ۹۳ به ۳۰ مدال جهانی در سال ۹۵ دست پیدا کردند.

طیبی ادامه داد: گلستان برای نخستین بار در المپیک نماینده داشت و سه ورزشکار استان در المپیک ۲۰۱۶ ریو حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش همگانی جهش قابل قبولی داشتیم و گلستان جزو سه استان برتر کشور بوده است، در حوزه ورزش بانوان هم در سال گذشته در استان‌های سطح دوم کشور موفق به کسب رتبه اول شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی درآمدهای استان از ۲۳۶ میلیون تومان به یک میلیارد تومان رسیده است، گفت: ۶ پروژه خیرین و ۲۰ پروژه ملی ورزشی در استان داریم و از محل اعتبارات عمرانی ۱۰۰ درصد افزایش اعتبارات استانی داشته‌ایم.

طیبی افزود: در حوزه جوانان جزو سه ستاد برتر کشور هستیم و ۱۰۲ سمن در گلستان فعالیت می‌کنند که ۳۲ سمن در دو سال و نیم گذشته تاسیس شدند.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی ورزش استان، بادآور شد: ۱۲۳ پروژه نیمه تمام استانی و ملی و ۹ پروژه در حوزه شرکت توسعه داریم و با توجه به کمک‌های ۲۷ صدم مالیات ر ارزش افزوده امیدواریم این پروژه ها به سرانجام برسد.

طیبی با بیان اینکه تعداد تیم‌های لیگی استان از ۷۷ تیم به ۶۵ تیم کاهش داشته، اظهار کرد: ۶۵ تیم در لیگ های کشور داریم، برخی رشته ها مانند والیبال، بسکتبال و فوتبال نیازمند حمایت هستیم و امیدواریم با کمک استاندار این مشکلات رفع شود.

به گفته وی، واگذاری مجموعه های سوارکاری به استان برای دومین سال پیاپی واگذار شد و آمادگی برگزاری مسابقات رسمی و ملی را داریم.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی