پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- حجت‌الاسلام خاموشی با تاکید بر لزوم کاهش آسیب های اجتماعی، هیئت‌های مذهبی را یکی از بخش‌های توانمند برای کاهش این آسیب‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، شامگاه دوشنبه در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان که با محوریت آسیب های اجتماعی برگزار شد، خواستار ورود و اقدام عملی سازمان تبلیغات در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شد و اظهار کرد: افراد باید مسئولیت های اجتماعی و دینی را بپذیرند و در همین راستا برای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام کنند.

وی هیئت های مذهبی را یکی از ظرفیت های خوب برای اقدام در راستای کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: مدیران استانی و شهرستانی باید در راستای پنج آسیبی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است برنامه ریزی و کار کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طلاق را یکی از آسیب های پنج گانه عنوان کرد و افزود: جلوگیری از طلاق، جلوگیری از فروپاشی خانواده است و هر طلاق صدمات جبران ناپذیری را به فرزندان و آینده آن ها وارد می کند.

وی دومین آسیب مهم را اعتیاد عنوان کرد و گفت: خانواده معتادین به توجه شما نیاز دارند و باید از نظر محله، کار، آموزش و شرایط جامعه آن ها را همراهی کرد.

خاموشی ادامه داد: هر فرد معتاد اطرافیان خود را هم با این مساله درگیر می کند و اگر خانواده آن ها رها شوند بخش زیادی از جامعه  به دلیل اعتیاد تنها یک عضو خانواده خود دچار مشکلات بسیار می شوند.

وی با بیان این که حاشیه نشینی سومین مشکل اجتماعی کشور است، خواستار حضور هیئت های مذهبی در محلات حاشیه شهر شد و گفت: باید برنامه های فرهنگی و مساجد را در این مناطق فعال کنید.

حجت الاسلام خاموشی خواستار ورود جدی سازمان تبلیغات به مساله آسیب های اجتماعی و تلاش برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن شد و بیان کرد: ایفای نقش سازمان تبلیغات در کارگروه اجتماعی افزایش یابد و شما باید در این کارگروه مطالبه گر شوید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی