پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به اختصاص بیش از ۱۰۵ میلیارد ریال برای احداث بزرگراه آق قلا– اینچه‌برون، گفت پروژه احداث بزرگراه آق قلا – اینچه‌برون که درهفته دولت آغاز شد به صورت مستمر و بدون وقفه در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی اظهار داشت: پروژه احداث بزرگراه آق‌قلا – اینچه‌برون از طر‌ح‌های مهم و بزرگ و اقتصادی استان در سال جاری است که با حمایت و پیگیری کار مجدانه مسئولان استانی با تخصیص اعتبار بالغ بر 105 میلیارد ریال از محل اسناد تبصره 36 در حال اجرا است.

وی افزود: احداث این بزرگراه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان و افزایش ارتباطات بین المللی به کشورهای آسیای میانه و روسیه و افزایش حمل و نقل کالاهای ترانزیتی ،کشاورزی و صنعتی از استان‌های مجاور و همچنین کشورهای همسایه ایفا خواهد کرد.

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان ادامه داد: با تصویب قریب الوقوع منطقه آزاد تجاری– صنعتی و وجود پایانه مرزی و راه آهن بین‌المللی اینچه‌برون و بهره‌برداری از بزرگراه در دست احداث، این منطقه در شکوفایی و رونق اقتصادی استان نقش دوچندانی خواهد داشت.

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان طول محور آق قلا – اینچه برون را 54 کیلومتر اعلام و افزود: پروژه احداث راه اصلی گنبدکاووس– اینچه برون نیز به صورت همزمان در حال انجام است

وی اعتبار مورد نیاز تکمیل این پروژه را 120 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: بخش نخست این بزرگراه به طول 10 کیلومتر در مرحله زیرسازی واحداث ابنیه و پلهای راه در حال اجرا می باشد.

سرپرست شورای هماهنگی حمل ونقل استان گلستان اظهار داشت: تعریض دو طرف محور تا سطح لایه بیس، احداث ابنیه فنی مورد نیاز 10 کیلومتر از سه‌راهی کمربندی آق قلا تا سه راهی انبارالوم را عملیات اجرایی در نظر گرفته شده بخش نخست است که در سال‌جاری در حال اجرا است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی