پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- رئیس نظام مهندسی گلستان گفت: کمیته راهبردی ارتقای ایمنی در عملیات ساختمانی گلستان طی امضای تفاهم نامه ای بین پنج دستگاه تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تجری پیش از ظهر دوشنبه در همایش مسئولان ایمنی و کارگاه های ساختمانی استان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به رشد جمعیتی که در کشور در جریان است به سمت بلند مرتبه سازی و چند طبقه سازی ساختمان ها پیش رفته ایم از این رو شرایط کار برای عوامل اجرایی کار سخت می شود و خطر آن ها را تهدید می کند.

وی افزود: نیروی کارآمد انسانی و توانمند به عنوان سرمایه های ملی ما محسوب می شود و مهندسین ما طی سال های مختلف دچار آسیب می شوند.

تجری گفت: با توجه به اهمیت ایمنی در کار خرداد ماه سال جاری بعد از برگزاری چندین جلسه بین دستگاه های نظام مهندسی، فنی حرفه ای، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل دفتر شهری و راه و شهرسازی تاکید شد سطح ایمنی را بالا ببریم و در این راستا تفاهم نامه ای منعقد شد.

رئیس نظام مهندسی گلستان اظهار کرد: این تفاهم نامه مشخص می کند تا هر کدام از دستگاه ها مسیر خود را طی کند و کمیته راهبردی در سطح استان تشکیل شود.

تجری گفت: سه شاخص رعایت ایمنی، آموزش و نظارت در سطح کارگاه هایی آموزش داده می شود که  شاخص رعایت ایمنی اجرایی شده است.

وی افزود: در سال ۹۶ افزایش قابل توجهی در زمینه در بودجه آموزش نظام مهندسی را شاهد بودیم و در همین راستا کارگاه های متعددی تا پایان سال برگزار می شود و البته کتاب هایی هم در این زمینه به چاپ رسیده است.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی