پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جاده چالوس زیباترین جاده شمال  که به طور رسمی با عنوان "جاده 59" شناخته می شود ، یکی از مهمترین جاده ها برای تهران و کرج است که از استان البرز شروع می شود و به شهرستان چالوس در استان مازندران می رود. برخی این جاده را یکی از زیباترین جاده های جهان می دانند. جاده چالوس کرج منظره ای بی نظیر را به نمایش می گذارد. بنابراین پنجشنبه و جمعه پیشنهاد می شود با این جاده به سمت دریای خزر بیایند. به همین دلیل است که جاده گاهی اوقات در تعطیلات دارای ترافیک بیش اندازه می باشد.

این جاده که مناظر متنوعی از فضای سبز تا برف پوشیده از کوه گرفته تا کوه های صخره ای در شمال را به نمایش می گذارد ، معمولاً در تمام سال باز است اما در فصل زمستان ، می توان آن را بسته دید.

اجاره ویلا در چالوس

با این همه زیبایی که از این جاده براتون تعرف کردیم قطعا دوست دارید چالوس چند روزی بمونید. درکنار این همه زیبایی اجاره ویلا در چالوس بسیار هیجان انگیز است و شما می تونید یک سفر لذت بخش را شروع کنید.

چالوس به دلیل نزدیکی به استان تهران در تعطیلات آخر هفته بسیار شلوغ می شود و بازار اجاره ویلا در چالوس داغ است و قیمتها نیز کمی افزایش دارد.

جاده چالوس زیباترین جاده شمال

اجاره ویلا استخردار در چالوس

چالوس با این همه دیدنی هایش سفری به یاد ماندنی را رقم می زند اما اگر در کنار این همه زیبایی برای اقامت بتوانیم یک ویلای استخردار اجاره کنیم که سفری خاطره انگیز خواهیم داشت. قطعا شنا کردن در محیطی دنج و آرام در کنار خانواده بسیار عالی میباشد و با اجاره ویلا استخردار در چالوس میتوانیم این سفر رویایی را رقم بزنیم.

جاده چالوس زیباترین جاده شمال

اجاره ویلا جنگلی در چالوس

چالوس به دلیل آب و هوای فوق العاده ای که دارد طرفداران زیادی دارد و اکثر مسافرین به دنبال اجاره ویلا جنگلی در چالوس هستند که بتوانند در تمام ساعات روز از طبیعت بکر و دیدنی و آب و هوای شهر لذت ببرند. پس برای اجاره ویلا جنگلی در چالوس لحظه ای درنگ نکنید و برای اقامت اقدام کنید.

جاده چالوس زیباترین جاده شمال

دیدنی های جاده چالوس

جاده چالوس از بسیاری از قسمت های دره عبور می کند و یکی از زیباترین جاده های کوهستانی ایران است ، همچنین در بین مسافران به عنوان جاده دره باریک مشهور است. یکی از بهترین جاذبه ها بازدید از قسمت جنوبی رشته کوه البرز ، کنار رودخانه کرج است.

بسیاری از تونل ها و سرانجام منظره ای بی نظیر از دره ها و آبشارها با منظره ای بکر از جنگل مختلط هیرکانی به پایان رسیده است. جاده کنار دو رودخانه بلند است. کرج و چالوس. رودخانه کرج به دریاچه نمک منتهی می شود و رودخانه چالوس تا دریای خزر ادامه دارد.

در این روش دو سد اساسی وجود دارد که برای تولید برق از آن استفاده می شود. سد امیرکبیر در استان البرز قرار دارد و اغلب کل آب مخزن آن لوله کشی شده و برای شهر تهران استفاده می شود. سیاه بیشه یکی دیگر از سدهای استان مازندران است.

جاده چالوس زیباترین جاده شمال

بهترین فصل رفتن به جاده چالوس

بهترین فصل پاییز یا بهار خواهد بود.در این فصول جاده چالوس بسیار زیبا و دیدنیاست و شما می توانید نمایی رویایی از این جاده را ببینید. یکی پر از رنگهای قرمز ، زرد و نارنجی رنگی و دیگری با فضای سبز شگفت انگیز. آبشارها و رودخانه ها در معرض دید قرار می گیرند و احتمال مشاهده برف سفید دست نخورده زیاد است.

جاده چالوس زیباترین جاده شمال

جاده چالوس در زمستان

در زمستان ، بهمن و بارش برف شدید گاهی می تواند برخی از قسمت های جاده را مسدود کند و به دلیل تکه های مکرر یخ می تواند بسیار خطرناک باشد. جاده در شرایط وحشتناکی است و برای رانندگی در این جاده باید دقت زیادی را پیشه کنید.

در فصل سرما حرکت در این جاده به مانند حرکت حلزون باید اهسته و با دقت زیادی صورت بگیرد و مواظب وسایل نقلیه از جهت مخالف باشید! طراحی سیم پیچ جاده چالوس، با نمای پانوراما خیره کننده ،برای یک مسافرت و اوقات فراغت بسیار جالب و سرگرم کننده است.

بررسی شرایط آب و هوایی قبل از رفتن امری ضروری است. این جاده به راحتی در طول زمستان بسته می شود زیرا بهمن و ریزش برف سنگین نادر نیست. زنجیر زدن در زمستان تقریباً ضروری است. حتی اگر خیلی سرد نیست ، به همراه داشتن زنجیر چرخ امری ضروری می باشد.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی