پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اسالم به خلخال زیباترین جاده جنگلی: یکی از بزرگترین جاذبه های دیدنی شمال وجود برخی جاده های رویایی می باشد. جاده آسالم به خلخال یکی از آنهاست و به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی بی نظیر و جاذبه های طبیعی ، همواره بین مسافران محبوب بوده است. این جاده با گذر از مزارع سبز و جنگل های متراکم میتواند به عنوان یک مقصد گردشگری باشد. در این جاده شما می توانید یک سفر فراموش نشدنی را رقم بزنید.

اگر تصمیم دارید یک شب یا دو شب در اینجا بمانید ، توصیه می کنیم با افراد محلی باشید. در واقع ، شما هیچ هتلی در اینجا پیدا نمی کنید ، زیرا منطقه تقریبا دست نخورده و اصلی است. بنابراین ، می توانید خانه های محلی را امتحان کنید یا اگر به دنبال یک ماجراجویی هستید ، گزینه های کمپینگ زیادی نیز در دسترس شما خواهد بود.

اگر به دنبال ویلاهای خوب و تمیز در نزدیکی این جاده هستید پیشنهاد می کنم از ویلاها و اقامتگاه های تالش انتخاب و برای اقامت رزرو کنید.

مسیر دسترسی به جاده اسالم به خلخال

این جاده شگفت انگیز از شهر اسالم ، واقع در استان گیلان آغاز می شود و 70 کیلومتر دیگر در شهر خلخال در جنوب استان اردبیل به پایان می رسد. بنابراین ، شما احتمالاً هوای بارانی و مه را در بعضی از نقاط جاده تجربه خواهید کرد زیرا تحت تأثیر آب و هوای ویژه مناطق شمالی ایران واقع در کنار دریای خزر است.

علاوه بر این ممکن است در طول مسیر مناظر و صحنه های واقعاً نفس گیر و زیبا را ببینید. در واقع ، این جاده یکی از مقصد های اصلی عکاسان طبیعت است ، زیرا در تمام سال منظره های بی نظیری را به نمایش می گذارد.

جاده اسالم به خلخال رویایی ترین جاده شمال

از اسالم شروع می کنید ، وارد جاده ای با پر پیچ می شوید که از جنگل هایی با درختان بلند و شگفت انگیز عبور می کند و پس از حدود یک ساعت پیاده روی ، به جایی خواهید رسید که زمین با مزارع وسیع سبز پوشانده شده است. مناظر بسیار زیبا هستند که شما بلافاصله با کسانی که این جاده را "مسیر رویایی ایران" می نامند موافقت خواهید کرد.

برای اینکه بتوانید از زیبایی های این جاده به طور کامل استفاده کنید ، باید صبور باشید و زمان کافی را برای توقف در نقاط مختلف مسیر اختصاص دهید. شما همچنین بهتر است انتظار تغییرات آب و هوا را داشته باشید زیرا در ارتفاعات مختلف جاده متفاوت است. آنچه این جاده را جذاب تر می کند ، رودخانه ای است که شما را در طول سفر همراهی می کند. می توانید در اکثر نقاط جاده آن را ببینید و فرصتی برای اردو زدن در نزدیکی آن دارید.

اسالم به خلخال زیباترین جاده جنگلی

شگفتی دیگر این جاده در طبیعت خواهد بود. قسمتهای مشخصی از جاده اسالم به خلخال کاملاً متفاوت است. در بعضی از قسمت ها ، شما یک جنگل رنگارنگ را پشت سر می گذارید و در بخش های دیگر ، نماهای مزارع را خواهید دید.

به نظر می رسد که دیدگاه های هر چهار فصل را فقط با یک رانندگی کوتاه 70 کیلومتری تجربه می کنید. دیدن گله های اسب های وحشی و گوسفندان نیز بسیار صلح آمیز است و بر زیبایی های این مسیر می افزاید. علاوه بر این ، در ماه های اول سال این مسیر مملو از گل های شقایق قرمز است و زیبایی های آن در این زمان از سال باورنکردنی خواهند بود.

دیدنی ها جاده اسالم به خلخال

شما می توانید در روستاهایی دیدنی و در کنار رودخانه توقف کنید ، غذای محلی را امتحان کنید و با روستاییان مهرگرم و مهمان نواز که در آنجا زندگی می کنند صحبت کنید. همچنین می توانید به دیدن دریاچه , آبشار و جاذبه های طبیعی اطراف آن بروید و از دیدن این همه زیبایی لذت ببرید.

همچنین می توانید از مسیر ضرب و شتم بروید تا حیوانات وحشی یا دریاچه های پنهان ، آبشارها و سایر جاذبه های طبیعی را که دور از جاده قرار گرفته اند ببینید. به عنوان مثال ، چشمه آبگرم گیوی در نزدیکی شهر خلخال وجود دارد که می توانید از آب گرم چشمه آن لذت ببرید و استراحت کنید.

اسالم به خلخال زیباترین جاده جنگلی

تفریحات جاده اسالم به خلخال

رانندگی در این جاده زیبا قطعاً فراموش نشدنی خواهد بود ، اما شما گزینه های دیگری مانند دوچرخه سواری ، کوهنوردی و پیاده روی جنگل نیز دارید. همچنین اگر به عکاسی علاقه دارید می توانید مطمئن باشید که این مکان مناسب شماست. در اینجا مناظر شگفت انگیز زیادی وجود دارد که ارزش گرفتن از آن را دارند ، بنابراین حتی اگر عکاس هم نیستید ، حتما دوربین خود را با خود همراه کنید!

اسالم به خلخال زیباترین جاده جنگلی

خوردنی های خوشمزه اسالم

غذای تازه یکی دیگر از جاذبه های اسالم به جاده خلخال است. در راه خود خواهید دید که افراد محلی محصولات خود مانند عسل  را می فروشند. این محصولات کاملاً ارگانیک و تازه هستند ، بنابراین شاید دوست داشته باشید آنها را امتحان کنید.

علاوه بر این ، با رستوران های محلی با گوشت تازه آویخته در مقابل آنها روبرو خواهید شد زیرا هوا در اینجا در تمام سال سرد است. این هم یک منظره منحصر به فرد در جاده ایجاد کرده است و می توانید وعده غذایی خود را در یکی از این مناطق محلی میل کنید.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی